Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"gNuxx zei: Dat kan inderdaad wel ja, hallucineren door speed. Maar dan moet je wel langer gebruikt hebben of heb ik dat fout? Klik om te vergroten... Heb ik pas na 4 - 5 dagen doortrekke Heb ookal zo'n paar nachten gehad als ik stil in m'n bed lag dat ik op achtergrond zelvde stukje muziek (5 - 10sec) van een bekend liedje steeds opnieuw hoor"
"Nouja speed-karrakter ... Opgefokt allesinds Je voelt je de beste , niemand kan jou iets doen > KING OF THE WORLD WOEHOE < Je voelt je happy Lachen gaat niet al te best Je begint rap ruzzie te zoeken Je weet niet altijd 100% waarmee je bezig bent, maar je wilt wel met iets bezig zijn"
"Heb er al gezien van 4Gr maarja ... Giet eens vol met bloemsuiker ofzo zul je direct wete ..."
"Je pupillen vergroten een beetje , Maar ze blinken ... Ze worden zwarter ... Als je naar een discotheek bent geweest en in donker hebt gezeten vergroten je pupillen automatisch om meer lichtinval te hebbe zodat je beter kan zien ..."
"Heb op forum geleze dat iemand pep van een jaar die gewoon in z'n garage lag (luchtdicht afgesloten wel) opsnoof en nog goed was. Dus"
"Hoeveel efedrine zit er in 1 hoesttablet? Kun je hoesttablet doen oplossen zodat je pure efedrine overhoud? Versterkt het effect van efedrine door het optesnuiven ipv te slikken?"
"The Oh Amfetamine"
"tomz0r zei: Marla Singer zei: Een speedpsychose is iets tijdelijks, als je het gebruik staakt, verdwijnt de psychose vanzelf. Klik om te vergroten... Lijkt me niet. Tenminste niet altijd. Klik om te vergroten... Kan best afwenningsverschijnselen zijn ... Dat je barstende hoofdpijn , spierpijn , of iets in die vorm krijgt als je stopt ... Door lang speedgebruik heb ik er een lage bloeddruk van over, ik slaap met de momenten , en af en toe krijg ik barstende hoofdpijn"
"Echt steken of zenuwtrekjes? Ik had eens zenuwtrekje in mn oog toen ik bij mn ouders zat , Net of ik heel de tijd knipoogde"
"Ik zit gewoon actief maar me armen en benen zijn lam"