Vind het een prima ontwikkeling. 3-MMC heeft nogal een hoop probleemgevallen en zorgt ervoor dat research chemicals in het algeheel in een zwaar daglicht komen te staan. Zo geweldig is het stofje niet, en wordt wel veel geabused. Als je het wel een leuk stofje voor zo nu en dan vindt dan koop je komende maanden een tiental aantal grammen en dan ben je set for life.
Ben wel benieuwd waar de mensen die nu veel 3-MMC gebruiken op gaan over stappen. Er komen al jaren geen RC stims meer uit die de moeite zijn, en ik zie Jantje die in de keet wat 3-MMC gebruikt nou niet snel overstappen op een middel zoals A-PHP of a-PHiP. Overigens CMC/MMC's zijn de moeite zover ik lees niet echt waard. Zal wel weer good old coke/speed worden.
Ik heb sowieso een beetje het idee dat de vendors op RC gebied wel een beetje uit geontwikkeld zijn. Er komt echt bijzonder weinig interessants meer uit, behalve als je een benzo of dissohead bent. Ik kan me niet heugen wanneer er voor het laatst een upper is uitgekomen, en wat is er nog over wat nou daadwerkelijk de moeite is? Op misschien wat functionele stims na heb je een 5-MAPB, 6-APB en 3-FA die wat "unieks" bieden, voor de rest is het een pot nat of pure rotzooi. Ik zou nog graag wel wat nieuwe psychedelica zien, maar het lijkt erop alsof we daar ook niet op hoeven te wachten. Liever een nieuw soort psychedelica wat daadwerkelijk de moeite waard is dan PCP/PCE nummer zoveel of een extra obscure variant op Etizolam.
Het zal niet zo 1-2-3 verdwijnen, heb ik het idee...
Jawel. De eerste een a twee jaar ga je misschien voor een relatief hoge prijs nog wel aan 3-MMC kunnen komen. Maar stofjes zoals 4-FA en MXE waren minstens zo populair als 3-MMC en die zijn ook van de aardbodem verdwenen. Ondergrondse labs wagen zich niet aan aan na een van RC's maken, of je moet geluk hebben.
Maar komende maanden ga je waarschijnlijk tegen dumpprijzen een grote hoeveelheid 3-MMC kunnen kopen omdat zij van hun voorraad af moeten. Als je het droog, niet in het licht en op een relatief stabiele temperatuur bewaard zal de 3-MMC het langer volhouden dan jij.