Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddo’s en speekseltest

Paddo’s en speekseltest

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
K
Ketaboy7913Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Aanstaande zaterdag heb ik een feestje waarbij we paddo’s gaan gebruiken, na schatting nemen we het om 9 uur savonds, en ga ik slapen rond een uur of 2/3 omdat ik sochtends om 8 uur alweer in de auto moet naar huis. Is het dan nog aantoonbaar in je speeksel? En hoe zit dat met 2cb?
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Google had een sneller antwoord voor je klaar: https://www.google.com/amp/s/www.dr...ntwoord/veelgestelde-vragen/drugstesten?amp=1

Beide zijn niet aantoonbaar, maar ik wil er wel bij zeggen dat het mij niet zou lukken om te slapen om 02:00 als ik om 21:00 2C-B of paddo's eet. Eerder vanaf 04:00 misschien maar dat is heel persoonlijk.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja, ik vind het sowieso wel een intens idee om 8 uur te moeten rijden en slechts enkele uren daarvoor met psychedelica te klootn. Zeker paddo's heb je geen idee van, gezien het een natuurlijk product is. Trip kan dan sowieso veel intenser of langer duren dan gepland. Maar voor 2cb geldt dat eigenlijk net zo, een trip kan ineens vet anders vallen of langer doorgaan dan je wilt. Iets na je trip moeten kan ook echt wel een vervelende trip triggeren... Ik zou alleen trippen als ik de dag erna ook min of meer vrij ben, in elk geval.

Maar ik heb niet eens een rijbewijs he, dus wat weet ik nou joh.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind het zeer riskant on in een kort tijdsbestek tussen een trip en een autorit überhaupt te gaan rijden....
Je weet niet hoe de trip valt, en vlak daarna zo'n autorit?
Ikzelf zou het niet riskeren. Nee.
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sowieso alle bovenstaande reacties.
Daar komt imo ook nog eens bij dat je best risico loopt op een bad trip, je zou je zomaar druk kunnen maken dat je misschien niet kunt slapen, maar wel morgenochtend nog een behoorlijke autorit voor de boeg hebt. Als je trip weet je maar nooit hoe je mind werkt. Plus het risico dat je nog visualis hebt terwijl je moet rijden.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
ljuv zei:
Iets na je trip moeten kan ook echt wel een vervelende trip triggeren...
Klik om te vergroten...
Ja precies dit bedoelde ik. Dus wat @Zoraa zegt. Mijn laatste trip eindigde best slecht, omdat ik beloofd had dat ik een vriendin zou bellen als t klaar was. Mij beste vriendin zelfs, dus "waar maakte ik me druk om".

Daarnaast kan een trip ook wel een sporadisch zomaar terug komen... Je zal maar achter hut stuur zitten dan.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Deze hele kwestie bekijkende zeg ik toch deze woorden:
Het is onverantwoord om vlak na een trip achter het stuur van een auto te kruipen.
Niet alleen voor jezelf maar ook voor die andere verkeersdeelnemers.
Ikzelf zou het beslist niet doen.
Zoals al is aangegeven, alleen al de druk voelen dat je vlak na de trip m o e t gaan rijden is al een trigger om bad te kunnen gaan.
Dit moet je niet willen riskeren.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Sluit me volledig aan bij mn voorgangers.
Voor paddo's en andere psychedelica, neem je toch gewoon je tijd man, aantoonbaar of niet. De tijd v inname, je u dat je wil slapen en 's ochtends vroeg al wil gaan rijden, snap dit TOTAAL niet 🤷🤦 Tijdsdruk bij een paddo-trip, why? Neem daar de onvoorspelbaarheid v psychedelica bij...
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
iets wat je zorgen of druk kan opleveren tijdens een trip is niet aan te raden… kan zonde zijn van je trip
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Absoluut! Ik zou in deze situatie nooit gaan trippen i.i.g. Zoooo zonde van de trip, en, onder druk staan is een stevige trigger om een bad trip te krijgen.....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."