#1
Ik heb 2 keer 's avonds buiten in een bos paddo's gedaan. Was beide keren gewoon goed. Alleen de 2de keer vond ik het bos op een gegeven moment niet zo leuk meer en toen zijn we op een pleintje gaan zitten ergens.
En als je het gaat doen zeker even naar lantaarnpalen enzo kijken. Daar komt echt extreem mooi en fel licht vanaf als je aan het trippen bent.
En als je het gaat doen zeker even naar lantaarnpalen enzo kijken. Daar komt echt extreem mooi en fel licht vanaf als je aan het trippen bent.