#1
Ja zoiets! Al heb ik alle praatprogrammaâs in NL wel een beetje gehad. En het moet soort van luchtig zijn. Idd tonight show is een goede!
Waarom die haat tegen korte series? Allemaal blijven ze toch op tv komen + meeste zijn zelf bekroonde series..
Hoezo is dit dan zonde van je tijd? Jij bekijkt liever een serie van 40-50 min./aflevering om na 2 seizoenen te quitten? Of een film die tegenvalt?
Trouwens er zijn toch andere dingen die ongezonder zijn..
Wat ik absoluut haat is reality tv , zoals temptation , boer zoekt vrouw , eigelijk zowat alles wat nu op de gewone digitale televisie word uitgezonden.
Ik heb het gegoogled, maar kan niet goed achterhalen wat het precies is?The Joe Rogan experience is geweldig op ketamine.
Gewoon friends, HIMYM, the big bang theory, fresh prince of Bel-Air, Brooklyn 99..
Als je dit dan toch wil kijken ga dan een uurtje fietsen of steppen in de sportschool daar hebben ze schermpjes op al die apparaten kan je het alsnog kijken. Voel je je tenminste nog een beetje fit daarna...
Gewoon stoned ook leuk hoor , zeker de casts met Joey diaz , hilarische verhalen over letterlijk alles , meestal dope... Joey diaz heeft zelf ook een podcast , die moet jon bernthal is goed .The Joe Rogan experience is geweldig op ketamine.
Ik heb me altijd afgevraagd waarom mensen toch zoveel tijd besteden aan het kijken van dit soort series. Het is niet leerzaam, je onthoudt er niets van, het kost cumulatief megaveel tijd van je leven, dat stil zitten de hele tijd is slecht voor je gezondheid, er zit nauwelijks een sociaal aspect aan, en om nou te zeggen dat het echt leuk is? Hooguit wat lollig. Als je dit dan toch wil kijken ga dan een uurtje fietsen of steppen in de sportschool daar hebben ze schermpjes op al die apparaten kan je het alsnog kijken. Voel je je tenminste nog een beetje fit daarna...
Ik heb ook wel tijdverspillende hobbies (zoals kijken op dit forum lol) maar dit soort series staan me toch tegen! Ik geloof oprecht ook dat je er niet gelukkig van wordt vandaar dat ik het even moest zeggen.
Peace out![]()
Ik denk dat @Game&Watch alle sitcoms in het algemeen bedoeld en liever gewoon een leerrijke docu kijkt of sport inplaats voor de tv te hange en te kijken naar non fictie.Waarom die haat tegen korte series? Allemaal blijven ze toch op tv komen + meeste zijn zelf bekroonde series..
Hoezo is dit dan zonde van je tijd? Jij bekijkt liever een serie van 40-50 min./aflevering om na 2 seizoenen te quitten? Of een film die tegenvalt?
Trouwens er zijn toch andere dingen die ongezonder zijn..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."