Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGebruikt?

Gebruikt?

58 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik vind het een mooi verhaal patrick tof om te lezen hoe goed het nu met je gaat en ik denk dat andere verslaafde die dit lezen hier best wel wat aan kunnen hebben ook!
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#2
kan ik geloven ja,is met alles wss zo...het word gewoon met der tijd hé :grin:
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#3
shit het achtervolgt me weer de afgelopen paar dagen, en vannacht erover gedroomt, zon verslaving laat wel een litteken achter, heb niet lekker geslapen
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#4
En hoe gaat het nu met je ?
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#5
hmm, alleen af en toe wt kalmerends, daar kan ik niet zonder , de rest heb k weinig moeite mee.

wat leuke vooruitzichten gekregen voor korte en lange termijn, helpt wel
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tellius zei:
Hoi,

Een echte dwangbuis, die opiaten.

Roeland
Klik om te vergroten...

Daar sla je de spijker op z'n kop!
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Da's 't kutte van een drugsforum. Als iemand ineens niet meer op komt dagen zou hij zomaar ineens dood kunnen zijn.
L
Lode78ZerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wie heeft hier weleens heroïne gebruikt? Ik vraag me nml af: als je het hebt gebruikt, is het dan zo lekker dat alles wat je ooit hebt gedaan, en wat leuk was, in het niet valt bij deze ervaring? En alles wat je na deze ervaring meemaakt? Heeft dat ook minder glans dan het zou hebben gehad?
Ik zou het dus nooit gaan gebruiken omdat: -erg verslavend
- Niets lijkt meer zo leuk? :confused:
s
sneeuwuilLid
01-01-2024, 00:00
#9
In het begin vind je het spannend, nieuw en leuk. Maar als je de beruchte en gevreesde verslavingsgen bezit ga je door en wordt het van kwaad tot erger, zo erg dat het enige wat je er uiteindelijk aan overhoudt is frustratie, verdriet en persoonlijke ellende... Aan jou de keus of je kiest voor een goed leven of deze bende?
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Die keuze lijkt me vrij simpel. Daarom is bruin een van de weinige drugs die ik nog nooit geprobeerd heb. Heb vrienden van me met zo'n verleden en daar zit ik niet op te wachten.
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#11
zie mijn topic in ditzelfde forum...

ik ben naar de klote gegaan erdoor maar nu gaat het wel beter.

en nee heroïne is niet echt lekker ofzo, als je het op hebt ben je jezelf niet, een deel van jezelf wordt verdooft --- WIE WIL DAT NOU?! alleen ongelukkige mensen, die willen hun verdriet verdoven, maar die raken er alleen maar verder van naar de klote

moet nu weg zal later meer erover vertellen
s
someone_nlLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik begin er niet aan, ik ken iemand die het gerookt heeft en zelfs hij zegt dat het verslavend is (hij doet het nu niet meer).
s
staffordloverLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb 't een keer gerookt en een keer geshot,

beide keren vond ik niks, kreeg 't gelijk koud en alles deed pijn!
ik weet niet of ik nou gelijk de ontwenningsverschijnselen voelde , maar 't was niet meer voor herhaling vatbaar..

geef mij maar mn shotje coke!
W
WammusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ga er niet aan beginnen. Ik weet van mezelf dat ik nogal snel verslaafd raak aan dingen en heroïne lijkt me nou niet bepaald een fijn iets om elke dag te gebruiken.
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nooit geprobeerd en zeker ook nog niet van plan het te gaan doen. Om de reden die de meesten hier al aan geven. Ben bang dat het te verslavend is.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#16
af een toe heroine basen is wel lekker maar ik doe t niet meer
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat het troep is zal ik niet ontkennen, maar dat het niet lekker is ??? BULL.
Toen ik ooit met mate gebruikte voelde ik de stof door al mijn bloedbanen door mijn lichaam gaan, waarbij ik een "warm" gevoel van welbehagen kreeg, en er een enorme rust binnentrad.
De pest van de rommel is dat het lastig blijft om het met mate te gebruiken.
p
patrick2Lid
01-01-2024, 00:00
#18
wie kent hem niet die goeie ouwe Doe maar met; ""heroine godverdomme ,hero wie verdient dat "".Nou ik zal je zeggen ,niemand. bah wat een rotzooi Ik ben vier jaar clean althans met vallen en opstaan ben ik me eruit aan het vechten ,lekker ;bullshit het smaakt voor de duivel niet, een gevoel van welbehagen ;lulkoek je rookt ,shot of snuift het en meteen bekruipt je een gevoel van schuld ,schaamte ,minderwaardigheid en veelal andere complexen.Daarbij niet te vergeten je hele sociale netwerkje om je heen stort in als in kaartenhuis ,ik weet in welke sociale shit ik momenteel zit ,nou dank je wel heroine dat je mijn pijn zo hielp verzachten (cynisch bedoeld)Ik hoop als mensen dit lezen ik hun een beetje heb kunnen duidelijk maken dat heroine sucks ,DUS AFBLIJVEN MET JE VINGERS NIET GOED. Snappie, groetjes van iemand die zijn ervaring wil delen in positieve zin wel te verstaan :wave: patrick :wave:
p
patrick2Lid
01-01-2024, 00:00
#19
jaja zei:
Dat het troep is zal ik niet ontkennen, maar dat het niet lekker is ??? BULL.
Toen ik ooit met mate gebruikte voelde ik de stof door al mijn bloedbanen door mijn lichaam gaan, waarbij ik een "warm" gevoel van welbehagen kreeg, en er een enorme rust binnentrad.
De pest van de rommel is dat het lastig blijft om het met mate te gebruiken.
Klik om te vergroten...
Welbehagen ?Weet je wat welbehagen is lekker met je vriendin samen iets onder nemen zien hoe dingen zich ontwikkelen als je ze op start .Een warm gevoel ? Ik kan je alleen zeggen dat ik elke morgen wakker werd met pijn in mijn knoken en het ijs koud had ,dat ik elke morgen naar mijn dealer moest om het warm te krygen , is dat nu dat welbehagen wat je bedoeld of die warmte wat je kreeg ,in de zomer met dertig graden je winterjas tot aan je hals dicht geknoopt want het is zo koud weet je !!!Als je blieft ik wil niet hatelijk reageren op je reactie maar ik denk dat je op deze manier het gebruik van heroine een beetje bagitalliseerd,mensen kunnen op deze manier denken dat deze rotzooi wel voor wat rust of welbehagen in hun leven kan zorgen en ik denk dat dit niet echt je boodschap was ,toch ?groetjes een ex junk
p
patrick2Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Snoedelpaardje zei:
Wie heeft hier weleens heroïne gebruikt? Ik vraag me nml af: als je het hebt gebruikt, is het dan zo lekker dat alles wat je ooit hebt gedaan, en wat leuk was, in het niet valt bij deze ervaring? En alles wat je na deze ervaring meemaakt? Heeft dat ook minder glans dan het zou hebben gehad?
Ik zou het dus nooit gaan gebruiken omdat: -erg verslavend
- Niets lijkt meer zo leuk? :confused:
Klik om te vergroten...
Nou snoedel ik zal je zeggen iddd in het begin is het allemaal fantastisch ,maar als mij iemand zal zeggen dat hij het na vijftien jaar nog steeds fantastisch vind ,dan is die iemand of gestoord of weet niet meer wat hij zegt .Nee idd het is die zin een soort duivel die je dat laat zien wat je wil zien ,en is dat glamour dan zul je dat ook zo evaren .Ja op de vraag: verdwijnt het gevoel van waardering
Idd veel dingen zullen na langdurig gebruik en daarna stoppen anders ervaren worden ,dit omdat men tydens het gebruik op lange termijn alle emoties en gevoelens weg stopt en uiteindelijk hier van vervreemd .Clean worden is daarom ook niet alleen een kwestie van stoppen met het gebruik ,je zult je hele sociale verhouding tussen mensen en je zelf helemaal op nieuw moeten gaan leren .Dus ook de glans van het gewone leven zul je opnieuw moeten ontdekken en waarderen ,ik hoop je hiermee voldoende te hebben ingelicht over de glans van het leven als je in de ban bent van heroine !!groetjes Patrick
(ex - junk )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."