Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ze Herbs Mang zei: Er zal vast een hele nieuwe markt ontstaan, goed voor de innovatie... Of ze starten allemaal afkickklinieken als ervaringsdeskundigenš Klik om te vergroten... En dan vervolgens de verkeerde behandelingen toepassen, zoals soms het verkeerd labelen en versturen van middelen haha. "Heeft u last van verslavingen met research chemicals? Ga roken!""
"RosseGod96 zei: Ik hou jullie up to date. Ik wil niet met geleerde benamingen smijten, maar is dit een "neuro-toxische"-reactie? Klik om te vergroten... Ben geen dokter en dat wil ik ook zeker niet uithangen, maar misschien dat de extreme vasoconstriction het e.e.a. heeft aangericht. NEP staat hier sws wel bekend helaas.. Toen ik 3-FPM had gebruikt dat ook enorme vasoconstriction heeft, heb ik ook meerdere dagen na gebruik nog tintelingen/steken in mān linker arm gehad met extreem koude/wit-paarsige vingers. Is uiteindelijk wel overgegaan gelukkig. Veel sterkte en herstel toegewenst en als het langer dan een week aanhoudt, sws eff huisarts bezoeken denk ik."
"Ten eerste enorm vervelend om te horen voor je dat je er niet uit bent bekomen met de psychiater en dat je kampt met mentale complicaties. Sws een middel inemen voor die soort klachten, veranderen niet de persoon zoals je bent en doet. Je onder bewustzijn blijft hetzelfde (uiteraard met uitzondering van medicatie). Maar je had een aanvraag gedaan voor 60mg dexamfetamine per dag? Ik neem aan en hoop dat dit is onderverdeeld in 3x 20mg, zoals, ochtned, middag avond? Of was je van plan om 180mg totaal te slikken per dag? tony211 zei: Dit neem ik dagelijks 5 keer oraal. Heel af en toe nasaal, maar oraal werkt net wat beter en is wat meer op medicatie gericht; want ik zie 4MPD dus echt als medicatie. Klik om te vergroten... Een middel toedienen, elke dag voor als een vervanging voor recept x of recept y waarbij vrijwel tot geen kortwerkende/langdurige risicoās van zijn onderzocht is uiteraard NO-GO. En als ik heel heerlijk mag zijn, van een Pentedrone analog genaamd 4-MPD elke dag tot je nemen weet ik wel heel zeker dat die alles behalve goed is voor je hersenen en lichaam . tony211 zei: Het lost mijn adhd voor 70% op en is een natuurlijke antidepressiva. Ik doe dit nu al een half jaar, eigenlijk zonder problemen. Per week gebruik ik ongeveer 2.5 gram. Klik om te vergroten... Nou in ieder geval fijn voor je dat je een middel hebt gevonden waar je tijdelijk misschien mee kan door gaan. Maar om dit op langer termijn als hobby te houden en dan vooral met 4-MPD zal dit niet nu of morgen, maar zeer spoedig complicaties worden ontwikkelt en dit kun je op langere termijn niet doorhalen zo. Je gebruikt 2.5 gram per week? Is ook echt veels te veel en niet goed. Bommetje of capsules van 50mg of daar boven is gewoon recreatieve doseringen. Hoeveel uur slaap je per nacht? Eet/drink je minimaal 3x op een dag? Nogmaals, ik vind het vervelend voor je dat je met een probleem zit, zowel met jezelf als met de zorginstellingen. Mijn advies is opnieuw ingesprek gaan met de psychiater, mocht ie je niet serieus nemen (uiteraard voor 60mg per dag( dan kun of ga je naar een andere. Heb zelf ook ervaring met 4-MPD, en ja ik kan er ook rustig of juist gemotiveerd door voelen, maar dit is in MY OPINION een totaal GEEN gezonde optie om dit zo langer te blijven gebruiken. Ook al geef je aan dat het je goed helpt en je er beter door laat voel. Ja als ik een dikke lijn pep naar binnen schuif voel ik me ook goed, energiek en gemotiveerd. Middelen zijn geen oplossing, maar een hand vast hulpmiddel die je de juiste richting in duwt. Maar met dit, zal het je waarschijnlijk met de dag (langzaam) achteruit duwen. En dan heb ik de negatieve lichamelijke effecten nog niet eens opgenoemd. Je dopamine, norefidrine en serotonine zullen vrijwel zeker aangetast worden, zeker met 50-60mg bommetje 5x per dag. De enorme vasoconstriction die erbij komt kijken, mogelijk vochtverlies/dehydratie want je zweet je de pleuris met dit spul. Je organen zoals je lever en nieren moeten ook constant verdragen.. ik weet niet man, zou er mee stoppen en als dat niet lukt direct afbouwen. Zoek contact op professionals, weigeren ze je te helpen? Ga naar de volgende. en uiteraard, let een beetje en zorg goed op/voor jezelf."
"tony211 zei: Ik denk echter niet dat 50mg een recreatieve dosering is, maar goed dat kan aan de kwaliteit van de batches liggen. Klik om te vergroten... Ik durf vrijwel zeker te zeggen dat 50mg een recreatieve dosis is, want toen ik 50mg tot me had genomen stond ik gewoon kneiter strak. Een therapeutische dosis (voor bij een middel zoals dit) hoort minimaal aanwezig te zijn, zodat je een duwtje in de rug ontvangt en als normaal mens kan functioneren. Als je zelf niet vind dat de 50mg een recreatieve dosis is dan denkt tolerantie dat denk ik wel."
"Kordie zei: Ik zie bij sommige vendors ook vaak dat de pillen in blisterverpakking vaak een stuk duurder zijn dan de pelletjes die je dan meestal in een gripzakje krijgt (maar in iedergeval zonder blister). Waar zit hier het verschil in? Een stof is een stof zou je zeggen toch? Het enige verschil wat ik kan zien is dat de niet blisterverpakkingen vaak een stuk goedkoper zijn Klik om te vergroten... Geen idee, marketing? Of zijn deze stofjes āpremiumā waarvan ze wel de 98% puur beloven en leveren? Om antwoord te geven op je topic vraag, eigenlijk altijd poeder en als het in kristallen verkrijgbaar is, dan kristallen. Eigenlijk de puurst mogelijke vorm, zodat het gevoel lijkt dat er minder mee gerotzooid is haha. Had eigenlijk nooit eerder pellets gekocht, afgelopen week dus 4F-MPH (Methylfenidaat ritalin ding) en die pellets moeten 15mg zijn. Klopt het dat 4F-MPH iets van 2-4x potenter moet zijn dan de farmaceutische ritalin? Want heel eerlijk merk ik bijna vrijwel niets van, behalve als ik 2,5 van die pil inneem equals to een goeie 37,5mg en dat lijkt me sterk hahaha. Ook hiervoor had ik gewoon poeder moet halen en zelf afwegen en in capsules doen, achja nu te laat. Geen leer voor de volgende keer, want RCās are bad m"
"mitchieee zei: Lastig om te horen ik zit in het zelfde schuitje ik ben gediagnosticeerd met ADD en krijg hiervoor geen medicatie waardoor mijn mentale problemen icl drugs problemen soms weer uit de hand lopen, soms weet ik het ook niet meer.. 2 jaar bij een psycholoog gelopen en, steeds heen en weer rijden 45 min heen en terug, en te slechte communicatie waardoor ik uiteindelijk boos ben weg gelopen omdat ze mij voor een 2de keer voor niks lieten komen, daarbij ook nog eens vrij vragen van me werk Klik om te vergroten... Wat is de reden dat je niet in aanmerking komt voor medicatie? Heb je zelf al het geprobeerd te ondernemen bij bijv. de psychiater waar je naar de psycholoog gaat te maken? Anders wellicht via je huisarts een gesprek aan gaan?"
"tony211 zei: Mijn psychiater vertelde me dat ik dan wellicht het hele pakje Tentin op zou eten (130mg dex totaal) voor fun. Maar dan zit je de rest van de week zonder. Het bracht me op een idee, en ik deed het eens. Had beter gewoon een pak pep kunnen kopen, want dan kan ik een halve gram tot me nemen. Ze denken dat ze de dienst uit mogen maken; wat ze wettelijk ook mogen; en dus psychiatrie het center maakt van een vastgelopen matrix. Klik om te vergroten... Heel eerlijk, ze mogen en doen ook de dienst uithangen, want zonder recept heb je geen poot om op te staan. Heel de reden dat dat je geen dexamfetamine voorgeschreven krijgt heb je zojuist net zelf bevestigd. Uiteindelijk zijn psychiaters zorgverleners die zich moeten verantwoorden als er iets mis gaat met een patiƫnt, lees: misbruik van voorgeschreven medicijnen met als risico overdosering en eventuele permanente schade. De psychiater wordt hier voor onderzocht waarom hij/zij x middel heeft voorgeschreven aan persoon en of dit te voorkomen was, etc."
"tony211 zei: Liefst magistraal regenboog apotheek 3 tot 4 keer daags 20mg dexamfetamine (adhd behandeling vermindert gebruik drastisch.) onderzoek aangevraagd door psychiater en onderzocht door klinisch psycholoog. 6/9 criteria maakt de diagnose gesteld. Namen vervaagd voor anonimiteit. Hier loop ik nog tegen aan. ā®ļø Tot die tijd: complete zelfmedicatie. niet voorbeeldig, persoonlijk meer plus dan min. Weet wat ik doe. Klik om te vergroten... Die bijlage klopt voor geen kant, 3x 50-70mg Lisdex op een dag?? De maximale aanbevolen dosering is 70mg en hogere doseringen zijn niet onderzocht voor therapeutische doeleinden. Dus dat er in die bijlage wordt gezegd ābeneficial dosis 50-70mg lisdexā is mooi voorbeeld van Adobe Acrobat Pro om .pdf bestanden mee te kunnen bewerken š¤£"
"tony211 zei: Het beste gewenst! Klik om te vergroten... Van hetzelfde, zal een lang en moeizaam proces voor je worden als ik je bericht zo lees.. Tussendoor even kleine quiz vraag voor je: Het is rood, en het ruikt naar blauwe verf?"
"ronja zei: PEA (Phenylethylamine) zit ook in chocolade. Ik heb nog geen uitzondering gezien, maar ik neem aan dat chocolade wordt uitgezonderd van het verbod. (Anders zal de drugspolitie razzia's in alle supermarkten moeten houden. Ik ben benieuwd. šæ) Misschien dat cacao ook als grondstof kan dienen dus. Klik om te vergroten... 4-MMC < 4-Methylmethcacaoline"