Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIets gedaan onder invloed van xtc waar je spijt van hebt?

Iets gedaan onder invloed van xtc waar je spijt van hebt?

37 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#1
te eerlijk zijn wat soms kwetsend kan zijn tegen bekeneden :P

word er altijd emotioneel sociaal en praatzaam van :grin: normaal ben k ook al praatzaam maar dan praat k echt aan een stuk door :)
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nooit echt iets stoms gedaan. Het ergste is bij mij dat ik ergens van af sprong wat 2 meter hoog bleek te zijn inplaats van 10 cm. Is gelukkig niet fout afgelopen ofso :)
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Paddo100 zei:
word er altijd emotioneel sociaal en praatzaam van :grin: normaal ben k ook al praatzaam maar dan praat k echt aan een stuk door :)
Klik om te vergroten...
Hele verhalen tegen wildvreemden die je toevallig om zeven uur 's ochtends tegenkomt op weg naar huis? :grin:

God, ze zullen wel denken. Maar laat ze lekker denken. :grin:

Olle
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Afgelopen woensdag mn brandende sigaret in een droog bos gooien :grin: gelukkig was degene die erbij was nog redelijk helder, en heeft m even uitgetrapt... :rolleyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ik werd wakker met iets in me kont

:wave:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spijt is iets voor de fragiele geest die het oogcontact met zichzelf schuwt.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bijna een uur lang gedanst op een bar waar veel mensen me kende :openmouth:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Teveel drank aan mensen geven die ik eigenlijk helemaal niet ken en daarna ook nooit meer zie :beer:
p
pilliemonsterLid
01-01-2024, 00:00
#9
lysergine25 zei:
ik werd wakker met iets in me kont

:wave:
Klik om te vergroten...


:tearsofjoy:
J
JordgubbLid
01-01-2024, 00:00
#10
Flameon zei:
Bijna een uur lang gedanst op een bar waar veel mensen me kende :openmouth:
Klik om te vergroten...

Oh daar heb ik geen pillen voor nodig :grin:
D
DuGeaksteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Midden in de nacht gingen we chillen bij een restaurant waar de tafels en stoelen nog buiten stonden met een jointje :stoned: , iedereen had al aardig wat pillen op.
En wat denk je? De focking politie komt er opeens aan :openmouth: !
Wij snel die joint uitmaken en net doen of er niks aan de hand is. Vervolgens al onze pillen nog gewoon bij ons. Schijnen ze met een zaklamp in onze bek: Wat doen jullie hier zolaat nog?
We zeiden dat we gewoon aan het chillen waren, en vervolgens vroegen ze onze ID.
Kut!, ik had hem niet bij me dus had een boete opgelopen. Gelukkig ging de politie daarna weg en hebben ze niks gemerkt van onze wauze hoofden :tearsofjoy:

Eind goed al goed :wave:
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Tijdens een wause avond bij iemand thuis per sé op blote voeten willen rondlopen. Vervolgens in een bbq die in de grond was ingegraven (en aanstond) gaan staan, daarna mee het bos in rennen zonder te beseffen dat er prikkeldraad en dergelijke zou kunnen staan. Werd gelukkig alleen wakker met maar één wond op één voet.
k
kaboutertjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
hihi echt lachen!!

Hmmm echt iets gedaan waar ik spijt van heb, eigenlijk nooit!

Maar wel stomme dingen meegemaakt en gedaan!!!! :grin:

gewoon lekker als een kllein kind je gedragen en bomen in klimmen enz.
Vul de rest maar in... :wink:
S
SjpeezerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik dan een keer...

Met mijn beste vriend rond 4 uur 's middags een pilletje gegooid (blauwe mitsu :rock:, goeie ouwe tijd).
Rond half 6, lekker hard aan het gaan, we komen een vriendin van ons tegen die niet mag weten dat we gebruiken..
Ik was een sigaret aan het roken, ik gooi die sigaret weg. Vriend van me was druk ik gesprek met die vriendin, ik zie mijn sigaret in een struik liggen en damp er vanaf komen, en ik zo: GEK! CHECK DIE PEEEEEEEEEEEEEEEEEUK IN DE STRUIK MAN!
Dus die vriendin zo: wat heb je gebruikt?
Ik zo: NIKS! Ik heb gewoon goed geslapen, ben dus goed uitgerust en voel me keigoed :hearteyes:

:flushed:
B
Bass junkyLid
01-01-2024, 00:00
#15
waar ik veel spijt van heb gehad achteraf was op een feest.. was daar even aan de kant gaan staan om wat te rusten/afkoelen, komen er 2 zeer lieve meisjes even goede dag zeggen tege me :) ze vroegen of ik misschien 5€ kon missen dat ze wat te drinke zoude kunnen gaan halen. GEEN PROBLEEM natuurlijk :grin: meisjes vertrokken heb ze nooit meer terug gezien, da dag erna heb ik gezien dat ik ze geen 5€ gegeven had maar 20€ :xtc: vroeg ma al af waarom ze zo vriendelijk waren :grin: sinds dien moet niemand nog wat komen vragen als ik wat op heb :smoke:
D
DoktorLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bellen & smsen.... :rolleyes:
p
pilliemonsterLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wel eens is iets gedaan onder invloed van xtc\\mdma waar je spijt van hebt?

ik had een paar bommetjes mdma genomen met me vrienden. het was de heledag gezellig.. tot dat ik dacht: hee hoe zou het zijn om scooter te rijden terwijl je aan het space ben. en dn tog nog zo lomp zijn om op die scooter te stappe en te gaan rijde :rolleyes: ... beetje aan het rijden in de straat, niks aan de hand. opeens zie ik dozen liggen (was 100% een hallucinatie want toen ik trug keek ware ze weg) voor me op de weg. ik probeer ze te ontwijken en flikker zo op me bek!!... (zat ik daar te space in de ziekehuis :( )
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: iets gedaan onder invloet vn xtc\\mdma waar je spijt van heb?

Haha, mooie blunder. Zelf nooit iets doms gedaan onder invloed van mdma. Dan ben ik te druk met feesten en genieten om domme dingen te doen. :P
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: iets gedaan onder invloet vn xtc\\mdma waar je spijt van heb?

Hahaha ja dan baal je wel :P Het enige domme wat ik wel eens (bijna) heb gedaan is dat ik vaak als ik mdma opheb m'n ouders wil opbellen om ze te vertellen hoeveel ik van ze hou :mrgreen:
S
SpacyKLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: iets gedaan onder invloet vn xtc\\mdma waar je spijt van heb?

Hahahaha als ik mijn ouders op zou bellen "MAM, PAP IK HOU VAN JULLIE" dan komen ze denk ik direct mij zoeken omdat ze denken dat ik voor een trein wil gaan springen ofzo :rolleyes:

Ik heb nooit echt iets stoms gedaan, maar wel op een feestje met een groepje in de wc (ofja, badkamer) te gaan zitten en dan de deur op slot draaien omdat ik op de grond zat en bang was dat iemand de deur open deed en meteen ging kotsen ofzo, en als je op dat moment iets in je kop heb zitten dan moet het ook zo gaan anders voel je je eigen gewoon niet goed. Daarna kwam degene die het feest gaf vertellen dat we daar niet moesten zitten met de deur op slot, ja zonder slot op die deur wou ik daar gewoon niet zitten :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."