Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Out of slapen .. Het spacen kon je ook even te hard gaan en misschien een standby!? Hahaha .. Geen van beide maybe?"
"Ik doe het nog niet zo lang, maar de afgelopen 2x is me prima bevallen en dit deed ik als volgt .. 120mg +1:30 a 2:00 80mg +1:30 a 2:00 80mg (eventueel +1:30 a 2:00 80mg) Heb geen klap gehad na het uitwerken, maar het was gewoon ineens gedaan. Als je een klap krijgt dan zou ik die het liefst thuis of in ieder geval in de auto willen verwerken. Bij een feest tot 23:00 a 24:00 startte ik tussen 16:00 a 18:00 Ik drink of smoke verder niets .."
"Re: iets gedaan onder invloet vn xtc\\mdma waar je spijt van heb? Pikachu zei: Hahaha ja dan baal je wel :P Het enige domme wat ik wel eens (bijna) heb gedaan is dat ik vaak als ik mdma opheb m'n ouders wil opbellen om ze te vertellen hoeveel ik van ze hou Klik om te vergroten... Dat was ook 1 van de eerste dingen die ik wou doen en ook heb gedaan. Was mn eerste keer. Ik was thuis met vrienden. Toen de BOMB klapte moest ik uiteraard naar buiten toe .. RONDJES LOPEN! Al heel snel het idee naar mn ouders toe te lopen die een kwartier verder wonen. Even vooruit gebeld dat ik een xtc pil had gebruikt en dat ik zo op de stoep stond. Mn ouders wisten van niets, maar zijn zoals jullie waarschijnlijk nu in kunnen komen vrij makkelijk. Mn moeder zit aan de medicinale cannabis en zodoende ook mn vader. Daarbij ben ik 24 dus het is mn eigen pakkie an! Zal het je nog mooier vertellen. Nu mn 3de keer stond ik weer op de stoep en nu wil mn pa ook wel eens dr an .. hij is in de 60! Buiten mn ouders mn eerste keer ook 2 vrienden gebeld, waar ik de dag erna spijt van voelde, maar na ze weer gesproken te hebben zat het weer goed. Voel vaak spijt de dag erna, maar heb nooit iets gedaan waarna dat gevoel niet snel weer vervloog ..."
"3 tot max 6u is mijn ervaring. Langer kan nog wel leuk zijn, maar vaagheid gaat overheersen.."
"Het MDMA gevoel is voor velen ook enkel het zeer chille love gevoel. Zoals jij MDMA ervaart ervaar ik het ook .. Als je dat aan mensen verteld gaan ze er vaak vanuit dat er speed in de pillen zat, wat in mijn geval nooit het geval is geweest."
"Had het laatst nog eens met mn moeder over xtc gebruik en mn moeder bracht een interessant punt. Helemaal voor mensen die uiteraard graag gebruiken! Bij xtc gebruik trekt de pil je serotonine aanmaak leeg, waarna je lichaam zn best dan weer doet het aan te vullen, vervolgens zou je dan weer een xtc pil kunnen nemen, waardoor het riddeltje zich herhaalt. Deze tussenpose zou optimaal 2-3 mnd duren. Bij heel veel principes is het vaak zo dat je lichaam overcompenseerd. Een voorbeeld is hypertrophy voor de sportmensen onder ons. Er zijn vast tal van andere voorbeelden te noemen. blablabla .. is het misschien niet zo dat als je juist timed met je gebruik je lichaam je 'basis' serotonine gehalte steeds iets hoger legt .. overcompenseerd!? Zou VET zijn toch!? Niet compleet een onlogische schets toch?"
"J86 zei: Je bedoeld dus dat je je serotonine blaasjes traint ofzo waardoor ze steeds meer gaan produceren? Het is een leuke theorie maar ik heb geen idee of het waar is.. ik denk het niet eigenlijk. Zeker niet aangezien de XTC ook aardig wat schade aanrichten. Klik om te vergroten... Al het negatieve word heel mooi belicht in de link gekoppeld aan de eerste reactie, alsmede het eventueel voorkomen hiervan. Deze theorie die ik noem sluit schade ook niet uit, die zal alsnog plaatsvinden, maar daarnaast kan het effect, de bevordering van serotonine aanmaak, evenmin plaatsvinden. Neem bijvoorbeeld hypertrophy. Tijdens trainen maak je scheurtjes in je spieren. Deze herstellen. Deze overcompenseren (groeien). Dit is het punt waarna je weer moet trainen, anders word deze overcompensatie weer hersteld door je lichaam. Sluit dit schade aan pezen of gewrichten uit!? Nee. Zelfde zou kunnen gelden voor de serotonine aanmaak, althans in deze beredenatie. Deze theorie is puur 'logisch' beredeneerd uit een totaal uit verband getrokken vergelijking met hypertrophy en heeft totaal geen wetenschappelijk onderbouwing, maar MIJ klonk hij MEER dan interessant in de oren!"
"hahahaha .. niet schadelijk of tolerantie opbouwend voor jou, maar wat dacht je van de samenleving! :P Dat word dus 1 grote kk bende! Maargoed even oogkleppen op en niet verder kijken dan jouw genoemde feitje, zou ik bikken wanneer ik er zin in had en daarbij ga je gewoon op je gevoel af. Zou het net zo gebruiken als dat wanneer ik zin had in een film of een spel. Als je moet functioneren op je werk of in sociale kringen dan niet."
"Aantal pillen zegt NUL, aantal MG! 1: één driekwart, totaal 180mg in 1x (W00000000000T!!) 2: 2x één, elke 60mg, totaal 120mg (even up, de rest mwah .. te weinig?) 3: 5. Eerst 2 daarna steeds 1, elk 60mg, totaal 300mg (weinig en vaak, ging okay maar ga liever kort en hard) Planning 4 Lkkr relax spacen is niets voor mij. Lekker hollen is mijn ding! Ik wil beginnen met een BOMB dus zkr 150mg, waarna 1x bijpakken. Deze dosering is afhankelijk hoe hard de 150mg inslaat, maar zal waarschijnlijk minder zijn."
"Lees hier een beetje over lichtblauwe/grijze omega pillen. Ik heb beige omega met 1 breuklijn. Je zou ze eventueel grijs kunnen bestempelen, maar niet lichtblauw. Ze bevatten bruin kleurige spikkels. De pillen zijn niet 'crumble', maar erg mooi en strak gedrukt. Ook omgeving Arnhem. Heb ze laten testen en ze bevatten iig MDMA, maar meer weet ik nog niet. Dealer gaf aan 40mg MDMA. Zijn dit dezelfde? Heeft iemand ook GOEDE omega's gehad met de karakteristieken die ik nu geef? Overigens heb ik er 2 van genomen paar maanden terug. Was 1u echt up de rest ertegenaan, dus wat onrustig helemaal omdat het in de club was. Te verklaren omdat het 'maar' 80mg was en ik een grote dude ben en mn voorgaande keer zeker 150mg genomen heb. Crashte wel hard met de omega's .. niet down maar MOE! Die avond is mn kaak 1x scheef getrokken voor de rest niet .. merkte mn vriendin op. Dit is toch een symptoom van MDMA? Dag erna afterglow en dagen erna geen dip.."