Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFestival advies gevraagd (Mysteryland)

Festival advies gevraagd (Mysteryland)

19 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ga altijd eerst zuipen (plus af en toe lijntje pep maar dit zijn er niet veel gewoon puur voor de energie) en alsk bezopen ben en ik weet dat ik langzaam merk dat zuipen me veelste para maakt gooi ik pas de mdma of t pilletje
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb wel de zoekfunctie gebruikt maar ik kan niet echt hele nuttige info vinden.

Ik ga zaterdag naar Mysteryland en zeer waarsch met 2 vrienden aan de M. Ik was ook naar Dance Valley waar ze wel ff fouilleerden maar 't stelde niet veel voor. Hoewel er vlak na ons iemand bijna volledig werd uitgekleed en er een dik pak wiet en zak pillen gevonden werden :openmouth:
Maargoed in clubs had ik altijd in m'n schoen en heb ze nog nooit daar bij iemand zien kijken op die Dance Valley keer na dan, maar ik denk dat die gast er gewoon te verdacht uit zag :grin:

Wat ik me nou vooral afvraag is op welke tijdstippen nemen jullie meestal op ML of andere festivals? Je bent er namelijk van 11 tot 23u en zo'n trip duurt toch echt niet langer dan 4 uur bij mij.

Ik zat eraan te denken het wat meer te spreiden nu, en eerst paar biertje te drinken. Dan paar uur voor de pillen alleen nog water en dan uur of 18:00 de eerste. Maja dan zit ik weer met avondeten... En tijdens kan ik echt niet eten, maar moet wel wat gegeten hebben :confused:

En ipv 1 uur na inslag (wat ik normaal altijd doe) pas 1,5 of 2 uur na eerste inslag de 2e te nemen. (Dosis ongeveer 150mg).

Maarja m'n problemen zijn dus dat avondeten en de spreiding over de 12 uur durende dag. Plus dat ik vlak voor de pil eten ook kut vind omdat het normaal al vet lang duurt voor hij inslaat..

Duszzz.... tips en ervaringen zéér welkom :)
h
hardstylerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Maak je niet druk, op een festival draait het niet om gezondheid maar compleet losgaan!

Ikzelf ga ff een uurtje rondkijken en neem dan wel. Als je goed van tevoren eet is het belangrijkste dat je goed blijft drinken. Verder zie ik wel. Je weet toch nooit hoe X valt :wink:
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het feest is idd te lang om de hele tijd het beste effect te hebben. Dat wordt dus kiezen. Of starten met x en aan het eind lekker daaps zijn. Of wachten en dan eerst relax rondkijken en een beetje blowen en een biertje drinken.
Kies je voor wachten en pas later slikken, dan eet je het best kort na het slikken; probleem opgelost. 'sochtends goed en gevarieerd eten en de volgende dag weer normaal eten werkt overigens bij mij prima.
J
JohnAlmereLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je moet gewoon op het hoogtepunt van het feest (dus bij de beste dj's) ook op je hoogte punt zijn.

Dus pak je timetable erbij en dan komt het helemaal goed.

Dit gaat niet op bij een feest met alleen maar goede dj's :grin:
Dan 2 uurtjes chillen en daarna knallen..
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#6
of je slikt je pilletje, en gaat direct daarna eten (wel eerst eten halen, anders sta je net lang in de rij en hakt ie alsnog in voordat je gaat eten). Dan hakt ie er met een beetje mazzel direct na het eten in :grin:
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#7
knolselderij zei:
ik ga altijd eerst zuipen (plus af en toe lijntje pep maar dit zijn er niet veel gewoon puur voor de energie) en alsk bezopen ben en ik weet dat ik langzaam merk dat zuipen me veelste para maakt gooi ik pas de mdma of t pilletje
Klik om te vergroten...

Slim.

Als je niet ouder wilt worden dan 30.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#8
blu zei:
knolselderij zei:
ik ga altijd eerst zuipen (plus af en toe lijntje pep maar dit zijn er niet veel gewoon puur voor de energie) en alsk bezopen ben en ik weet dat ik langzaam merk dat zuipen me veelste para maakt gooi ik pas de mdma of t pilletje
Klik om te vergroten...

Slim.

Als je niet ouder wilt worden dan 30.
Klik om te vergroten...

tsja die 1 keer in de 1/2 maanden dat er egt n groot feest is waar ik naar toe ga soms nog minder ligt er een beetje aan doet het hem ook niet
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#9
:confused:
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ben niet zo van het combineren, als ik aan de M ga houd ik het daarbij en als ik geen M heb dan gewoon wat biertjes en water. Vind alchohol toch vaag smaken als ik aan de space zit :confused:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#11
sjaak herremans zei:
Ben niet zo van het combineren, als ik aan de M ga houd ik het daarbij en als ik geen M heb dan gewoon wat biertjes en water. Vind alchohol toch vaag smaken als ik aan de space zit :confused:
Klik om te vergroten...

als ik uit eindelijk gegooit hebt, heb ik ook geen zin meer in alcohol idd
V
VivaLaBlondeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik doe altijd gewoon lekker sappen in de middag, uurtje of 6 lekker eten, daarna over op 't water. Dan kap ik m'n XTC/Molly rond 8/9, vind 't altijd prettiger inslaan in de schemering. Als 't feestje tot 23:00 duurt ben je dan nog lekker in je afterspace en kan je naar huis vertekken terwijl je je nog lekker voelt. Als je thuis bent kan je dan lekker neerploffen.

Toch ben ik meer van de meerdaagse festivals waarop je lekker door kan spacen tot 5 uur 's nachts :hearteyes: . Lowlands was weer een toppertje, emotionele backfire nagelaten, het is me er weer eentje.
s
soundbassLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gewoon lkker beginnen waarneer het feest helemaal de bom is rond een uurtje of 3 - 4 smiddags Verleden jaar ook zo gedaan en me echt super vermaakt.
Z
ZiggyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik doe het nog niet zo lang, maar de afgelopen 2x is me prima bevallen en dit deed ik als volgt ..

120mg
+1:30 a 2:00 80mg
+1:30 a 2:00 80mg
(eventueel +1:30 a 2:00 80mg)

Heb geen klap gehad na het uitwerken, maar het was gewoon ineens gedaan. Als je een klap krijgt dan zou ik die het liefst thuis of in ieder geval in de auto willen verwerken.

Bij een feest tot 23:00 a 24:00 startte ik tussen 16:00 a 18:00

Ik drink of smoke verder niets ..
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#15
JohnAlmere zei:
Je moet gewoon op het hoogtepunt van het feest (dus bij de beste dj's) ook op je hoogte punt zijn.

Dus pak je timetable erbij en dan komt het helemaal goed.

Dit gaat niet op bij een feest met alleen maar goede dj's :grin:
Dan 2 uurtjes chillen en daarna knallen..
Klik om te vergroten...

D-block & S-te-fan komen al heel vroeg. noisecontrollers ook... :(

dat word vroeg los dan:P

vorig jaar was ik er ook, ik nam toen rond 3uur ofso. had er toen 3,5 op van 80mg . alleen met het teruglopen naar de bussen spacede ik hem een beetje:P maar ook niet heel erg.
L
LekkerDingLid
01-01-2024, 00:00
#16
Maar, zie het nou eerst maar eens langs die drugshonden te krijgen :grin: .
L
LimerLid
01-01-2024, 00:00
#17
LekkerDing zei:
Maar, zie het nou eerst maar eens langs die drugshonden te krijgen :grin: .
Klik om te vergroten...

Enige feest dat ik ze (veel) heb gezien is Trance Energy 2009 en Thunderdome... vorig jaar Mysteryland niet eentje gezien...
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#18
en zelfs dat waren waarschijnlijk geen drugshonden maar honden om je te intimideren
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#19
En.... hoe was Mysteryland en hoe is het schema geworden.
Ik vond het iig weer een leuk feestje. Ben zelf rond drieen begonnen met slikken en heb dat na telkens (2x) 1,5 a 2 uur nog eens herhaald. Dat was heel goed in mijn geval. Gelukkig hielp het weer ook aardig mee...
M
Marcell`Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik kies mijn begintijd altijd door middel van terugrekenen. Als ik weet dat ik een X aantal pillen heb waarmee ik zo'n X uur zoet mee ben, zorg ik dat de trip zo net na het einde is afgelopen. :)

Bij een Mysteryland neem zou ik dus om 6/7 uur de eerste nemen als ik weet dat ik ongeveer 5 uur kan trippen! :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."