Is er al eens iemand in slaap gevallen tijdens xtc gebruik?
Het viel me toevallig weer in en ben er eens diep over gaan nadenken.
Vorige maand ben ik op een party geweest van 2200 tot 0700.
Had een paar knallers bij me en begon rond 2200 met een halfje. Waren geen zware en heb in totaal 8 halfjes gehad, dus 4 pillen totaal. Achteraf gezien niet nodig geweest, maar was de eerste keer dat ik zoveel had en niet nog niet veel van serotineniveau etc af wist..
Nu heb ik het volgende gehad, rond half 6 voelde ik me raar, beetje dizzy, warm en moe. Ik dacht opeens: wtf ik ga toch niet out he.
Uiteindelijk met men vrienden naar tribune gelopen om te gaan zitten. Daar begon ik te knikken bollen en opeens voelde ik een vriend van me mij aantikken en zei he man wordt wakker je bent al een kwartier aan het pitten. En warempel het was inderdaad een kwartier verder. Keihard was tommyknocker aan het draaien en ik val gewoon in slaap.
Dit is me zelfs nog nooit gebeurt zonder dat ik oppeppen dingen had gehad.
Nu heb ik hier vandaag eens serieus eens over nagedacht en vraag mij dus af, heb ik geslapen of ben ik gewoon een kwartier out geweest?