Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiet chill op MDMA!

Niet chill op MDMA!

16 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#1
in zo'n swirl zit ook niet super veel... rond de 80-90mg dacht ik.

idd wat al gezegd is xtc is chill op feesten, niet als je door het dorp gaat fietsen en naar een kroeg gaat :wave:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
De staat waarin je geest verkeerd is 't belangrijkste voor de uitwerking van de stof.
Je voelde je al kut toen je het nam, dat is vragen om problemen.

'k Heb 't zelf ook wel eens gehad, gewoon niet meer doen als je je niet op en top voelt.
MDMA is een échte partydrug, je neemt het om je feestvreugde te vertienvoudigen en niet om een feestvreugde te creëren.
V
VivaLaBlondeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goeiedag!
Enkele dagen geleden had ik wat testertjes binnen gekregen; roze swirls. Goede reactie van vrienden, EZ-test sloeg pikzwart, Simons en Mandelin kleurde ook netjes! Een leverancier van een goede vriend had mij twee testertjes meegegeven (ik wil even hamsteren namelijk).

Paar daagjes terug besloten ik en een vriend er allebei ééntje te kappen om te kijken of 't beviel. Ik voelde me die dag al niet echt top; lang gewerkt (vermoeid), beginnende ruzie met m'n meisje, financiële zorgen d.m.v. vakantieplannen etc. Half uurtje na inname kwamen de eerste effecten op, allemaal vertrouwd, beetje zeurderig gevoel in je kop/zweterig, je kent 't wel.

De eerste effecten waren lekker, hij sloeg mild in, kwam steeds geleidelijker op. We besloten naar de stad te gaan voor een biertje. Onderweg op de fiets voelde ik me slap worden, m'n gedachten gedroegen zich extreem raar, al de dingen die mij dwars zaten leken zich opeens allemaal tegelijk voor te doen in m'n hoofd. Ik vertelde hem dat ik me niet top voelde en dat ik graag naar huis wou. De terugweg was al iets fijner, het gevoel zo weer veilig thuis deed wel goed. Toen ik thuis was, en op de bank ging liggen begon de hele shite weer, hoe chill MDMA normaal is, zo KUT voelde ik toen. Al die gedachten raasden maar door, ik kreeg verdomme zelfs suicidale gedachten uit 't niks m'n hoofd in, dit alles wel met een soort, 'negatief MDMA randje'. Normaal ben ik emotioneel stabiel dus die suicidale shit is niet echt verklaarbaar.

Nadat 'ie was uitgewerkt heb ik nog een dopje G genomen om een beetje tot rust te komen, voelde me weer op en top, heb alsnog een leuke avond gehad. Geen dip de volgende dag. Ik ben er allemaal wel heel verward van, normaal ga ik altijd suuuuperchill op XTC. Ik weet zeker dat het MDMA betreft, mijn maat ging superlekker.

Ik kreeg het gevoel dat het té weinig MDMA was om echt over dat anticipatiestadium heen te komen, het MDMA gevoel overheersde niet echt, ik bleef gewoon té objectief en m'n negatieve gedachten leken wel vrij spel te krijgen dóór de MDMA.

Nu hier mijn vraag;
Heeft een van jullie wel 's zoiets meegemaakt?
Mocht dat zo zijn ben ik erg benieuwd of dat de volgende keer gebruik ook nog zo was? Misschien zijn mijn XTC dagen voorbij, je hoort 't wel vaker. Als ik nu aan X denk, denk ik aan hoe ik echt lag te ijlen op de bank, niet echt een fijne nostalgie als je nog eens wil gaan slikken.

Cheers!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
geef ze aan je hamster ?
nee geintje ... ik ervaar de mdma de laatse jaren ook zo ...

:hearteyes:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oom Klaas zei:
MDMA is een échte partydrug, je neemt het om je feestvreugde te vertienvoudigen en niet om een feestvreugde te creëren.
Klik om te vergroten...

Mooie uitspraak
R
RondjeslopenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb ik persoonlijk nooit last van gehad, ik heb ook nog nooit xtc genomen als ik me kut voel.
V
VivaLaBlondeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Thanks voor de reacties.
Oom Klaas zei:
'
k Heb 't zelf ook wel eens gehad, gewoon niet meer doen als je je niet op en top voelt.
MDMA is een échte partydrug, je neemt het om je feestvreugde te vertienvoudigen en niet om een feestvreugde te creëren.
Klik om te vergroten...

Daar zeg je zo iets, klinkt logisch. Heb ook wel 's gehad dat ik doodziek was (geestelijk overigens top), eenmaal spacend totaal geen last gehad van m'n griep. 't Was de dag erna zelf over :').

Overigens feest ik weinig op MDMA, vaker in de thuiskring, of soms even naar de kroeg als je kop nog niet te scheef staat.

Bedankt voor de reacties!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
VivaLaBlonde zei:
Thanks voor de reacties.
Oom Klaas zei:
'
k Heb 't zelf ook wel eens gehad, gewoon niet meer doen als je je niet op en top voelt.
MDMA is een échte partydrug, je neemt het om je feestvreugde te vertienvoudigen en niet om een feestvreugde te creëren.
Klik om te vergroten...

Daar zeg je zo iets, klinkt logisch. Heb ook wel 's gehad dat ik doodziek was (geestelijk overigens top), eenmaal spacend totaal geen last gehad van m'n griep. 't Was de dag erna zelf over :').

Overigens feest ik weinig op MDMA, vaker in de thuiskring, of soms even naar de kroeg als je kop nog niet te scheef staat.

Bedankt voor de reacties!
Klik om te vergroten...

'k Bedoel ook niet dat je het alleen op een feest moet nemen,
feestvreugde kan je zelfs in je eentje hebben.
't Punt is dat je het gewoon alleen moet nemen wanneer je je op en top voelt,
eens in de 3 maanden, voor het optimale effect.

't Liefste neem ik mdma rond 6 uur op een rustige vrijdag avond en ga om 1 of 2 uur weer naar huis.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nooit MDMA nemen als je je kut voelt
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Paddo100 zei:
in zo'n swirl zit ook niet super veel... rond de 80-90mg dacht ik.

idd wat al gezegd is xtc is chill op feesten, niet als je door het dorp gaat fietsen en naar een kroeg gaat :wave:
Klik om te vergroten...
bullshit

je kan ook zonder naar feesten te gaan een goede tijden hebben op MDMA.. heb vaak genoeg rondjes gelopen door de stad en de meest wazige/leuke dingen meegemaakt.
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#11
plantenbak zei:
je kan ook zonder naar feesten te gaan een goede tijden hebben op MDMA.. heb vaak genoeg rondjes gelopen door de stad en de meest wazige/leuke dingen meegemaakt.
Klik om te vergroten...

+1
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ervaar het net hetzelfde.. zowel kristallen als pillen..
Wat wel nog lijkt te werken is methylone..
Gebruik je toevallig ook speed?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#13
VivaLaBlonde zei:
Heb ook wel 's gehad dat ik doodziek was (geestelijk overigens top), eenmaal spacend totaal geen last gehad van m'n griep. 't Was de dag erna zelf over :').
Klik om te vergroten...

Dat herken ik ook wel.
Beetje ziek zwak en misselijk... toch gaan gebruiken en daarna de volgende dag nergens meer last van hebben! Helemaal op en top :grin:


OT: Geen idee wat het zou kunnen zijn.
Luister naar de tips die de mensen je hier geven... alleen gebruiken wanneer je je goed voelt :)
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een half jaartje terug had een vriend van mij waarmee ik uit gegaan was ook een slechte avond gehad op (achteraf beide iets teveel..) xtc terwijl ik mij top voelde (ook een van de beste keren, toen...). Het zou zomaar ook van de griep geweest kunnen zijn.
V
VivaLaBlondeLid
01-01-2024, 00:00
#15
geox zei:
Ik ervaar het net hetzelfde.. zowel kristallen als pillen..
Wat wel nog lijkt te werken is methylone..
Gebruik je toevallig ook speed?
Klik om te vergroten...

Er gaat hier geen speed het neusje in! Af en toe een ritalinnetje van m'n meissie voor de grap, maar dat is het.

Thanks voor de tips, beter gaat 't op Lowlands wel goed, heb alsnog even gebuffert bij m'n contact namelijk. Kan me haast niet voorstellen dat 't in die vreugde tegen gaat vallen :hearteyes: .
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mja drugs versterken je gevoelens en dit was hier duidelijk het bewijs van
Z
ZiggyLid
01-01-2024, 00:00
#17
1 swirl is nèt aan. Dit plus het feit dat je eigen stemming absoluut niet was waar het wezen moest maakte nèt niet.

Ik heb hetzelfde gehad en naar mijn mening had ik gewoon wat meer in mn mik moeten hebben! :P

"anticipatiefase" is geen prettige fase en dit waren ook precies mijn woorden toen ik de ervaring als jou had.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."