#1
Deranged zei:Gewoon zakje openscheuren en met een pasje ofzo uitschrapen.TechNora zei:Mijn probleem is altijd dat alles zo drapperig is dat de helft in dat zakje blijft hangen... Vooral aan die randjes, is daar nog een trucje voor? Of doe ik echt iets fundamenteel fout?
Waar doe je dan later je droge pep in? Ik heb die dingen niet op voorraad...

.