#1
Zaterdag is het weer zo ver. 'S avonds ga ik weer naar paddoland!
Maar nu is mijn vraag, ik ga deze keer aan hawaiaanse. Ik heb al 3 x gepaddo't. 2x een halve portie mexicaanse, en 1 keer een hele porsie mexicaanse.
Nu ga ik aan de hawaiaanse. Is het slim om alles in 1 keer naar binnen te gieten, of moet ik eerst een halve portie eten en daarna bijpakken ofzo?
Maar nu is mijn vraag, ik ga deze keer aan hawaiaanse. Ik heb al 3 x gepaddo't. 2x een halve portie mexicaanse, en 1 keer een hele porsie mexicaanse.
Nu ga ik aan de hawaiaanse. Is het slim om alles in 1 keer naar binnen te gieten, of moet ik eerst een halve portie eten en daarna bijpakken ofzo?