#1
Herkenbaar, als ik truffels of lsd heb gehad dan wil ik graag films kijken. En als de trip dan een beetje aan het einde komt dan baal ik dat ik niet ben gaan mediteren. Keuzes keuzes ghehe.
Dacht ik al, maar wat voor mindset heb ik nodig voor een goeie trip? Set en Setting zijn bij mij prettig, maar ik denk niet goed om heel diep te gaan. Ik doe het altijd met mijn 3 beste maten, binnen of een mooi plekje buiten in de natuur en het blijft bestwel plat. Gewoon veel lachen en heerlijk gaan op de muziek. Maar ik heb het gevoel dat ik afgeleid wordt van mijn trip.2 woorden;
"Set en setting"
Imho veel belangrijker dan dosis
Dacht ik al, maar wat voor mindset heb ik nodig voor een goeie trip? Set en Setting zijn bij mij prettig, maar ik denk niet goed om heel diep te gaan. Ik doe het altijd met mijn 3 beste maten, binnen of een mooi plekje buiten in de natuur en het blijft bestwel plat. Gewoon veel lachen en heerlijk gaan op de muziek. Maar ik heb het gevoel dat ik afgeleid wordt van mijn trip.
Daar zat ik ook al aan te denken. Kun je uitleggen waarom? Ik heb het gevoel dat de stonedheid mijn trip een beetje overneemt, maar met 2cb vind ik het wel een heerlijke synergy.Geen wiet roken.
Daar zat ik ook al aan te denken. Kun je uitleggen waarom? Ik heb het gevoel dat de stonedheid mijn trip een beetje overneemt, maar met 2cb vind ik het wel een heerlijke synergy.
Omdat je ook geen whiskey en gin door elkaar gaat drinken: je kunt pas echt goed iets beoordelen als je het puur gebruikt. Daarnaast heeft cannabis diverse eigenschappen die nadelig werken op de lucideiteit van een trip: je gaat iets bedwelmd ervaren, je bezatten en trippen tegelijk is hetzelfde concept. Ook heeft cannabis zekere schizofrenie-bevorderende eigenschappen die in combinatie met LSD vaak slecht uitpakken, vandaar al die hippies die doordraaiden, hoewel die er ook vaak nog speed bij deden, en alles is dan de schuld...van LSD.Daar zat ik ook al aan te denken. Kun je uitleggen waarom? Ik heb het gevoel dat de stonedheid mijn trip een beetje overneemt, maar met 2cb vind ik het wel een heerlijke synergy.
Klaus Schulz kontinuum is wel echt een dik album.Muziek: Vangelis " voices", Kraftwerk, Claus Schulz, synthesizer muziek in casu en Vangelis " spiral"...mogen bij een trip bij mij niet ontbreken!
Bij het " langs komen drijven" van de vaak prachtig gekleurde visuals vind ik deze muziek het summum van een goede, en diepgaande trip ( in mijn eentje)
De setting moet natuurlijk helemaal " in the mood" zijn qua spaarzame verlichting en temperatuur.
Ik.heb zelf enkele ledlampjes die langzaam in kleur veranderen, en deze hebben daarin een wisselend tempo en geloof me, in die omgeving te zijn is het absolute paradijs!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."