Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBiertje?

Biertje?

11 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
d
druksloverLid
01-01-2024, 00:00
#1
iedereen kent de reclame van heineken wel :beer:
met deze reclame is de winst van heineken met ruim 30 procent gestegen
ook Grolisch komt met de reclame je heb bier en je heb Grolisch
wat je hier nou van moet vinden? ik weet het niet hoor!!!!!!!! :)
N
NemanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zolang er nog geen direct verband is aangetoond tussen een stijging van de omzet van bierfabrikanten en een stijging van het aantal mensen die een beroep doen op de gezondheidszorg ten gevolge van het alcolhol gebruik is er niets op tegen lijkt me. Het ligt mijns inziens wat anders bij reclames voor sigaretten en dergelijke, dat kun je gewoon bijna niet gebruiken zonder er lichamelijke schade door op te lopen. Daarbij is het roken veel verslavender. Kortom: maak je niet druk zolang het eerst genoemde punt niet is aangetoond :).
m
moonflowerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Die reclames er zijn om het drankgebruik te bevorderen, ze moeten er alleen voor zorgen dat je Heineken drinkt ipv bavaria / grolsch of welk ander merk dan ook. Onder de nieuwe drinkers 14+ proberen ze klanten te winnen, zodat ze volwassen worden met heiniken. En dan maar proberen trouw te houden die klanten.

Het komt er dus op neer dat die :beer: reclames alleen bedoeldt zijn voor verkoop / marketing doeleinden. Ik denk dat het percentage drinkerswel gelijk blijft :rock: :rockband: :rock: :beer:
r
ruubjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het gaat juist heel slecht met de bierindustrie. En wel door alle mixdrankjes als breezer enz. Daarom is er reclame nodig. Ook komen sommige bierbrouwers binnenkort zelf met van deze drankjes op de markt.
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dommelsch Ice, laatst gezien, niet te drinken trouwens :)
S
SphinXLid
01-01-2024, 00:00
#6
Freek zei:
Dommelsch Ice, laatst gezien, niet te drinken trouwens :)
Klik om te vergroten...

denk dat dat soort bier, voor ouderen is


net zoals hoegaarde, drinkt de jeugd dat!?


jah ik wel :mrgreen:
r
ruubjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja mmmmmmm hoegaarden is lekker....
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoegaarden is inderdaad rete lekker :beer:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dommelsch Ice, laatst gezien, niet te drinken trouwens
Klik om te vergroten...

smaakt een beetje naar lauw bier :(
W
WammusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Freak zei:
Dommelsch Ice, laatst gezien, niet te drinken trouwens :)
Klik om te vergroten...

Dat is dus echt niet te zuipen.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Smaakt bij de eerste fles net zoals de 10e bij gewoon bier
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
is er al een topic over het lekkerste bier?

IIG ik vind het echt wel heel erg uitmaken wat voor bier ik drink!

of dit psychisch is weet ik niet (zou eens verschillende glazen moeten proeven en beoordelen eigenlijk ) maar HEINEKEN, AMSTEL,ORANJEBOOM dat vind ik toch echt niet te drinken!

Jupiler, Hertog Jan, Palm ,brand erg lekker
--
dommelsch , grolsch , BEER(euroshopper) bavaria is wel oke

ga binnenkort eens kijken of mijn mening hetzelfde is als ik niet weet welk bier ik drink ben wel benieuwd :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."