Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpace Cake

Space Cake

21 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
m
moonflowerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoeveel wiet gaat er in een gewone gemiddelde spacecake :confused:
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#2
hoe bak je die :), gewoon cake bakken en wiet er zo in stoppen en door het cakemeel ofzo? of wat :confused:
P
PietmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
nope dude, de thc (werkzame stof) wordt niet uit de wiet gehaald als je het zo op eet. :(
THC bind zich aan vet, dus wat gebruikelijk is, is dat je wietboter maakt.
Dus wiet en boter bijmekaar, tijdje koken en dan gewoon die boter gebuiken ipv normale boter.

maar het kan dus met van alles, als er maar vet in zit, want anders heb je er nix aan.
(voor precieze recepten ga je maar ff zoeken (http://www.yahooka.com/ ):stoned: .
N
NemanLid
01-01-2024, 00:00
#4
LOL, je kunt het dus ook gebruiken als boter op je brood :mrgreen:!
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#5
of om mee te koken?, hmmm voel ik hier een gat in de markt? :stoned:
m
moonflowerLid
01-01-2024, 00:00
#6
ggggggggggg
l
liekieLid
01-01-2024, 00:00
#7
10 gram is dat niet wat veel? Alle andere sites op internet geven 5 gram aan
m
moonflowerLid
01-01-2024, 00:00
#8
LOL, je kunt het dus ook gebruiken als boter op je brood !
Klik om te vergroten...


Ideetje
chocalade/Cacau?? boter vermengen met wiet, of gewoon wietboter maken en dan later cacau of iets anders zoets toevoegen, dat blijft wel plakken op je brood, er is geen betere lunch te bedenken :P :P :P
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik zou zeggen duik in de keuken, en we willen verslag!! :)
]
]x[Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ja mail mij een boterham :P
m
moonflowerLid
01-01-2024, 00:00
#11
jo tnx, werkt het hetzelfde bij iedere smaak die de cake heeft , zit er verschil tussen???
j
jsuvdLid
01-01-2024, 00:00
#12
Freek zei:
hoe bak je die :), gewoon cake bakken en wiet er zo in stoppen en door het cakemeel ofzo? of wat :confused:
Klik om te vergroten...
. haal de gebruikelijke dingen die je nodig heb voor een cake. maak de wiet klein, dus dan is het eigenlijk poeder. je neemt bv 20 gram wiet (poedervorm) en van je cakemix haal je dan 20 gram eraf. de wiet meng je door je cakemix. nu ga je gewoon het recept volgen wat op het pak staat. is de cake ongeveer een half uur uit de oven, neem een lekkere plak.Heerlijk :wave: eet smakelijk :confused:
j
jsuvdLid
01-01-2024, 00:00
#13
moonflower zei:
jo tnx, werkt het hetzelfde bij iedere smaak die de cake heeft , zit er verschil tussen???
Klik om te vergroten...
je kan het beste een cake bakken die naturel is.die vind ik persoonlijk het beste dan smaken met wiet erin.maar ja, smaken verschillen. :rolleyes: de verhouding blijft qua afwegen het zelfde. 10 gr. wiet= 10 gr.cakemix eraf. 12 gr.wiet=12 gr.cakemix eraf enz. het is net hoe sterk je zelf die cake wil hebben :wave:
j
jsuvdLid
01-01-2024, 00:00
#14
moonflower zei:
Hoeveel wiet gaat er in een gewone gemiddelde spacecake :confused:
Klik om te vergroten...
:confused: ongeveer 10 gram. is de cake afgekoeld in de koelkast bewaren met folie eromheen tegen het uitdrogen. je kan het ook eventueel invriezen. :mrgreen:
j
jsuvdLid
01-01-2024, 00:00
#15
:stoned: :smoke:
zoals ik schreef in 2 berichten terug, het is net hoe sterk je de cake zelf wil hebben. :confused: 10 gr. vind ik lekker smaken als ik er bv 5 gr. in doe proef ik er weinig van. :openmouth: dus vandaar ieder zijn eigen smaak
j
jsuvdLid
01-01-2024, 00:00
#16
:angry: het is NIET normaal om het aan je hond te geven :cry: :kots:
S
SkylineLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hey ik had ook een vraagje! Want jullie weten echt alles hiero

Wat voor dosering is een beetje normaal voor een hond van 10 kg? :smilingimp:

:grin:
S
SNATSERTJELid
01-01-2024, 00:00
#18
:flushed: Ik en nog een stuk of 10 andere maten gingen vorig jaar zomer naar Hardore D-day in de zino. We bleven allemaal bij zo'n maat slapen en hebben 2 spacecake's gebakken die alletwee mislukt zijn! Dat komt omdat we tijdens het bakken van de cake al goed vaag waren van de pillen, wiet, coke, speed enz. In het recept stond dat er 0.5 dl melk in moest en zo'n vage doet er 5 dl in. Die cake kon je dus letterlijk kleien. De tweede cake was goed, als ze maar de oven hadden uitgezet, DAARDOOR WAS UT MEER UN KOEK GEWORDEN Maar ja, omdat wij zo vaag waren waren we de cake even vergeten, en hij kwam dus pikzwart de oven. We hebben van alletwee de cakes een deel opgegeten, en werken deden ze gelukkig wel! Ik geef dus een tip; bak je een cake en wil je dat alles goed gaat bak hem dan niet als je goed vaag bent. XXX SNATSERTJE
S
SNATSERTJELid
01-01-2024, 00:00
#19
:flushed: Ik en nog een stuk of 10 andere maten gingen vorig jaar zomer naar Hardore D-day in de zino. We bleven allemaal bij zo'n maat slapen en hebben 2 spacecake's gebakken die alletwee mislukt zijn! Dat komt omdat we tijdens het bakken van de cake al goed vaag waren van de pillen, wiet, coke, speed enz. In het recept stond dat er 0.5 dl melk in moest en zo'n vage doet er 5 dl in. Die cake kon je dus letterlijk kleien. De tweede cake was goed, als ze maar de oven hadden uitgezet, DAARDOOR WAS UT MEER UN KOEK GEWORDEN Maar ja, omdat wij zo vaag waren waren we de cake even vergeten, en hij kwam dus pikzwart de oven. We hebben van alletwee de cakes een deel opgegeten, en werken deden ze gelukkig wel! Ik geef dus een tip; bak je een cake en wil je dat alles goed gaat bak hem dan niet als je goed vaag bent. XXX SNATSERTJE
W
WammusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Skyline zei:
Hey ik had ook een vraagje! Want jullie weten echt alles hiero

Wat voor dosering is een beetje normaal voor een hond van 10 kg? :smilingimp:

:grin:
Klik om te vergroten...

Whahahahahahahahahaha...

Wij hadden ook ooit spacecake gebakken. Er ging ongeveer 20 gram k*twiet in en dat in een halve cake (de rest van de cake was gewoon). Niet eerst er boter van gemaakt ofzo (werkt dat echt beter :confused: ?) Dat een uurtje laten staan en daarna bij de koffie opgegeten. Na ongeveer een half uurtje sloeg ie in. Helemaal vaag en echt rare dingen gezegd en gedaan. Totdat opeens de pa van degene waar we zaten binenkwam. Wij die cake het raam uitgegooid (achteraf best jammer mja) en snel een beetje gecleaned. Wat bleek nou: toen wij aan het opruimen waren waren de vogels doodleuk die cake aan het opeten. En later ook een hond van een man die langs kwam gelopen :openmouth:. Die vogels vlogen echt heel raar en die hond viel spontaan om nadat ie 2 hapjes had genomen ( stond na 5 minuten ongeveer wel weer op hoor :) ). Dat gaan we binnekort maar weer een keer doen... Spacecake bakken dan....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."