Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsveel voor weinig of weing voor veel ??

veel voor weinig of weing voor veel ??

15 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#1
Misschien is zn hasj toch niet zo goed als hij denkt :P
D
Dennis_fuckin A!Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb een vraag, kopen julie het liefst bijv : 1 gram hash of wiet voor 8 euro (waarschijnlijk hard spul) of liever 2 gram voor diezelfde 8 euro(minder hard maar wel meer dus langer plezier) ik zelf koop vaak de duurst mogelijke hash omdat ik denk dat ik daar meer plezier en genot van heb ,ook al doe ik er minder lang mee.
dus:veel voor weinig of weinig voor veel?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
maar dennis jij bent gewoon ontzettend paranoia en altijd bang dat je niet space / stoned / high word :P

maar ik heb het liefst de gemmidelde hashies :sunglasses: van 6 euro ofzo
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Idd, een beetje er tussenin, is het lekkerst.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha ligt er een beetje aan of je goed knetter wilt zijn of dat je wilt relaxen :sunglasses:
v
vag0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik koop altijd niet in de shop, goeie hasj, 3.5 per gram, 30 euro voor 10 gram, 275, voor 100 gram :wink:, ligt aan wat ik wil gaan doen in het weekend :) :flushed:
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
100 gram in het weekend jah ? wou je zelfmoord pogingen gaan ondernemen ofzo :grin: :rolleyes:
M
MethodZenLid
01-01-2024, 00:00
#8
veel voor weinig :stoned: als je toch al weet dat je gaat smoken waarom moeilijk doen :smoke:
J
JapioLid
01-01-2024, 00:00
#9
als ik maar stoned ben ist allemaal geen probleem ...
W
WammusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik haalde altijd wiet. Meestal rond de 7 a 8 euro per gram (shiva :)). Of hash van dezelfde prijsklasse.
s
stoneyLid
01-01-2024, 00:00
#11
hier in lelystad hebben we geen coffeeshop (ook vreemd voor een hoofdstad maar oke). dus als ik bij een coffeeshop ben dan haal ik toch wel vaak ice-o-lator hasj, is tussen de 14/20 euro per gram maar das echt extreem goed :mrgreen: daar rook je van een gram 7 mensen knetter mee :) .

mzzl :wave:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
als je dure weed/hasj koopt doe het dan bij een dealer int groot zo ist veel goedkoper
E
ErythnulLid
01-01-2024, 00:00
#13
vriend van me heeft eigen plantjes, hij verkoopt de wiet ervan (grote hoeveelheid) voor 5euro... Is best veel voor zo weinig geld, en is super goed spul!!! :)
En anders bij de shop is t soms beter om t duurdere te kopen en daar gewoon iets zuiniger mee te zijn :)
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je kan hier purple kopen dat is 1,6 gram voor 5 euro.
White Widdow, powerplant, orange bud, red hair is 0,8 gram voor 5 euro.

Ik neem NOOIT purple, dat is echt niks! iedereen lekker zelf weten, maar ik leid er op dit moment onder. want ik blow vaak met een goede kameraad en die koopt zo vaak purple, hij is nog geen 18 dus moet ik het voor hem kopen, heb 'm al gezegd dat ik geen purple meer voor 'm koop.. hehe :P
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
laat hem lekker purple roken , zolang hij niet begint aan die opgefokte wiet die echt een stuk slechter voor je is word je gewoon lekker stoned van purple..

maar als je sterke wiet gaat roken merk je niks meer van purple..

ik wou dat ik het altijd bij buitenwiet had gelaten!
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hmm purple vind ik wel relaxed overdag, als ik nog dingen moet doen...het is niet zo vreselijk aanwezig zegmaar :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."