Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als je 1 x puur rookt wil je nooit meer met tabak. Niet alleen smerig, het verpest (voor mij) ook het licht psychoactieve effect van wist."
"Timovz_ zei: Hahahahahah heb vakantie ouwe al n half jaar🤣 Klik om te vergroten... Haha ik ook, je zat zeker ook in je examenjaar? Hoeveel gram wiet er wel niet doorheen gegaan is deze vakantie..."
"Het is erg vermakelijk maar je moet het niet te vaak doen, op een gegeven moment zijn films en series vrij saai om naar te kijken wanneer je gewoon nuchter bent. Maar dan als ik weer stoned een serie ga kijken kan ik er redelijk van genieten zoals normaal. Het magische is er wel vanaf."
"Ik rook de laatste tijd alleen maar wiet. Puur zonder tabak. Hasj krijg ik totaal geen fijne high van. Wiet laat me altijd een beetje spacen."
"Zoete paddenstoelen. Heb nooit echt favoriete stonervoedsel gehad, maar dit is goddelijk."
"acht.zes zei: Je hebt nogal wat hennepzaadleveranciers die onafhankelijk van elkaar rassen kweken maar daar vaak wel dezelfde populaire namen aan hangen Klik om te vergroten... Dit is waarom wiet gewoon volledig gelegaliseerd moet worden."
"Niet doen. Gewoon helemaal niet beginnen aan slaap meds. Hou het bij melatonine. Je bent zo afhankelijk."
"henkie2 zei: Het was weer raak, laatst... twee kleine jointjes Silver Haze (wel puur, uiteraard) tijdens een avondje chillen met m'n neef. Ik zal maar geen lijst posten met alles wat ik daarna naar binnen heb gewerkt. Een ruwe schatting voor de totale energetische waarde is vast ergens tussen de 1500 - 2000 kcal Ben ik misschien toch geen "ervaren" blower dat de stoner munchies bij mij zo verschikkelijk sterk zijn? Of ben ik gewoon een grote vreetzak? (net als Jack Herer!) Klik om te vergroten... Ik ben nu ook redelijk ervaren maar mijn munchies zijn echt verschrikkelijk... (in een goede zin dan) Ik kan echt niet slapen of iets doen voordat ik me eerst HELEMAAL heb volgevreten"
"Lang. Hoe meer je in een korte tijd rookt hoe langer het in je bloed blijft zitten."
"Ik heb er nu eentje van het merk ccel. Niet echt nice, spul brand over m'n longen en word stoneder van m'n assietje"