#1
DarkScope zei:deamonique zei:Azurescens zijn idd sterker, ik vond het echt een ander soort trip dan hawaiiaanse..denk dat ik toch liever hawaiiaanse doe
waarin verschillen ze dan een beetje als je dat kan uitleggen?
ik vind de hawaiiaanse trip wat ontspannender..daar krijg ik een heel slaperig, warm en gelukkig gevoel van, ik zie veel patroontjes,voel me alsof ik in een warm en veilig nestje zit en beschermd wordt..
bij de azurescens was de trip heftiger, ook wat korter, ik zag minder patroontjes, maar had het idee dat er "geesten" ofzo boven me zweefden, ik was ook wat para, beetje angstig zelfs, dat iemand aan zou bellen (terwijl het midden in de nacht was). de trip was wat "harder"minder liefelijk en warm, ja, dat is eigenlijk de enige manier hoe ik het kan beschrijven..
hoop dat je er wat aan hebt! Ik wil steeds ook tripreports enzo schrijven, maar het verwoorden van een trip vind ik ZO moeilijk!