#1
uuhm, heb het zelf nooit gebruikt, maar t scheint een goeie methode te zijn..
wat ik wel heb gehoord is dat je erg veel binnenkrijgt, als je echt kwaliteit hebt dan moet je wel oppassen en de bullit niet te vol laten lopen,..
ik zelf houd meer van lijnen of hoopjes leggen..
wat ik wel heb gehoord is dat je erg veel binnenkrijgt, als je echt kwaliteit hebt dan moet je wel oppassen en de bullit niet te vol laten lopen,..
ik zelf houd meer van lijnen of hoopjes leggen..
