Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn 1 keer of bijpakken?

In 1 keer of bijpakken?

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
TietmansLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zaterdag is het weer zo ver. 'S avonds ga ik weer naar paddoland!
Maar nu is mijn vraag, ik ga deze keer aan hawaiaanse. Ik heb al 3 x gepaddo't. 2x een halve portie mexicaanse, en 1 keer een hele porsie mexicaanse.

Nu ga ik aan de hawaiaanse. Is het slim om alles in 1 keer naar binnen te gieten, of moet ik eerst een halve portie eten en daarna bijpakken ofzo?
m
marco89Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou eerst de helft opeten, en dan kijken of je meer wilt..

Have fun!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je het versprijd is het nog niet half zo intens. Dat heb ik een keer gedaan en ik raad je alles in een keer aan. Maar als je er bang voor bent kan je altijd half half doen; het is gewoon echt nog niet half zo intens als je het zo doet. Sommige mensen schijnen het wel leuker te vinden.
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je na een uur of 3 bijpakt kan je wel veel langer trippen op 1 portie.
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#5
Aangezien je nog geen hele sterkte soorten hebt genomen zou ik je zeer zeker aan rade met een halve portie te beginnen. Hawaiiaanse nemen je naar een veel intesere plek mee dan de mixicaantjes, voorzichtigheid is geboden. Mocht het na 1,5 tot 2 uur nog allemaal prima bevallen dan zou je de 2e helft eventueel ook kunnen nemen.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Btw, je moet ook niet denken van, oh, kvoel me goed, dan zalk nog eens ff bijpakken. Als je gewoon geniet, laat het dan zo hé :wink: Tenzij je nog een stapje hoger wilt of wat langer wilt trippen ^^
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja je kunt ze rustig eten natuurlijk maar als je na 6 uur toch nog weer meer wilt heeft het niet zo veel zin want dat versterkt de trip niet maar rekt je trip.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."