#1
ja precies, dan denk je achteraf...het had wel wat minder gemogen. Vooral als het je stamclub is.pascal828 zei:In het begin, toen het effect echt optimaal was, kon ik mezelf ook echt niet bedwingen. Maar naarmate het gebruik meer werd, was het effect ook minder, en kon ik mij beter bedwingen.
Nu wacht ik 3 maandjes en dan doe ik het gewoon thuis met een meisje. Dan kun je teninste ook niemand lastigvallen. Maar dat niet kunnen bedwingen herken ik zeker. Kan voor genante situaties zorgen, zowel tijdens als achteraf.
Helemaal met die oogjes, die meisjes omtoveren in mangafiguurtjes die onweerstaanbaar zijn om even lekker te knuffelenDrientje zei:Hahhaha, heel herkenbaar.
Zaterdag waren er een jongen en een meisje die af en toe een knuffel kwamen halen bij me omdat ik zo lekker knuffelde. En even aaien, over mijn arm, zo schattig. Met van die grote oogjes.
![]()
Drientje zei:Hahhaha, heel herkenbaar.
Zaterdag waren er een jongen en een meisje die af en toe een knuffel kwamen halen bij me omdat ik zo lekker knuffelde. En even aaien, over mijn arm, zo schattig. Met van die grote oogjes.
![]()
Ik vind dat ook altijd super uizien als meiden grote ogen/pupillen hebbenKoxBox zei:Drientje zei:Hahhaha, heel herkenbaar.
Zaterdag waren er een jongen en een meisje die af en toe een knuffel kwamen halen bij me omdat ik zo lekker knuffelde. En even aaien, over mijn arm, zo schattig. Met van die grote oogjes.
![]()
Heerlijk.
Je bent het toch niet verplicht??Biertje zei:xtc is nep, dat kankerknuffelen, vind t maar irritant.
daarom doe ik ook geen mdma meerUeWEclipse zei:Je bent het toch niet verplicht??Biertje zei:xtc is nep, dat kankerknuffelen, vind t maar irritant.![]()
Biertje zei:xtc is nep, dat kankerknuffelen, vind t maar irritant.
Chris Pontius zei:Biertje zei:xtc is nep, dat kankerknuffelen, vind t maar irritant.
Dit dus.
Chris Pontius zei:Biertje zei:xtc is nep, dat kankerknuffelen, vind t maar irritant.
Dit dus.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."