#1
Zou het een wijze zaak zijn, om die stoffen vrij te geven?
Zo ja, waarom niet alle drugs?
Zo ja, waarom niet alle drugs?
Ik gebruikte op top rond de 25 gram per dag, de reden van gebruik is dat een vriend van me met het goedje aan kwam jaren terug.. Met de gedachte dat het plantaardig is en geen kwaad kan, steeds meer en meer gaan gebruiken tot het een gewoonte is geworden..Hoeveel gram per dag gebruik je eigenlijk? En wat is de rede dat je dagelijks bent gaan gebruiken. Wat heb je gemerkt aan afkick?
Dat is idd wel een hoge dosis wat je gebruikte dan. Ik gebruik het nu 6 maanden dagelijks. Dit om de chronische pijnen en vermoeidheid op te kunnen vangen. Meestal zit ik max op 4,5 gram verdeeld over 2 dosisen. Doe dit bijna 6 maanden. Heb echter ook wel eens een dag of 2 overgeslagen. Maar Meestal toch wel dagelijks. Heb eigenlijk nergens last van. Soms begin ik in de ochtend en neem dan in de middag nog een dosis. Soms sla ik de ochtend over en neem alleen de middag. Ook komt het voor dat ik overdag niks neem en dan in de avond een dosis neem. Heb nog nooit afkick ervaren. Geen psychische en ook geen lichamelijke klachten ervaren. Ik denk dat het gevaar toch echt zit ik hoge dosissen. Ik hoop voor je dat het je gaat lukken om het goed af tebouwen en je zo weer een vrij leven tegemoet kunt gaan zien. Veel succes.Ik gebruikte op top rond de 25 gram per dag, de reden van gebruik is dat een vriend van me met het goedje aan kwam jaren terug.. Met de gedachte dat het plantaardig is en geen kwaad kan, steeds meer en meer gaan gebruiken tot het een gewoonte is geworden..
de afkick is te vergelijken met die van opiaten, je lichaam stopt vrijwel helemaal met de dopamine aanmaak in je hersenen, en dan kan in het ergste geval 3-6 maanden duren voor het op de natuurlijke wijze weer op gang gebracht wordt.
het is dat je een extreme leegte ervaart, geen motivatie, er alles aan doet om dat klote gevoel weg te krijgen (dus waar veel mensen dus weer zucht krijgen, en halen) Het is bij kratom gevaarlijk omdat weinig mensen de gevaren ervan inzien, omdat het toch ‘legaal’ is..
Opm. Is dit niet erg veel?Ik gebruikte op top rond de 25 gr.........
Opm.Het is bij kratom gevaarlijk omdat weinig mensen de gevaren ervan inzien, omdat het toch ‘legaal’ is..
Met alle respect maar wiet is toch echt niet legaal hoor.Opm. Is dit niet erg veel?
Opm.
Legaliteit van stoffen zegt ook nul, komma nul...zie de hele alcohol en wiet problematiek.
Klopt wiet is niet legaal zoals alcohol en kratom dat zijn maar toch kan het allemaal een probleem voor je wordenMet alle respect maar wiet is toch echt niet legaal hoor.
Wat jij hier boven benoemd als zijnde gedoogbeleid is niet wat met gedoogbeleid wordt bedoeld. Bovendien is het niet in heel Nederland gedoogd. Dat verschilt per gemeente. De gemeentes die geen gedoogbeleid hebben zul je zelfs geen coffeeshops tegenkomen.Wat is het dan wel?
Gedoogd!
Dat is tussen legaal en illegaal in....
Typisch Nederlands.
Geen ja, en geen nee.
Ik beschouw het zelf als legaal.
Je mag het kopen, tot max 5 gram in bezit/ voorhanden hebben, het in enkele gelegenheden gebruiken, max 5
Dat het door de vingers gezien wordAlweer dus, verschil per gemeente.
Dat moet toch niet kunnen!
Lekker onduidelijk weer.
Dat is Nederland.
@Zoraa leg eens uit wat volgens jou dan het gedoogbeleid is, danvwel betekent?
Opm.Wat is het dan wel?
Gedoogd!
Dat is tussen legaal en illegaal in....
Typisch Nederlands.
Geen ja, en geen nee.
Ik beschouw het zelf als legaal.
Je mag het kopen, tot max 5 gram in bezit/ voorhanden hebben, het in enkele gelegenheden gebruiken, max 5 planten hebben staan, want dit is dan wel verboden, maar je wordt niet vervolgd, dus ehhh. .
@De Zandman Wat ik bedoel te zeggen om misverstanden te voorkomen (dit omdat iedereen mee leest) dat jouw mening dat het legaal is niet overeenkomt met het gedoogbeleid. Het is immers niet legaal. Verder deel ik je mening zeker dat het krom is. Feit blijft staan dat het niet legaal is. Het is in sommige gemeentes zelfs zo dat als je 5 planten hebt staan je toch de (sociale huurwoning) moet verlaten ookal vervolgt het OM je verder niet.Opm.
Dat is toch hetgeen ik hier heb neergeschreven??!
@Zoraa vindt kennelijk dat ik het verkeerd zag...?
Dankjewel! Ja voor mij had het geen meerwaarde meer op die hoeveelheden😜Wat goed van je! Respect
Thanx, ja in jouw doseringen is het zeker te overzien! Ik ben er nu 2 weken volledig mee gestopt, en nam de eerste week mucuna pruriens om je dopamine receptor wat te triggeren, en tot nu toe nergens last vanDat is idd wel een hoge dosis wat je gebruikte dan. Ik gebruik het nu 6 maanden dagelijks. Dit om de chronische pijnen en vermoeidheid op te kunnen vangen. Meestal zit ik max op 4,5 gram verdeeld over 2 dosisen. Doe dit bijna 6 maanden. Heb echter ook wel eens een dag of 2 overgeslagen. Maar Meestal toch wel dagelijks. Heb eigenlijk nergens last van. Soms begin ik in de ochtend en neem dan in de middag nog een dosis. Soms sla ik de ochtend over en neem alleen de middag. Ook komt het voor dat ik overdag niks neem en dan in de avond een dosis neem. Heb nog nooit afkick ervaren. Geen psychische en ook geen lichamelijke klachten ervaren. Ik denk dat het gevaar toch echt zit ik hoge dosissen. Ik hoop voor je dat het je gaat lukken om het goed af tebouwen en je zo weer een vrij leven tegemoet kunt gaan zien. Veel succes.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."