Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums'S avonds paddo'en

'S avonds paddo'en

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb 2 keer 's avonds buiten in een bos paddo's gedaan. Was beide keren gewoon goed. Alleen de 2de keer vond ik het bos op een gegeven moment niet zo leuk meer en toen zijn we op een pleintje gaan zitten ergens.
En als je het gaat doen zeker even naar lantaarnpalen enzo kijken. Daar komt echt extreem mooi en fel licht vanaf als je aan het trippen bent.
T
TietmansLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heeft iemand al ervaring met s'avonds buiten paddo'en? Zoja, geef mij dan wat tips en vertel wat ervaringen.
p
psilocybineLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja .. vind het zo ie zo savonds leuker ..
buiten heb ik wel eens gedaan .. de laatste keer was met mijn beste vriendin .. maar goed dat zij erbij was want ik wist de weg niet in haar buurt :confused: .. maar voor de rest was het een zeer fijne en leerijke trip
ik was 1 met de nattuur en alles omme heen
de belangerijkste tip die ik je kan geve ..
AUTO'S ZIJN SLECHT EN NIET MOOI EN KNUFFEL BAAR !!
ookal lijkt het dan zo :)
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#4
psilocybine zei:
ja .. vind het zo ie zo savonds leuker ..
buiten heb ik wel eens gedaan .. de laatste keer was met mijn beste vriendin .. maar goed dat zij erbij was want ik wist de weg niet in haar buurt :confused: .. maar voor de rest was het een zeer fijne en leerijke trip
ik was 1 met de nattuur en alles omme heen
de belangerijkste tip die ik je kan geve ..
AUTO'S ZIJN SLECHT EN NIET MOOI EN KNUFFEL BAAR !!
ookal lijkt het dan zo :)
Klik om te vergroten...

Toen er tijdens me eerste trip een auto langs me reed vond ik dat eng. Leek wel een apparaat uit de verre toekomst of van een andere planeet ofzo, hij ging voor mijn gevoel ook echt extreem hard langs me, niet echt relaxt :P. En dat terwijl ik normaal gesproken een auto-liefhebber ben :grin:.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik trip liever buiten... overdag, lopend over een groot uitgerstrekt grasveld. Een strak blauwe lucht met hier en daar wat schapen wolkjes.

En uiteraard een mooi zonnetje!


Één voordeel snachts... Je valt minder op!
p
psilocybineLid
01-01-2024, 00:00
#6
paupie zei:
psilocybine zei:
ja .. vind het zo ie zo savonds leuker ..
buiten heb ik wel eens gedaan .. de laatste keer was met mijn beste vriendin .. maar goed dat zij erbij was want ik wist de weg niet in haar buurt :confused: .. maar voor de rest was het een zeer fijne en leerijke trip
ik was 1 met de nattuur en alles omme heen
de belangerijkste tip die ik je kan geve ..
AUTO'S ZIJN SLECHT EN NIET MOOI EN KNUFFEL BAAR !!
ookal lijkt het dan zo :)
Klik om te vergroten...

Toen er tijdens me eerste trip een auto langs me reed vond ik dat eng. Leek wel een apparaat uit de verre toekomst of van een andere planeet ofzo, hij ging voor mijn gevoel ook echt extreem hard langs me, niet echt relaxt :P. En dat terwijl ik normaal gesproken een auto-liefhebber ben :grin:.
Klik om te vergroten...

ha ja ken het ^^ kan iedereen gebeuren toch ^^
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#7
's Nachts behoort de wereld tot een ander soort volk...
De wereld word ook stil en rustig, zolang je niet in Amsterdam ofzo zit.
De nacht heeft iets aparts.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."