Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs en series kijken

Drugs en series kijken

14 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vroeg mij af of iemand weet welke drug geschikt is om een serie te kijken zonder dat je hersenen helemaal in de war zijn. Dissociatieven vallen al weg, want dat werkt niet voor mij, dan zit je liever in bed naar muziek te luisteren. Amfetamineachtigen ook want dan is stilzitten sowieso al niet fijn, en veel worden misselijk van langdurig naar bewegende beelden te kijken. Psychedelica daar heb ik mijn twijfels over maar misschien kan het wel als je een lage dosering neemt. Laat even weten met welk middeltje jij lekker op de bank kan zitten en met welk middel je nog helder genoeg in je hoofd bent om er ook van te genieten.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Speed
Wiet
Biertje
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Speed
Wiet
Biertje
Klik om te vergroten...
Sommige mensen kunnen niet stilzitten van speed en wiet is niet echt iets voor mij maar toch bedankt!
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#4
Geen dissociatieven, geen speedachtigen (amphetamines), geen psychedelica en dan ook nog eens geen wiet.... eeehhhmmm tja dan blijft er buiten alcohol sowieso weinig over natuurlijk...

Ikzelf kan heel goed op wat wiet of 2C-B een filmpie kijken. Met 2C-B moet het dan wel vaak een animatie film zijn maar met wiet vind ik alles wel leuk. Verder vind ik ook de meeste drug niet echt geschikt voor een film moet ik zeggen.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#5
Breaking bad kijken :) Hele goeie serie!
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik weet nog wel dat ik op de plee zat toen de mdma begon te werken en breaking bad zat te kijken en die scene voorkwam waar jesse opzoek was naar walter om hem af te knallen en hij schreeuwend opzoek is in zijn huis naar jesse! Tering wat was dat spannend onder invloed haha
W
WoezoeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een wat minder sterk indica'tje. Schaaltje chips erbij, genieten.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wij kijken ook vaak Maya de bij als we bij een maat thuis spacen. Helemaal knettah op die bank spacen als een gek. Lopen die mieren (ja komt voor in Maya de BIJ) achter elkaar zoals soldaten en zegt die commander van ‘oke kijk allemaal naar rechts’ maar ze gaan allemaal naar links kijken HAHAHAHAHAHAHHAA onder invloed is dat prachtig xDDD

En dan komt die huismaat thuis van ze werk en ziet hij ons met zonnenbrillen binnen naar maya de bij kijken, en dan weet hij ook al weer hoe laat het is. xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Wat een herinneringen zeg
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Mezelf zei:
Geen dissociatieven, geen speedachtigen (amphetamines), geen psychedelica en dan ook nog eens geen wiet.... eeehhhmmm tja dan blijft er buiten alcohol sowieso weinig over natuurlijk...

Ikzelf kan heel goed op wat wiet of 2C-B een filmpie kijken. Met 2C-B moet het dan wel vaak een animatie film zijn maar met wiet vind ik alles wel leuk. Verder vind ik ook de meeste drug niet echt geschikt voor een film moet ik zeggen.
Klik om te vergroten...

Dat vind ik een leuk idee! Ik heb nog alleen geprobeerd serie te kijken met wiet en dissociatieven maar dat vond ik niet fijn omdat het mijn geheugen aantast. Van psychedelica en amfetamines weet ik het nog niet, misschien lage doseringen.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wiet is de chill drugs om lekker tv te kijken.
Voor de rest vind ik andere drugs niet leuk om tv te kijken.
Ghb kan ook maar dat kan je beter voor andere momenten bewaren..
P
PortobelloLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lagere dosis truffels of 1P-LSD gaat wel OK. Benzo's kan ook maar niet te veel natuurlijk. Opiaten kan ook.

Maar ik denk dat de een actiever wordt van truffels bijvoorbeeld dan een ander, dus het is uitproberen. Ik heb een aardige treshold voor tripmiddelen. Maar ik kan niet tegen cannabis, haha.
P
PortobelloLid
01-01-2024, 00:00
#12
ketakoekjes zei:
Dat vind ik een leuk idee! Ik heb nog alleen geprobeerd serie te kijken met wiet en dissociatieven maar dat vond ik niet fijn omdat het mijn geheugen aantast. Van psychedelica en amfetamines weet ik het nog niet, misschien lage doseringen.
Klik om te vergroten...
Wat je ook kunt doen: een film uitkiezen en die onder invloed kijken, dan erna opschrijven waar het over ging en wat je er uit haalde. En dan eens nuchter.

Dat heeft bij mij echt eens hele rare shit opgeleverd (maar toen was ik aan het hallucineren van afkicken, maar hallucineren is hallucineren). Een niet al te hoge dosis tripmiddel zodat je het nog kunt volgen is wel juist heel fijn om erna dan te meten wat je hersenen aan verbanden hebben gelegd.
W
WoezoeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Portobello zei:
Maar ik kan niet tegen cannabis, haha.
Klik om te vergroten...

Kun je dit misschien beschrijven? Wat voor nare effecten krijg je van Cannabis en niet van andere tripmiddelen?
P
PortobelloLid
01-01-2024, 00:00
#14
Reageer
Woezoe zei:
Kun je dit misschien beschrijven? Wat voor nare effecten krijg je van Cannabis en niet van andere tripmiddelen?
Klik om te vergroten...
Haha ja hoor. Ik weet niet, ik ben kennelijk heel gevoelig voor de effecten en heb ook een paar keer gehad dat ik juist heel paranoide werd en torenhoge hartslag. OK, ik had denk ik te veel genomen (hasjthee gemaakt) maar ook met roken vind ik de effecten niet fijn. Een keer kon ik bijna niet meer naar huis lopen (500 meter ofzo) toen ik bij iemand had gerookt (waren zijn eigen planten) en heb ik uren plat moeten liggen (na de hele koelkast te hebben geplunderd).

Ik heb maar 2 keer een goede ervaring ermee gehad (ik ben hardleers dus wel vaak gedaan), dat ik ineens alles begreep en wel puur cijfermatig; alles was echt týpisch 2,1 bijvoorbeeld.

Veel gekotst ook als ik er iets bij nam (alcohol, coke, paddo's).

Dus nee, het is niet voor me weggelegd.
W
WoezoeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Portobello zei:
Reageer

Haha ja hoor. Ik weet niet, ik ben kennelijk heel gevoelig voor de effecten en heb ook een paar keer gehad dat ik juist heel paranoide werd en torenhoge hartslag. OK, ik had denk ik te veel genomen (hasjthee gemaakt) maar ook met roken vind ik de effecten niet fijn. Een keer kon ik bijna niet meer naar huis lopen (500 meter ofzo) toen ik bij iemand had gerookt (waren zijn eigen planten) en heb ik uren plat moeten liggen (na de hele koelkast te hebben geplunderd).

Ik heb maar 2 keer een goede ervaring ermee gehad (ik ben hardleers dus wel vaak gedaan), dat ik ineens alles begreep en wel puur cijfermatig; alles was echt týpisch 2,1 bijvoorbeeld.

Veel gekotst ook als ik er iets bij nam (alcohol, coke, paddo's).

Dus nee, het is niet voor me weggelegd.
Klik om te vergroten...

Ik herken mezelf zo erg in dat paranoide gevoel. Is een kwestie van bewust worden dat je gewoon onder invloed bent. Maar in hoge doseringen is dat lastig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."