Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"straatpiraat zei: Houd zoiets lang aan? Ik herinner me van de vorige keer afkicken dat het na 2 weken nog steeds aanwezig was, maar vooral na het roken van een sigaret/joint of drinken van een biertje. Klik om te vergroten... Ik gok een week of 3 a 4 voordat je je weer beetje normaal voelt, beste helemaal niks van drugs in je lijf stoppen de komende tijd, en veel slapen en eten."
"En? Nog geslapen vannacht?"
"Techneut zei: Het is oprecht de hoeveelheid 3mmc. Als ik het onder de ~300mg hou heb ik nergens last van de volgende dag. Als ik richting een gram ga lig ik de hele dag in foetus houding op mijn bed. Gewoon mate houden (en niet snuiven maar slikken) Klik om te vergroten... True story, ook met snuiven hoor Ik heb gisteren in een tijdsbestek van plusminus 8 uur, 330mg 3mmc gesnoven. 80, 60, 70, 50, 70 mg. Met tussenpozen van plusminus 2 uur. Om 18:15. 2mg etizolam gepakt en om 8 uur 1,5 erbij ( note, die was overkill, werd vanmorgen wakker en kwam tot ontdekking dat ik nog wat berichten gestuurd had ik een groepsgesprek, en die snap ik zelfs niet 😅 dus een kleine black-out heb ik wel) Niet dat ik nu ineens wil beweren dat het geen verslaven spul is, maar met lage dosissen, in thuis/chill setting vind ik het nog steeds zalig"
"Neo-Shulginist zei: Wat dat betreft snap ik ook niet helemaal waarom je per se op zoek bent naar een rc. Want er is al lang een wijd verkrijgbare stof die heel goedkoop is en zijn diensten in bed al dik en dwars heeft bewezen: amfetamine. Overal in Nederland koop je voor 5 - 10 euro een gram. Daar kan je met zijn tweeën zonder moeite een nacht (of twee) mee doorhalen. Klik om te vergroten... Ik reageer alleen op dit stukje. Amfetamine is illegaal en niet iedereen heeft een dealer in z’n kennissenkring. ikzelf gebruik alleen nog maar RC’s en mis het contact/afspreken/sneaky gedoe met een dealer echt niet. En de wekelijkse whatsappberichten met aanbiedingen en kortingen enzenz zit ik ook niet op te wachten. Nu kan ik rustig op m’n gemakje uitzoeken wat ik wil, en 2 dagen later wordt het netjes thuisbezorgd."
"Blyatman zei: maar zwaar opgehemeld worden, ook hier op DF. Met al dat onverantwoordelijke gebinge van gebruikers en hier het hemels neerzetten alsof het een stoere trend is. Klik om te vergroten... nou nou nou, dat valt toch ook wel mee met dat ophemelen? Dat is toch van alle tijden dat dat gebeurd?"
"someone2021 zei: KLopt het dat je de kristallen eerst kleiner moet maken, tot dat het een poeder wordt. Klik om te vergroten... Ja dat klopt, als je het wilt snuiven is het een must om het goed fijn te maken. someone2021 zei: n bij bijvoorbeeld 125 mg kan ik er een bommetje van maken door het in een vloeitje te doen. Klopt dat? Misschien stomme vraag maar moet ik hier een groot vloeitje (voor een joint) voor gebruiken of gewoon een kleine? Klik om te vergroten... Ja ook dat klopt en het maakt helemaal niets niks uit of dat een groot of klein vloeitje is, het kan zelfs in wcpapapier of in een kleine capsule die je online kunt bestellen. someone2021 zei: NU wil ik, stel ik begin om 1500 om een uur of 4.00 wel weer slapen. Hoeveel mg is dan aan te raden? Klik om te vergroten... 3-MMC Veelgestelde vragen (F.A.Q.) - Changing Perspective 3-MMC is een vrij nieuwe stof die de afgelopen jaren steeds bekender is geworden. Je wordt er wakker, praterig en soms geil van. www.changingperspective.info Hiermee kun je je dosis bepalen en kun je gelijk zien hoelang het ongeveer duurt voor het uitgewerkt is. someone2021 zei: Nu wil ik het in principe alleen gaan doen, dan gewoon lekker chillen enzo. Is dat aan te raden voor een eerste keer. Klik om te vergroten... Nee, lol, eigenlijk niet, maar dat moet je helemaal zelf weten. Het kan namelijk een slipperige weg zijn richting naar een verslaving om alleen te gaan gebruiken."
"Martinus zei: 🤔 is die beschrijving niet een beetje extreem? Klik om te vergroten... Vind em wel goed eigenlijk, maar alsnog kan je alle verslaving niet over 1 kam scheren, dit hoeft bijv niet jaren achter elkaar te zijn. 2 weken zulk gedrag tonen, dan 6 weken niet, dan weer eens een week. Vind ik nog steeds verslaafd."
"ArieAppeltaart zei: . Hebben jullie dat ook, dat je maar bij blijft pakken? Klik om te vergroten... ja, dat is wel een bekend verschijnsel ArieAppeltaart zei: Ik heb het idee dat dit het is en niet veel beter wordt. Klik om te vergroten... hoe langer je doorgaat, des te minder 'upper' effect dat er nog is. ArieAppeltaart zei: of kan dit aan de dosis liggen? Klik om te vergroten... geen idee, hoeveel mg had je? ArieAppeltaart zei: Ook is mn hartslag super rustig, wat mij best apart lijkt voor dit middel. Klik om te vergroten... heb ik ook, zit gewoon chill, hartslag van 78"
"CuriousExplorer zei: Disagree. het is niet omdat je sporadisch op terugkerende basis iets doet dat je verslaafd bent. Klik om te vergroten... Sporadisch? Wat js sporadisch? Ik reken wss anders als jij 😂😂"
"Flower123 zei: Zelf veel gebruikt? En zo ja, nare ervaringen als je zegt: ‘de ergste dingen’? Excuses als je dit al eerder hebt vermeldt, dan heb ik het niet gezien. Ben erg geïnteresseerd vandaar! Klik om te vergroten... Bezno;s vind ik vooral geweldig na een middagje stimulaten neemt. laatste dosis van pluminus 40mg 3mmc/pep/coce/ 2 uur later neem je 2 mg etizolam en binnen 3 kwartier lig ik te slapen. Tot zover het positiefe.. 1,5 week achter elkaar elke avond minimaal 3 mg etizolam gebruiken en je stopt daar in 1x mee, kan het ween dat je 3 of 4 nachten wakken ligt (dit is mn eigen beleving hoor )"