Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMet 1 portie beginnen en daarna nog 1.

Met 1 portie beginnen en daarna nog 1.

15 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je zal je trip wat rekken, maar hij zal niet intensifiëren volgens mij
R
RaouldukeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik wil binnenkort samen met een vriend een portie per persoon Golden teacher eten. Er zijn nog 2 andere mensen bij die allebei maar 3 kwart portie eten. Wat me vraag is, als ik 1 portie eet en na 4 uur nog een half portie zal ik er dan wat meer van gaan voelen na 4 uur ofzo?
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#3
een portie is niet voor niets een portie, hou t daarbij. Hoe vaak al gedaan? lijkt me onnodig om een volgend gevalletje paddo verbod in de krant te lezen. Maar als je er toch voor kiest: beter is altijd alles in een keer te consumeren ivm tolerantie.
Waarom meer dan 1 portie? Ik weet zeker dat als de 1e werkt je daarna niet denkt aan bijpakken. Integendeel. Ik hoor t graag! Succes.
T
TietmansLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zal het zelf zonde vinden. Je tript waarschijnlijk al hard genoeg op de éné porsie. En ik denk niet dat je daarna nog zin heb in nog 1:P
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
pepito zei:
lijkt me onnodig om een volgend gevalletje paddo verbod in de krant te lezen.
Klik om te vergroten...

Wat een onzin er zijn zat mensen die liever wat intenser trippen en 2 porties nemen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Intenser zal het niet worden (;
Ik heb aan het eind van de trip van portie 1 echt geen trek in nog 1 :þ
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#7
ExceptionalInsight zei:
Intenser zal het niet worden (;
Ik heb aan het eind van de trip van portie 1 echt geen trek in nog 1 :þ
Klik om te vergroten...

Totaal waar, je moet ALS je meer dan 1 portie neemt ( wat overigens helemaal niet vreemd is , omdat sommige mensen minder gevoelig zijn voor de actieve bestandsdelen , psicolibyne en psicolyne , ik neem bij mexicaanse altijd meer dan 1,5 portie , meestal zo'n 4/4,5 gram gedroogd. En dan ga ik niet eens zo hard.) Bij hawaaiiaanse kan je je beter aan de voorgeschreven hoeveelheid houden omdat die nogal overweldigend kan zijn.

Veel mensen zullen die theorie afschrijven , maar ik blijf er van overtuigd dat hawaaiiaanse veel sterker is dan mexicaanse en golden teacher en de hele pscicolybe familie :P
R
RaouldukeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dit word me 9e keer paddo's ofzo. Dus misschien kan ik het best aan. Maar het is niet echt verleidelijk als het de trip niet goed verlengt ofzo, Het is meer omdat ik het zonde vind weg te gooien want we zullen na deze trip wel weer lang wachten tot de volgende.
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat je teveel hebt kan je natuurlijk drogen.
l
liquid stateLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb dit ook in een trip report gezet van een paar maandjes terug.

2 Porties mits goed getimed kunnen perfect zijn. Ik had twee porties amazonian xtc op eerst de eerste portie ingenomen... Toen 3 uur later de andere. De trip werd ook dubbel zo intens, visueel was erg bijna geen normaal touwtje bij te passen. alles was freaky (op een goede manier)

Het kan dus wel maar time het zodat je eerste portie in kan zakken en bij het hoogte punt die andere nemen (zet je wekker)

Maar dit is natuurlijk mijn ervarine iedereen is anders.
R
RaouldukeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oke dan, naja het zal als volgt gaan: Ik en die vriend nemen allebei een heel portie en die andere 2 vrienden hebben dan allebei nog een kwart over en die eten we dan nog wat later op. Of het zin heeft zullen we achter komen.
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als er inderdaad paddo's over zijn en je ziet het nog zitten neem je ze gewoon.
Als je al 9keer op paddo's hebt getript, kweek je ervaring en dan wil je wel eens iets harder.
Ik ervaar dit zelf ook.
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#13
Goanaut zei:
Ik heb gemerkt dat na 2/3 uur bijpakken echt nog weinig zin heeft.. als je na een uurtje nog iets erbij neemt wil het nog wel helpen.
Klik om te vergroten...

Sonde vanje geld eet ze idd practisch gelijk achter elkaarm, tweede portie zal niet meer heftig aanslaan, blijft dan een beetje doorroezen... Heb wel een keer twee porties achter elkaar gegeten dat geeft wel extra effect en de trip duurt ook langer, maar je moet wel jezelf effe super voelen anders ga je het niet zo leuk vinden :wave:
R
RaouldukeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb de trip maar verzet want ik heb ze net op Lowlands gebruikt :)
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Immo zei:
pepito zei:
lijkt me onnodig om een volgend gevalletje paddo verbod in de krant te lezen.
Klik om te vergroten...

Wat een onzin er zijn zat mensen die liever wat intenser trippen en 2 porties nemen.
Klik om te vergroten...

Helemaal waar maar er zijn ook mensen die met zulke keuzes behoorlijk de mist ingaan en een negatieve ervaring hebben, en dat kan gevolgen hebben...
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb gemerkt dat na 2/3 uur bijpakken echt nog weinig zin heeft.. als je na een uurtje nog iets erbij neemt wil het nog wel helpen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."