Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsProgramma’s als je onder invloed bent

Programma’s als je onder invloed bent

18 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
E
EccsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja zoiets! Al heb ik alle praatprogramma’s in NL wel een beetje gehad. En het moet soort van luchtig zijn. Idd tonight show is een goede!
G
Game&WatchLid
01-01-2024, 00:00
#2
Koekie zei:
Waarom die haat tegen korte series? Allemaal blijven ze toch op tv komen + meeste zijn zelf bekroonde series..

Hoezo is dit dan zonde van je tijd? Jij bekijkt liever een serie van 40-50 min./aflevering om na 2 seizoenen te quitten? Of een film die tegenvalt?

Trouwens er zijn toch andere dingen die ongezonder zijn..
Klik om te vergroten...

Nee hoor ik kijk ook geen andere series en misschien 1 film per jaar.

Dit is dus precies wat ik bedoel met een tv verslaving :tonguewink:
L
LoveSexDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ornyk zei:
Wat ik absoluut haat is reality tv , zoals temptation , boer zoekt vrouw , eigelijk zowat alles wat nu op de gewone digitale televisie word uitgezonden.
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens, vroeger keek ik nog wel programma's op tv maar nu echt nooit meer. Eens in de zo veel tijd zet ik hem weer aan, zap langs 20 zenders en kom telkens op de conclusie dat er echt niks interessants te zien is. Het enige wat ik nog kijk op tv is het nieuws en soms een talkshow.

OT: Alles wat met de ruimte te maken heeft is zeker interessant met drugs op, wat het zonder ook al is imo, bijvoorbeeld Cosmos en Through the Wormhole. WALL•E zou ook te gek kunnen zijn. En natuurlijk ook zeker natuur programa's zoals Planet Earth, Life, Blue Planet, One Strange Rock. Documentaires over oude beschavingen, zoals de maya's, oude egyptenaren en de romeinen lijken me ook goed, er komen me alleen even geen namen te boven. Joe Rogan raadt ik ook aan, ook sober. Er zitten echt pareltjes tussen. Zijn podcast met David Goggins heeft me echt geholpen te realiseren dat je met de juiste mindset van blijven doorzetten alles kan bereiken. Hij heeft ook gasten gehad die veel kennis over drugs hebben, zowel over de chemische zaken als de geschiedenis van de war on drugs en in spirituele /mindfullness zin. Vsauce op youtube heeft video's over allemaal interessante dingen en concepten die waarschijnelijk je mind zullen blowen wanneer je ze high kijkt (nog nooit geprobeerd, sober ook leuk).
E
EccsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Goedenavond! Ik weet niet zo goed onderwerp onderwerp deze vraag valt. Maar hebben jullie leuke tips voor programma’s op televisie je kan kijken als je onder invloed bent? (GHB en speed). Ik zit vaak niet helemaal geconcentreerd te kijken 😂 maar ik wil wel iets op de achtergrond horen. Bv. DWDD, maar die praatprogramma’s ben ik nu wel een beetje zat. Ideetjes?
K
KoekieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gewoon friends, HIMYM, the big bang theory, fresh prince of Bel-Air, Brooklyn 99.. Allemaal series waarvan 20 min./ep en hoefde echt totaal niet allemaal gezien te hebben voor mee te zijn + af en toe wel funny
E
EccsLid
01-01-2024, 00:00
#6
benzzzy zei:
The Joe Rogan experience is geweldig op ketamine.
Klik om te vergroten...
Ik heb het gegoogled, maar kan niet goed achterhalen wat het precies is?
E
EccsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja, maar die heb ik allemaal al gezien 😂 en de French Prince vind ik niet leuk. Maar dat zijn allemaal leuke shows die ik toch wel wil volgen. Iets als DWDD kan gewoon op de achterkant aanstaan.
K
KoekieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gewoon praatprogramma’s op yt zoeken dan? The tonight show of zo’n dingen
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#9
The Joe Rogan experience is geweldig op ketamine.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Podcast op YT.
Die van Dennis McKenna was best goed.
Of Carl hart
W
WoezoeLid
01-01-2024, 00:00
#11
E
EccsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ah thanks! Die ga ik ff bekijken!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Joe Rogan ❀ een 3 uur durend interview en het verveelt niet eens!
G
Game&WatchLid
01-01-2024, 00:00
#14
Koekie zei:
Gewoon friends, HIMYM, the big bang theory, fresh prince of Bel-Air, Brooklyn 99..
Klik om te vergroten...

Ik heb me altijd afgevraagd waarom mensen toch zoveel tijd besteden aan het kijken van dit soort series. Het is niet leerzaam, je onthoudt er niets van, het kost cumulatief megaveel tijd van je leven, dat stil zitten de hele tijd is slecht voor je gezondheid, er zit nauwelijks een sociaal aspect aan, en om nou te zeggen dat het echt leuk is? Hooguit wat lollig. Als je dit dan toch wil kijken ga dan een uurtje fietsen of steppen in de sportschool daar hebben ze schermpjes op al die apparaten kan je het alsnog kijken. Voel je je tenminste nog een beetje fit daarna...

Ik heb ook wel tijdverspillende hobbies (zoals kijken op dit forum lol) maar dit soort series staan me toch tegen! Ik geloof oprecht ook dat je er niet gelukkig van wordt vandaar dat ik het even moest zeggen.

Peace out :kissingheart:
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Game&Watch zei:
Als je dit dan toch wil kijken ga dan een uurtje fietsen of steppen in de sportschool daar hebben ze schermpjes op al die apparaten kan je het alsnog kijken. Voel je je tenminste nog een beetje fit daarna...
Klik om te vergroten...

Omdat niet iedereen zich bezig wilt of kan houden met bewegen. En ook omdat er ook een groep mensen is die dat wel wil of kan, maar door bijv. hun beroep dat al genoeg doet, en er dan juist ontspanning uit haalt even te kunnen zitten / liggen of hangen en even 'niets' te hoeven doen? Je weet helemaal niet of stil zitten slecht voor de gezondheid van iemand is, als je niet weet hoe diegene verder diens dag invult he :)

Ik snap je ergens wel hoor, ik heb lang zelfs de mentaliteit gehad dat alles wat ik doe altijd 'nuttig' moet zijn: leerzaam, sociaal of sportief bijvoorbeeld. Series kijken vond ik zonde (zeker als ik met anderen was) of het moest een documentaire zijn bijvoorbeeld. Maar ik kom er steeds meer achter dat 'niets doen' ook heel nuttig is en je zeker wel gelukkiger maakt. En hoe je dat invult moet iedereen lekker zelf weten, maar die druk of drang dat we altijd maar bezig moeten zijn met fit zijn of informatie oppikken of wat dan ook draagt ook niet altijd bij aan een betere gezondheid.
G
Game&WatchLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik beweer nergens dat je altijd maar nuttige dingen moet doen hoor. Zeker dat soms niets doen wel goed voor je is. Ik geloof daar heel erg in zelfs! Ik doe zelf ook vaak 'niets', lekker wandelen of fietsen ofzo valt bij mij onder de categorie niks doen. Heerlijk.

Ik heb gewoon het beeld dat die series de meeste personen weinig opleveren maar wel heel veel tijd kosten, en best verslavend zijn als je eenmaal erin zit. Ik denk overigens ook dat er in Nederland minstens even veel verslaafd zijn aan tv/series als aan drugs :tonguewink:
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#17
benzzzy zei:
The Joe Rogan experience is geweldig op ketamine.
Klik om te vergroten...
Gewoon stoned ook leuk hoor , zeker de casts met Joey diaz , hilarische verhalen over letterlijk alles , meestal dope... Joey diaz heeft zelf ook een podcast , die moet jon bernthal is goed .
K
KoekieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Game&Watch zei:
Ik heb me altijd afgevraagd waarom mensen toch zoveel tijd besteden aan het kijken van dit soort series. Het is niet leerzaam, je onthoudt er niets van, het kost cumulatief megaveel tijd van je leven, dat stil zitten de hele tijd is slecht voor je gezondheid, er zit nauwelijks een sociaal aspect aan, en om nou te zeggen dat het echt leuk is? Hooguit wat lollig. Als je dit dan toch wil kijken ga dan een uurtje fietsen of steppen in de sportschool daar hebben ze schermpjes op al die apparaten kan je het alsnog kijken. Voel je je tenminste nog een beetje fit daarna...

Ik heb ook wel tijdverspillende hobbies (zoals kijken op dit forum lol) maar dit soort series staan me toch tegen! Ik geloof oprecht ook dat je er niet gelukkig van wordt vandaar dat ik het even moest zeggen.

Peace out :kissingheart:
Klik om te vergroten...

Waarom die haat tegen korte series? Allemaal blijven ze toch op tv komen + meeste zijn zelf bekroonde series..

Hoezo is dit dan zonde van je tijd? Jij bekijkt liever een serie van 40-50 min./aflevering om na 2 seizoenen te quitten? Of een film die tegenvalt?

Trouwens er zijn toch andere dingen die ongezonder zijn..
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#19
Koekie zei:
Waarom die haat tegen korte series? Allemaal blijven ze toch op tv komen + meeste zijn zelf bekroonde series..

Hoezo is dit dan zonde van je tijd? Jij bekijkt liever een serie van 40-50 min./aflevering om na 2 seizoenen te quitten? Of een film die tegenvalt?

Trouwens er zijn toch andere dingen die ongezonder zijn..
Klik om te vergroten...
Ik denk dat @Game&Watch alle sitcoms in het algemeen bedoeld en liever gewoon een leerrijke docu kijkt of sport inplaats voor de tv te hange en te kijken naar non fictie.
Maar iedereen ontspant op zijn manier denk ik dan.
Ik kan wel een uurtje kijken , maar dan heb ik het ook wel gehad.
Wat ik absoluut haat is reality tv , zoals temptation , boer zoekt vrouw , eigelijk zowat alles wat nu op de gewone digitale televisie word uitgezonden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."