Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErvaringen gezocht met Tentin

Ervaringen gezocht met Tentin

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
BiancieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi hoi allemaal!

Ik gebruik sinds afgelopen zaterdag Tentin voor mijn ADHD. Ik ben heel laag gestart, twee maal daags 2,5 mg.

Ik had niet verwacht heel veel te merken, maar ik moet wel zeggen dat het me positief heeft verrast.

Ik heb weer zin om mijn huishouden te doen, heb veel meer rust in mijn hoofd, ben gestructureerder, heb meer geduld en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ook slaap ik heerlijk! Ik neem mijn laatste dosis wel rond 13:00 uur in.

Ik ben eigenlijk op zoek naar ervaringen van mensen die ook Tentin gebruiken.
B
BiancieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ei-Salade zei:
Zelf minder tevreden over Tentin dan de DMB dexamfetamine die de apotheker maakt.
Neem ook geen Tentin aan bij de apotheek.

Dexamfetamine werkt voor mij hetzelfde als hoe je beschrijft, zoals het hoort ook. Taken uitvoeren gaat "normaal" en geordend.
En rust, energie en doorzettingsvermogen komen weer terug.
Klik om te vergroten...
Hey Ei-salade!
Bedankt voor je antwoord..

Welke doseringen neem jij? Ik neem hele lage doseringen en dat werkt voor nú hartstikke goed. 2x 2,5 mg. Bij mij heeft alles eigenlijk altijd een goede werking, dus wie weet kan ik de dosering zo laten.

Misschien zijn juist mijn ervaringen zo goed, omdat ik alleen Tentin ken. Ik heb natuurlijk niks anders geprobeerd.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#3
Biancie zei:
Hey Ei-salade!
Bedankt voor je antwoord..

Welke doseringen neem jij? Ik neem hele lage doseringen en dat werkt voor nú hartstikke goed. 2x 2,5 mg. Bij mij heeft alles eigenlijk altijd een goede werking, dus wie weet kan ik de dosering zo laten.

Misschien zijn juist mijn ervaringen zo goed, omdat ik alleen Tentin ken. Ik heb natuurlijk niks anders geprobeerd.
Klik om te vergroten...
Mijn doseringen zijn 7.5 > 7.5 > 2.5

Dit gaat wel binnenkort aangepast worden naar 5 > 5 > 5 omdat ik al 50% minder benzodiazepine neem en nu nare bijwerkingen ervaart zoals misselijk, trillende ledematen en zweten.

Moet nog even met de huisarts erover hebben.
Bij mij is de eerste dosis ook vastgesteld door psychiater toen ik nog 1mg Clonazepam nam, vandaar de extra nadelen op het moment.
J
JohnGaltLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat een lage doseringen!
Mijn jongste is begonnen met 3x5 en dat was uiteindelijk te licht (hij is in een jaar tijd 40cm gegroeid of zo). Nu 1,80m en 50kg (lichtgewicht, hypersnelle stofwisseling) en slikt daarna op aanraden van de psychiater 3x10. Maar daar werd hij weer heel vlak van en nu terug naar 3x5.
B
BiancieLid
01-01-2024, 00:00
#5
JohnGalt zei:
Wat een lage doseringen!
Mijn jongste is begonnen met 3x5 en dat was uiteindelijk te licht (hij is in een jaar tijd 40cm gegroeid of zo). Nu 1,80m en 50kg (lichtgewicht, hypersnelle stofwisseling) en slikt daarna op aanraden van de psychiater 3x10. Maar daar werd hij weer heel vlak van en nu terug naar 3x5.
Klik om te vergroten...
Ja ik heb wel een keer verhoogd naar 5mg, maar merk dat ik dan een rebound ervaar. Als die hele lage dosering neem, werkt het goed (voor nu). Ik kan altijd nog ophogen natuurlijk. Alles werkt bij mij altijd snel en sterk, dat zie ik wel als een voordeel. Maar ik ben zeer tevreden over Tentin.
W
WoezoeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind Tentin en dex over het algemeen top, maar vind het geen middel om dagelijks te gebruiken. Je pleegt toch kleine roofbouw op je hersenen en lichaam.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zelf minder tevreden over Tentin dan de DMB dexamfetamine die de apotheker maakt.
Neem ook geen Tentin aan bij de apotheek.

Dexamfetamine werkt voor mij hetzelfde als hoe je beschrijft, zoals het hoort ook. Taken uitvoeren gaat "normaal" en geordend.
En rust, energie en doorzettingsvermogen komen weer terug.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."