#1
Me pa heeft een waterpijp gemaakt van een glazen pot witte bonen. Met een grote moer waar je dan je wiet in moet doen, en natuurlijk een slangetje, werkt perfect 



. Hij werkt ook goed met een 2 liter pak bar le duc water. Zelfde principe alleen dan met een pak...
. (water kan niet boven buisje staan, dan spuit het er nl uit)nu snappek 'mheidrun zei:op deze manier komt de rook niet in het water.
je moet de joint lager doen en ter hoogte van waar nu de joint is een luchtgaatje.
hebben jullie trouwens weleens "ge-emmerd"?
hebben jullie trouwens weleens "ge-emmerd"?
, dop (met joint) eraf, mond op opening zetten, en zuigen terwijl je de fles terug in de emmer met water duwt, hierdoor wordt alle rook die in de fles zat, als het ware in je longen geperst....wordt je vet snel stoned als een aapje van heidrun zei:hebben jullie trouwens weleens "ge-emmerd"?
1-0 voor spacekonijnKim zei:spacekonijn zei:Kim zei:ook handig om crack in te roken :P
waarom typ je niet gewoon in word maar wat raak weinig verschil voor jou geloof ik :P
tssssssssssss
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."