#1
ik ga altijd eerst zuipen (plus af en toe lijntje pep maar dit zijn er niet veel gewoon puur voor de energie) en alsk bezopen ben en ik weet dat ik langzaam merk dat zuipen me veelste para maakt gooi ik pas de mdma of t pilletje
knolselderij zei:ik ga altijd eerst zuipen (plus af en toe lijntje pep maar dit zijn er niet veel gewoon puur voor de energie) en alsk bezopen ben en ik weet dat ik langzaam merk dat zuipen me veelste para maakt gooi ik pas de mdma of t pilletje
blu zei:knolselderij zei:ik ga altijd eerst zuipen (plus af en toe lijntje pep maar dit zijn er niet veel gewoon puur voor de energie) en alsk bezopen ben en ik weet dat ik langzaam merk dat zuipen me veelste para maakt gooi ik pas de mdma of t pilletje
Slim.
Als je niet ouder wilt worden dan 30.
sjaak herremans zei:Ben niet zo van het combineren, als ik aan de M ga houd ik het daarbij en als ik geen M heb dan gewoon wat biertjes en water. Vind alchohol toch vaag smaken als ik aan de space zit![]()
JohnAlmere zei:Je moet gewoon op het hoogtepunt van het feest (dus bij de beste dj's) ook op je hoogte punt zijn.
Dus pak je timetable erbij en dan komt het helemaal goed.
Dit gaat niet op bij een feest met alleen maar goede dj's![]()
Dan 2 uurtjes chillen en daarna knallen..
LekkerDing zei:Maar, zie het nou eerst maar eens langs die drugshonden te krijgen.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."