#1
Tripper zei:Oom Klaas zei:Ik breek ze gewoon doormidden met m'n handen, gaat bijna altijd goed. Zelfs op de dansvloer is het nog te doen![]()
idd en als dat niet gaat de helft beethouden en tussen je tanden stoppen. Erna ff de tanden afvegen, klaar is Klara.

Ik had een keer snoepjes, van die oma snoepjes in zon blik en een zak pillen.
Tijdens het hard gaan wilde ik nog 1-2-3 snoepjes pakken.
Ik pakte dus 3 snoepjes en ging over me nek toen ik erop kauwde.Ik keek en ja hoor in me hand de zak pillen op me schoot de snoepjes
Ik raad niemand aan om pillen in je mond te houden breken of erop kauwen....TE SMERIG
Ik breek ze ook gewoon zo op tafel met mijn duimnagel.

in één keer nemen, maar als je nou wat minder wilt gebruiken?