Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Alleen nicotine denk ik. Ik blow alleen in het weekend en gebruik zeer zelde paddo's."
"Juist, Back ontopic!"
"Als ik ga paddo'en, neem ik altijd maar een halve porsie, omdat ik dan gewoon een rustig tripje heb met beetje vervormingen etc. Laatst had ik een hele porsie mexicaantjes op. En toen tripte ik gewoon te hard. Het was gewoon te veel impact. De laatste 2 keer dat ik paddo'de met een hele porsie had ik een ontzettende droge bek, net of er sliertjes in me mond zaten. Ook na een hele porsie ben ik altijd helemaal uitgeput, voel ik me zwak en heb ik ontzettende honger. Zijn er nog meer mensen die gewoon rustig aan trippen?"
"Ik zal het zelf zonde vinden. Je tript waarschijnlijk al hard genoeg op de éné porsie. En ik denk niet dat je daarna nog zin heb in nog 1:P"
"Zaterdag is het weer zo ver. 'S avonds ga ik weer naar paddoland! Maar nu is mijn vraag, ik ga deze keer aan hawaiaanse. Ik heb al 3 x gepaddo't. 2x een halve portie mexicaanse, en 1 keer een hele porsie mexicaanse. Nu ga ik aan de hawaiaanse. Is het slim om alles in 1 keer naar binnen te gieten, of moet ik eerst een halve portie eten en daarna bijpakken ofzo?"
"Heeft iemand al ervaring met s'avonds buiten paddo'en? Zoja, geef mij dan wat tips en vertel wat ervaringen."
"Zaterdag ga ik aan de hawaiaanse, daarna las ik een pauze in van een paar maanden. Maar mijn vraag is dus. Vrijdag haal ik maarliefst 6 porsies! Geven smartshops wel zoveel mee? Of is het zoals bij coffeeshops dat ze maar een maximaal aantal meegeven? (btw, die 6 porsies zijn niet voor mij alleen maar voor ook nog 5 vrienden van me:P)"
"Ja lijkt me ook vaag, daarom ga ik het ook broberen:P"
"Ik ga met een vriend van me, kben nog niet 18:P"
"Zaterdag heb ik een hele porsie mexicaanse genomen en een hele leuke trip beleefd! Nu is mijn vraag. Ik wil volgende maand aan de hawaiaanse, maar wat is precies het verschil tussen mexicaanse en hawaiaanse?"