Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsstinkt cake bakken

stinkt cake bakken

6 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
j
jakmanusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag mensen,

ik wil heel graag een keer een cake bakken weet ook alwel hoe hoe het moet enzo maar ik kan nergens lezen of het gaat stinken naar weed. Jah het zal wel denk ik maar ik woon thuis en dan moet je daar wel rekening mee houden vindt ik.

mzzl[/img]
r
ruubjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
jakmanus zei:
Dag mensen,

ik wil heel graag een keer een cake bakken weet ook alwel hoe hoe het moet enzo maar ik kan nergens lezen of het gaat stinken naar weed. Jah het zal wel denk ik maar ik woon thuis en dan moet je daar wel rekening mee houden vindt ik.

mzzl[/img]
Klik om te vergroten...
Gewoon hasj gebruiken. Smelten in boter laten stollen en in een cakemix van Honig ovzo gooien. Voila spacecake. Je ruikt eigenlijk niks. Wel langer laten bakken dan een gewone keek.
W
WammusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee valt wel mee. Je ruikt het bijna niet. Gewoon de afzuigkap op zn hoogste stand zetten en iets van een raampje open in de keuken als dat enigzins mogelijk is.
j
jakmanusLid
01-01-2024, 00:00
#4
En hoe zit het met wiet????
D
DesperadoLid
01-01-2024, 00:00
#5
als je een goeie verdeling van de wiet in je cake wil moet je van te voren het gras even goed hakken, zodag het geen stukken zijn enzo, ik kan je verzekeren dat dat zeker heeel hard stinkt en je handen ook :P
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#6
haha als ik wiet in me kamer verpulver zet ik al het raam open, laat staan voor 10 gram!
lutz
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#7
hey

ik had afgelopen donderdog hetzelfde plan, een dagje vrij en nix te doen.
mn vader ging weg om 15 uur dus ik d8: laat ik eens naar de winkel gaan en alles kopen om een cake te bakken!

mn moeder zou dan rond 17.20 weer komen, en ik was om 15.30 thuis van de inkopen. ik had dus een 40 min om het hele beslag te maken, dan 70 minuten bakken aiai dan is het al 17.20

In sneltreinvaart dan maar, het grinden van de wiet rook je enorm, maar nadat het door de boter was gemengd en de rest van de bakspullen eraan toegevoegd waren, viel het reuze mee.
Het is dus in het begin wel een flinke geur.

Tijdens het bakken snel alles opruimen, en je ruikt alleen een baklucht door de hele keuken, alsof je gewoon een cake bakt.
was inmiddels 17.20 en cake was nog niet goed klaar...
dus langer en tot 17.30 doorgebakken, toen was ie goed.
Ramen opengezet en wat verfrisser gespoten en je rook er nix meer van.
17.35 kwam mammie thuis :mrgreen:

je ruikt dus eigenlijk heel even de wiet, maar daarna gewoon baklucht.
ik had geen zin in vragen "oh wat leuk heb je een cake gebakken?" en "laat eens proeven?" :P dus die baklucht heb ik ook nog verdreven.
Voor de wietlucht hoef je dus niet bang te zijn.

K ga m trouwens eind deze week opeten, afgelopen weekend is er niet meer van gekomen :cry:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."