Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben gepakt met 600 pillen. Ze wisten dat ik dealde en verkocht. Ik heb huisarrest gehad voor 2 maanden en ik moet nog drugsles volgen. Ben ook van Belgie, maar wel minderjarig."
"Doggystylé x"
"Inderdaad mijn ex ging ook zo beginnen. Ik gebruikte xtc en coke en wiet toen. Ik heb een beetje geminderd voor haar dat kan ik begrijpen maar toen zei ze ; kies voor mij of de drugs. Wel ik hield van haar maar fck die shit ze kon buitengaan. Een meisje moet je niet veranderen ik bedoel je bent wie je bent. En inderdaad zo hypocriet ik vind alcohol ook een harddrugs, echt waar."
"Flameon zei: Aan de alcohol en opblijven? En morgen vliegen? Geen aanrader om vannacht te zuipen en morgen te vliegen :P Gewoon beetje op tijd gaan slapen, doe je morgen vast nog wel een tukkie in het vliegtuig. Klik om te vergroten... Okay dan dan doe ik het beter niet. Heb je er soms ervaring mee :P"
"Drientje zei: Flameon werkt in de verslavingszorg. Hij weet echt een heleboel... Klik om te vergroten... Weet ik hoor"
"PEPPEP oo wat is het toch heerlijk"
"Ik heb al zoveel en zovaak drugs gebruikt maar sigaretten blijven de grootste verslaving."
"Teckstylezcrew - Sexy teck."
"In Belgie ligt het niveau lager, je hebt degelijke dealers. Maar ik erger me eraan dat ze niet eens weten wat MDMA of MccP is Maarja niets ana te doen."
"Ik heb een vieze xtc periode gehad. Toen ik het dagelijks deed weken aan een stuk. Dit is echt geen leugen, als ik nu aan terugdenk geloof ik niet dat het gebeurd is elke dag 4 -5 pillen. Maar ach ik ben overal geweest, frituur, school, bioscoop, thuis, restaurant.. Ik heb een andere school moeten zoeken wegens die xtc periode en ik stond bij de directeur en hij was een soort preek aan het geven toen had ik ook x op, was erg vreemd."