#1
ik vind het een mooi verhaal patrick tof om te lezen hoe goed het nu met je gaat en ik denk dat andere verslaafde die dit lezen hier best wel wat aan kunnen hebben ook!
Tellius zei:Hoi,
Een echte dwangbuis, die opiaten.
Roeland
patrick 
Welbehagen ?Weet je wat welbehagen is lekker met je vriendin samen iets onder nemen zien hoe dingen zich ontwikkelen als je ze op start .Een warm gevoel ? Ik kan je alleen zeggen dat ik elke morgen wakker werd met pijn in mijn knoken en het ijs koud had ,dat ik elke morgen naar mijn dealer moest om het warm te krygen , is dat nu dat welbehagen wat je bedoeld of die warmte wat je kreeg ,in de zomer met dertig graden je winterjas tot aan je hals dicht geknoopt want het is zo koud weet je !!!Als je blieft ik wil niet hatelijk reageren op je reactie maar ik denk dat je op deze manier het gebruik van heroine een beetje bagitalliseerd,mensen kunnen op deze manier denken dat deze rotzooi wel voor wat rust of welbehagen in hun leven kan zorgen en ik denk dat dit niet echt je boodschap was ,toch ?groetjes een ex junkjaja zei:Dat het troep is zal ik niet ontkennen, maar dat het niet lekker is ??? BULL.
Toen ik ooit met mate gebruikte voelde ik de stof door al mijn bloedbanen door mijn lichaam gaan, waarbij ik een "warm" gevoel van welbehagen kreeg, en er een enorme rust binnentrad.
De pest van de rommel is dat het lastig blijft om het met mate te gebruiken.
Nou snoedel ik zal je zeggen iddd in het begin is het allemaal fantastisch ,maar als mij iemand zal zeggen dat hij het na vijftien jaar nog steeds fantastisch vind ,dan is die iemand of gestoord of weet niet meer wat hij zegt .Nee idd het is die zin een soort duivel die je dat laat zien wat je wil zien ,en is dat glamour dan zul je dat ook zo evaren .Ja op de vraag: verdwijnt het gevoel van waarderingSnoedelpaardje zei:Wie heeft hier weleens heroïne gebruikt? Ik vraag me nml af: als je het hebt gebruikt, is het dan zo lekker dat alles wat je ooit hebt gedaan, en wat leuk was, in het niet valt bij deze ervaring? En alles wat je na deze ervaring meemaakt? Heeft dat ook minder glans dan het zou hebben gehad?
Ik zou het dus nooit gaan gebruiken omdat: -erg verslavend
- Niets lijkt meer zo leuk?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."