#1
Weet er iemand een of heeft er iemand ervaring met een goeie advocaat, die je voorbereid op het cbr rijgeschiksheids onderzoek en politie dossier kan opvragen ivm thc grenswaarde overschreden??
Ah nice je had hem al. Sorry voor de repost.Een advocaat heb ik niet voor je. Je kan jezelf wel voorbereiden door de infobrochure te kopen...
Inhoud informatiebrochure - CBR onderzoek rijgeschiktheid - Onderzoek naar de rijgeschiktheid
Via deze website kunt u onze uitgebreide informatiebrochure over het CBR onderzoek naar de rijgeschiktheid downloaden.Met de informatiebrochure bent u volledig voorbereid op het onderzoek naar de rijgeschiktheid van het CBR. De brochure bevat alle informatie die u moet weten.In de...onderzoeknaarderijgeschiktheid.nl
Ik weet trouwens niet of je al een brief hebt gekregen met een aankondiging voor een psychische keuring? Want in een groot aantal gevallen wordt het dossier niet doorgestuurd naar het CBR, waardoor er geen psychische keuring volgt. Als je gelijk hard in de verdediging gaat dan kan je slapende honden wakker maken. Een advocaat raadplegen is wel aan te raden. Als je in 2018 minder dan 27.000 euro verdiende (voor alleenstaanden) of 39.000 euro (voor gezinnen) dan worden de kosten van een advocaat vergoed. Je moet dan wel een eigen bijdrage van (enkele) honderden euro's betalen.Weet er iemand een of heeft er iemand ervaring met een goeie advocaat, die je voorbereid op het cbr rijgeschiksheids onderzoek en politie dossier kan opvragen ivm thc grenswaarde overschreden??
Hey man, zelfde schuitje, oook opgelegd... WAT EEN GEZEIK & ONZIN, hoe kunnen ze in Nederland deze testen doen terwijl er wetenschappelijk bewezen is dat het zich opbouwt in het vetweefsel en daardoor langere tijd word afgegeven in het bloed. Overal Coffeeshops en dan zo mensen pakken.. nou poepoe sherlock holmes heb weer een blowertje hoor.. ik kom er met men hoofd niet bij. Hoe ver ben jij nu? Ik zit inderdaad ook dat men urine echt schoon moet zijn dus ik probeer de betaling zo ver mogelijk uit te stellen...Ik ga zometeen de brochure kopen,
Heb ik daar aan genoeg of is het ook handig om een advocaat de dossier te laten opvragen? en me bij hem ook laten voorbereiden,omdat de laaste advocaat die ik had gesproken bij een gratis advies gesprek mij vertelde dat als je zegt tegen de politie bij het verhoor gesprek dat je de dag ervoor had gerookt je 1-0 achter staat ( ik werd staande gehouden en bloed was in de avond afgenomen) ook had ik bij het verhoor gezegt dat ik maar 1x in de maand blowde
ik weet hoe kut het is om een rijbewijs te verliezen het is echt pure onrecht, Tuurlijk zit ik fout en accepteer ik een straf maar er zijn heel veel mensen die zelfs tijdens het rijden een joint roken dat is wel kwalijk.......Hey man, zelfde schuitje, oook opgelegd... WAT EEN GEZEIK & ONZIN, hoe kunnen ze in Nederland deze testen doen terwijl er wetenschappelijk bewezen is dat het zich opbouwt in het vetweefsel en daardoor langere tijd word afgegeven in het bloed. Overal Coffeeshops en dan zo mensen pakken.. nou poepoe sherlock holmes heb weer een blowertje hoor.. ik kom er met men hoofd niet bij. Hoe ver ben jij nu? Ik zit inderdaad ook dat men urine echt schoon moet zijn dus ik probeer de betaling zo ver mogelijk uit te stellen...
Heb je een redelijke advocaat gevonden?
?* knip *
Ik heb me helemaal laten voorbereiden op het onderzoek naar rijgeschiktheid door een advocaat bij onderzoeknaarrijgeschiktheid.nl, Hij is ervaren en reageert snel op berichten,Hey man, zelfde schuitje, oook opgelegd... WAT EEN GEZEIK & ONZIN, hoe kunnen ze in Nederland deze testen doen terwijl er wetenschappelijk bewezen is dat het zich opbouwt in het vetweefsel en daardoor langere tijd word afgegeven in het bloed. Overal Coffeeshops en dan zo mensen pakken.. nou poepoe sherlock holmes heb weer een blowertje hoor.. ik kom er met men hoofd niet bij. Hoe ver ben jij nu? Ik zit inderdaad ook dat men urine echt schoon moet zijn dus ik probeer de betaling zo ver mogelijk uit te stellen...
Heb je een redelijke advocaat gevonden?
Het voelt zo oneerlijk inderdaad... Ik kon me niet voorstellen dat ik dag na het roken van een jointje in NEDERLAND zo de lul kon zijn echt niet, maarja goed.. bedankt voor je reactie, ik ga zo lang mogelijk over betalen doen want zit ook door de corona crisis zonder werk dus geluk bij een ongeluk want zo kan ik de tijd rekken. Ik ga de brochure sws kopen.. heb idd ook naar die website kunnen kijken, maar mag ik misschien vragen wat je ongeveer kwijt bent aan deze advocaat?Ik heb me helemaal laten voorbereiden op het onderzoek naar rijgeschiktheid door een advocaat bij onderzoeknaarrijgeschiktheid.nl, Hij is ervaren en reageert snel op berichten,
Aan de andere kant het kost wel wat geld....
Nu nog hopen dat ik door het onderzoek heen kom, dan kan ik bevestigen dat het een goede advocaat is geweest
Rond de 1700 euro incl politie dossier opvragen en voorbereiding op het onderzoek en antwoorden op emails (dus dan krijg je een vragen lijst met de mogelijke vragen die je moet invullen en daarna aan de hand van je antwoorden legt hij uit wat je kan verwachten als je dat antwoord zou geven)Het voelt zo oneerlijk inderdaad... Ik kon me niet voorstellen dat ik dag na het roken van een jointje in NEDERLAND zo de lul kon zijn echt niet, maarja goed.. bedankt voor je reactie, ik ga zo lang mogelijk over betalen doen want zit ook door de corona crisis zonder werk dus geluk bij een ongeluk want zo kan ik de tijd rekken. Ik ga de brochure sws kopen.. heb idd ook naar die website kunnen kijken, maar mag ik misschien vragen wat je ongeveer kwijt bent aan deze advocaat?
Rond de 1700 euro incl politie dossier opvragen en voorbereiding op het onderzoek en antwoorden op emails (dus dan krijg je een vragen lijst met de mogelijke vragen die je moet invullen en daarna aan de hand van je antwoorden legt hij uit wat je kan verwachten als je dat antwoord
PFFF en dat in corona tijd... haha, het word alleen maar lastiger :'), bijna komisch hoeveel tegenslagen een mens kan hebben in 1 jaar... maar goed,Rond de 1700 euro incl politie dossier opvragen en voorbereiding op het onderzoek en antwoorden op emails (dus dan krijg je een vragen lijst met de mogelijke vragen die je moet invullen en daarna aan de hand van je antwoorden legt hij uit wat je kan verwachten als je dat antwoord zou geven)
Ja ik heb ook ontelbaar tegen slagen gehad niet normaal......PFFF en dat in corona tijd... haha, het word alleen maar lastiger :'), bijna komisch hoeveel tegenslagen een mens kan hebben in 1 jaar... maar goed,
Heb jij evt brieven gestuurd naar kamerleden? misschien lezen ze het niet eens maar wel de moeite waard mochten meerdere mensen het doen
Kreeg van Van Haga wel een bericht terug.. maar hij lijkt zich te druk met de coronamaatregelen :P, ik snap je punt maar hoe meer mensen t sturen ...Ja ik heb ook ontelbaar tegen slagen gehad niet normaal......
en nee niet gedaan ik denk dat het geen enkele zin heeft en mochten ze het lezen gaan ze er toch niks aan doen,
Advocaat is zeer zeker handig, ik zit bij de CNV vakbond aangesloten en daar kreeg ik hele goede juridische hulp van, toentertijd dat mijn baas het niet leuk vond dat ik onder invloed rondliep.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."