Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssmartshop hoeveelheid paddo's

smartshop hoeveelheid paddo's

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#1
geen idee. Lijkt me trouwens wel extreem vaag om met 6 man tegelijk te trippen :grin:.
T
TietmansLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zaterdag ga ik aan de hawaiaanse, daarna las ik een pauze in van een paar maanden. Maar mijn vraag is dus. Vrijdag haal ik maarliefst 6 porsies!

Geven smartshops wel zoveel mee? Of is het zoals bij coffeeshops dat ze maar een maximaal aantal meegeven?

(btw, die 6 porsies zijn niet voor mij alleen maar voor ook nog 5 vrienden van me:P)
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#3
als jij daar in je eentje binnekomt en je vraagt 6 porties denk ik wel dat ze raar zullen opkijken, of ze het meegeven of niet zal denk ik een beetje aan de persoon zelf liggen....

suc6 :wink:
T
TietmansLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja lijkt me ook vaag, daarom ga ik het ook broberen:P
T
TietmansLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ga met een vriend van me, kben nog niet 18:P
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#6
Paddo's zijn volkomen LEGAAL, in tegenstelling tot wiet :confused: :confused: :confused:
Dus ze gaan normaal niet raar doen hoor, zie wel dat je maat ze haalt want ze gaan wss wel je pasje vragen...
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vorige week heb ik 3 porties gekocht dus ik denk niet dat ze er om geven.. Als ze maar verdienen zeker? Neen, het kan misschien wel zijn dat sommige shops een limiet hebben per man.
T
TietmansLid
01-01-2024, 00:00
#8
flashkop zei:
Paddo's zijn volkomen LEGAAL, in tegenstelling tot wiet :confused: :confused: :confused:
Dus ze gaan normaal niet raar doen hoor, zie wel dat je maat ze haalt want ze gaan wss wel je pasje vragen...
Klik om te vergroten...

Ik haal daar altijd, dus ze kennen me en ze doen nooit zo moeilijk:P

Is het trouwens leuk om 's avonds te trippen?
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het is altijd leuk om te trippen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."