#1
Ik gok dat de straffen daar hoog zijn. Ik heb veel in Azië gereisd en kon daar gemakkelijk aan hasj en wiet komen. De boete bij betrappen tijdens de transactie was niet hoog maar je KON er 2 jaar cel voor krijgen als toerist. Het roken er van kwam omgerekend op een boete van €16. En geloof me, in landen in Azië en Zuid Amerika wil je echt niet in de bak zitten..... Ik heb het maar gelaten.