Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe doseren jullie je pil?

Hoe doseren jullie je pil?

38 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
Mrrow14Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Tripper zei:
Oom Klaas zei:
Ik breek ze gewoon doormidden met m'n handen, gaat bijna altijd goed. Zelfs op de dansvloer is het nog te doen :grin:
Klik om te vergroten...


idd en als dat niet gaat de helft beethouden en tussen je tanden stoppen. Erna ff de tanden afvegen, klaar is Klara.
Klik om te vergroten...

:kots: :kots: :kots:
Ik had een keer snoepjes, van die oma snoepjes in zon blik en een zak pillen.
Tijdens het hard gaan wilde ik nog 1-2-3 snoepjes pakken.
Ik pakte dus 3 snoepjes en ging over me nek toen ik erop kauwde.Ik keek en ja hoor in me hand de zak pillen op me schoot de snoepjes :grin:
Ik raad niemand aan om pillen in je mond te houden breken of erop kauwen....TE SMERIG
Ik breek ze ook gewoon zo op tafel met mijn duimnagel.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#2
haha, ja idd te smerig voor woorden man! :(
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#3
Driehoeken vaak 2/3e + 1/3e.

rondjes 1/2 of de grotere helft van de twee, van een hoog gedoseerde pil (140+ voor mij)

Als ie getest is op best wat minder, dan vaak gewoon geheel.
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#4
UeWEclipse zei:
Dat lijkt me idd heel erg smerig :P

Ik bijt meestal de helft door, wat drinken erachteraan en je merk er niks van :P
Klik om te vergroten...

Inderdaad, dit is het makkelijkste. Ik heb serieus veel te dikke vingers om die pillen over te breken :P Kan ze amper vasthouden als ik ze door bijt.
R
RoybanLid
01-01-2024, 00:00
#5
heb geen nagels :(
dan maar in 1 x !! :rock:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Buiten dat om is het ook nog eens fuckin' goor.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb gewoon kristalen die in van te voren netjes afweeg op mijn strakke weegschaal.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Drientje zei:
Ik heb gewoon kristalen die in van te voren netjes afweeg op mijn strakke weegschaal.
Klik om te vergroten...

is die weegschaal beter als op het testcentrum? :) Hoe nauwkeurig is ie? Ik heb er nu 1 van 0,1gr. maar ik neem binnenkort een ander die 0,01gr doet.

Wel lijp maar toen ik nog geen weegschaal had heb ik het een keer bij de bouwmarkt afgewogen op de schroeven afdeling, haha :sunglasses: Wel spannend of er niemand aankomt.....zweethandjes hoor.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Shobriqk zei:
Crushen, en een bommetje maken
Klik om te vergroten...

Wat heeft dat nu voor nut ?
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
gewoon ef op sabbelen en als ie stuk kleiner is uit je mond halen. Slok drank erachter aan. en klaar!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Druppeltje zei:
gewoon ef op sabbelen en als ie stuk kleiner is uit je mond halen. Slok drank erachter aan. en klaar!
Klik om te vergroten...

Maak jij alvast maar een afspraak bij de tandarts. :sunglasses:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Sublimo zei:
Druppeltje zei:
gewoon ef op sabbelen en als ie stuk kleiner is uit je mond halen. Slok drank erachter aan. en klaar!
Klik om te vergroten...

Maak jij alvast maar een afspraak bij de tandarts. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Dat hoeft niet want er zitten vast geen tanden meer in :tearsofjoy:
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Chris Pontius zei:
Buiten dat om is het ook nog eens fuckin' goor.
Klik om te vergroten...

Er is wel meer goor toch!!?

Alles is geoorloofd als het doel bereikt wordt.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Druppeltje zei:
Chris Pontius zei:
Buiten dat om is het ook nog eens fuckin' goor.
Klik om te vergroten...

Er is wel meer goor toch!!?

Alles is geoorloofd als het doel bereikt wordt.
Klik om te vergroten...

Het doel wordt ook bereikt als je die pil gewoon slikt. Ik zie er het nut niet van in om er op te sabbelen. In je maag flikkert die pil toch zo uit elkaar.
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
maar chris,
de vraag in dit topic is toch: van hoe doseeren jullie je pil!?

nou: als die te sterk is voor mij, dan kan je d'r op sabbelen en daarna uitspugen (of bewaren voor uur of wat later).

enja
je ken em natuurlijk ook gewoon doormidden breken, zie ook de moeite hiervan niet in?

Duszzz...domme vraag = dom antwoord...
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
O, op die manier.

Ik heb niets gezegd ^.^
S
ShobriqkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Crushen, en een bommetje maken
ofwel de pil impulsief in z'n geheel inslikken ^^'
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Meestal neem ik ze gewoon per hele, maar anders is er altijd wel een mes(je) in de buurt.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Oke, je kan :xtc: in één keer nemen, maar als je nou wat minder wilt gebruiken?
En hoe neem je 'm dan in?

Als ik echt sterke heb dan gebruik ik zo'n pillensnijder van de apotheek.
Echt reuze handig! Kan het iedereen aanraden en het kost geen drol :grin:
Als je verse pillen hebt worden ze gemakkelijk gehalveerd met het mesje wat erin zit.
Als ze wat ouder zijn willen ze nog wel eens brokkelen, maar dan maak ik er een bommetje van.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik breek ze gewoon doormidden met m'n handen, gaat bijna altijd goed. Zelfs op de dansvloer is het nog te doen :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."