Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Samen met een vriend een halve groene olifant getest op 170~mg Gaat echt lekker"
"Zo 2e helft ook erbij"
"Sublimo zei: UeWEclipse zei: Zo 2e helft ook erbij Klik om te vergroten... Gewoon thuis ? Klik om te vergroten... Jah gewoon gezellig thuis met war hardstyle op. Gaat echt super lekker atm"
"Opzich wel zin om te gaan, echter het weekend ervoor naar Qlimax wordt nogal duur bij elkaar"
"Achja dat krijg je toch allemaal weer van iedereen te horen heheheh Ik weet gelukkig wel nog de grote delen whahaha, al ben ik ook een uurtje of 2 a 3 van het verhaal kwijt"
"Nou of je daar zou trots op moet zijn, drugs gebruiken is leuk, maar het moet ook leuk blijven. En geen wedstrijdje ervan maken wie het meeste kan pakken, en de drug opzich een slechte naam bezorgen."
"Aanwazig"
"Mooi topic zitten veel heftige nummers tussen WOB WOB"
"Helaas was ik te laat bij de meeting :P Was een beetje verdwaald daar"
"Ik denk dat Chrystal Meth een van de ergste zal zijn. Heb ooit eens een aflevering van spuiten en slikken gezien waarbij bijna een heel dorp gebruikte, mijn god die personen zagen eruit."