Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn slaapgevallen tijdens xtc gebruik

In slaapgevallen tijdens xtc gebruik

17 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha ja snap het :P Kan me ook goed voorstellen dat je het op een gegeven moment wel gezien hebt en het niet echt heel jammer is ofzo dat die tijd gewoon voorbij en geweest is. Ik ben zelf ook niet van plan om de rest van mn leven mdma te gebruiken. Ach, je hebt er een leuke tijd mee gehad iig.. Tijden komen, tijden gaan..
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bedankt iedereen voor de reacties.

Ik dacht zelf ook wel dat het vermoeidheid was, maar na dat kwartier was ik weer gewoon "fit".
Ik kon het laatste uur wel niet meer stampen of "dansen" daar had ik geen energie meer voor.

Ik wilde gewoon even een bevestiging hebben van andere gebruikers omdat ik er wat te diep over na begon te denken haha.

Slechte pillen waren het in ieder geval niet. :)
A
AlliceDLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben eens een keer in slaap gevallen tijdens X. Ik had rond 12 uur 2 dubbelgedrukte pythons gedropt en wachte langzaam tot ze opkwamen. Rond 1 uur voel ik nog niks.. Ik drop me een 3de.. Ik had totaal niks gegeten (relatief weinig) desondanks voelde ik om 2 uur nog steeds niks. Ik was totaal niet opgewekt, ik was gewoon moe. Ik ben maar naar bed gegaan om te slapen. Rond 4 uur werd ik wakker met de heerlijke rush van xtc. Alles was aan het draaien, me ogen konden niet stil blijven staan en me kaken waren ook tekeer aan het gaan. Dit was best een rare ervaring. :wave:
V
VivaLaBlondeLid
01-01-2024, 00:00
#4
JAAA!
Ik ben ook een keer wakker geworden IN m'n X'roesje. Had wat pilletjes van een vriend opgesnoept terug van 't uitgaan (begon al te nuchteren, dus dacht dat het er nog wel bij kon) Dat is nog eens met je goeie been uit bed stappen, verdomme :hearteyes:
J
JUNGLISTLid
01-01-2024, 00:00
#5
Marla Singer zei:
Het ziet er ook niet altijd even charmant uit, snap je :wink:
Klik om te vergroten...

grapje toch :confused:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
M'n eerste pil was over het hoogtepunt heen en de tweede was een half uur geleden door m'n slokdarm gegaan, toen ben ik even gaan slapen en na 20 minuten werd ik toch geweldig wakker!
Vrolijker dan ik ooit geweest was en toen ben ik iedereen gaan omhelzen,
en probeerde ik niet op de prachtige eekhoorns te stappen die overal op de grond lagen :tearsofjoy:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja ik ben wel is in slaap gevallen van 1 pil tijdens inslag ongeveer.
N
NielsBLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hier ook is in slaap gevallen tijdens inkomen van de pil. Ik denk idd gelijk de meeste dat de dosis gewoonweg te hoog is
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Is er al eens iemand in slaap gevallen tijdens xtc gebruik?

Het viel me toevallig weer in en ben er eens diep over gaan nadenken. :)

Vorige maand ben ik op een party geweest van 2200 tot 0700.

Had een paar knallers bij me en begon rond 2200 met een halfje. Waren geen zware en heb in totaal 8 halfjes gehad, dus 4 pillen totaal. Achteraf gezien niet nodig geweest, maar was de eerste keer dat ik zoveel had en niet nog niet veel van serotineniveau etc af wist..

Nu heb ik het volgende gehad, rond half 6 voelde ik me raar, beetje dizzy, warm en moe. Ik dacht opeens: wtf ik ga toch niet out he.

Uiteindelijk met men vrienden naar tribune gelopen om te gaan zitten. Daar begon ik te knikken bollen en opeens voelde ik een vriend van me mij aantikken en zei he man wordt wakker je bent al een kwartier aan het pitten. En warempel het was inderdaad een kwartier verder. Keihard was tommyknocker aan het draaien en ik val gewoon in slaap.
Dit is me zelfs nog nooit gebeurt zonder dat ik oppeppen dingen had gehad.

Nu heb ik hier vandaag eens serieus eens over nagedacht en vraag mij dus af, heb ik geslapen of ben ik gewoon een kwartier out geweest?
Z
ZiggyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Out of slapen .. Het spacen kon je ook even te hard gaan en misschien een standby!? :wave: Hahaha .. Geen van beide maybe?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je was al 8 uur bezig, 8 keer een halfje, 8 keer een beetje verder naar de klote.
3 * 8 = 24
24/6 = 4

Alles is 4.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#12
De xtc begon gewoon beetje uit te werken denk ik.. Normaal kan je dan nog prima ff wakker blijven, soms ook tegen je zin, maar als je hele nacht los bent gegaan zou je best in slaap kunnen vallen..
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik word tegenwoordig altijd sloom en gaperig van xtc. Sterker nog, ik gebruik het wel eens als slaapmiddel, als ik nog wakker ben van de pep en wil slapen.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#14
Marla Singer zei:
Ik word tegenwoordig altijd sloom en gaperig van xtc. Sterker nog, ik gebruik het wel eens als slaapmiddel, als ik nog wakker ben van de pep en wil slapen.
Klik om te vergroten...
Dan heb je het echt mooi verneukt voor jezelf.. Heb dit heel licht ook keer gehad toen ik het iets te vaak deed. Ik kon het nog redden maar als je het als slaapmiddel kan gebruiken dan heb je of vieze pillen of jouw xtc-tijd is voorbij..


Denk ik..
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
ExceptionalInsight zei:
Je was al 8 uur bezig, 8 keer een halfje, 8 keer een beetje verder naar de klote.
3 * 8 = 24
24/6 = 4

Alles is 4.
Klik om te vergroten...

23 en niet vanwege die stomme film.
Er is geen goede reden om aan te nemen dat niet alles 23 is,

lekker puh
r
royalliciousLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zal je denk ik iets te hard zijn gegaan heb zelf ook wel is gehad toen ze die stroboscopen 3 minuten aan lieten staan. Kotsen als de malle en toen half in slaap gevallen op de tribune, wakker gemaakt door iemand en toen ben ik maar naar huis gegaan met de fiets :grin:
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#17
dat heb ik ook wel een paar keer gehad. In slaap vallen tijdens het gebruik van xtc.
2 keer in totaal eigenlijk.

de 1e keer was na mijn 1e keer gebruik. Op de tribune in de HMH. terwijl de muziek steeds harder gingen.
De 2e keer was tijdens Innercity.
Beide keren gewoon erg moe. De eerste keer door het feit dat het de eerste keer was, erg veel indrukken en je put je lichaam gewoon uit, totdat je een keer zit heb je dat eigenlijk niet door. De tweede keer was ik sowieso al kapot moe voor ik daar heen ging, ook geen ideale combinatie om dan te gaan gebruiken :wink:

Ik zou het gewoon op vermoeidheid houden. Of je hebt slechte pillen, dat kan natuurlijk ook.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#18
TrippyShit zei:
Marla Singer zei:
Ik word tegenwoordig altijd sloom en gaperig van xtc. Sterker nog, ik gebruik het wel eens als slaapmiddel, als ik nog wakker ben van de pep en wil slapen.
Klik om te vergroten...
Dan heb je het echt mooi verneukt voor jezelf.. Heb dit heel licht ook keer gehad toen ik het iets te vaak deed. Ik kon het nog redden maar als je het als slaapmiddel kan gebruiken dan heb je of vieze pillen of jouw xtc-tijd is voorbij..


Denk ik..
Klik om te vergroten...

Mijn xtc tijd is zeer zeker voorbij ja, wat dat betreft heb ik het destijds idd "goed verneukt" voor mezelf. Ik vind het alleen niet erg hoor. :wink: Heb genoten van mijn wilde tijden op de xtc en zou het zo weer overnieuw doen, als ik terug kon in de tijd. Was toen een stuk jonger en toen kon het ook gewoon nog.
Inmiddels heb ik iets andere prioriteiten en keihard housen op de pillen, vind ik gewoon sowieso niet zo interessant en leuk meer. Been there, done that. Het is nu weer tijd voor een nieuwe generatie "party-poopers", ik doe nu veel liever lekker knus aan "huisje-boompje-beestje". Zo heel af en toe pak ik nog wel eens een rauw (industrial/noise) feestje, ga ik gewoon lekker stampen en lullen op een beetje pep en vermaak ik me ook opperbest! :wink: Als ik dan (een jonger) iemand, helemaal wausie de pausie uit zijn/haar doppen zie kijken, denk ik alleen maar: "Oja, ken dat nog zo goed van vroegah, mooi was die tijd, maar voor mij hoeft het niet meer." (Het ziet er ook niet altijd even charmant uit, snap je :wink: )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."