Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsis dit normaal

is dit normaal

13 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#1
ThunderBunny zei:
Het enige dat ik weet is dat speed en ghb een slechte (dodelijke) combi is
Klik om te vergroten...

:confused: Waar haal je die wijsheid nou weer vandaan?
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Delirium zei:
ThunderBunny zei:
Het enige dat ik weet is dat speed en ghb een slechte (dodelijke) combi is
Klik om te vergroten...

:confused: Waar haal je die wijsheid nou weer vandaan?
Klik om te vergroten...

Het is wel. Speed is een upper en GHB een downer. Als je het verkeerd doet kan je er aan overlijden. Maar als je eerst snuift en daarna wat pakt is het minder dan andersom. Maar echt gevaarlijk is eerst GHB en dan daarna speed. De klap komt dan hard aan. Het is wel mogelijk, maar absoluut geen drugs om je grens mee te gaan testen.
a
angel-devilLid
01-01-2024, 00:00
#3
Idd.. ik vind de combi absoluut niet goed van je
.. maar is xtc ook niet up.. die combi wordt wel heel veel gedaan... mijn ervaring is .. gewoon bij de goddelijk-hemels-bedankje blijven en niks erbij.. waarom zou je er meer bij willen hebben. het gevoel is al goed.. willen mensen dan toch vaak gewoon meer??? tot hoever wil je het voor jezelf laten gaan.. als je het gebruik, doe het dan wel verstandig... kan je niet vaak genoeg tegen jezelf zeggen
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb dit ook eens gehad...
Was op een avond ergens hier in een flashkot tegen turnhout, had slechte vloei op die ook raar smaakte.
Maarja wat doe je als het al doorgeslikt is he :(
Fin, er hadden een paar maten speed bij en heb toen ook tritske daarvan gedaan waarna ik me veel beter voelde, na het kotsgemaal voor de lijntjes.
Speed en ghb is echt niet zo'n slechte combi in dat geval hoor :wink:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
^ :openmouth: verrot, maar dat zou voor mij geen goede combo zijn. Dan voel ik me nucht (door de speed) en ga ik beginnen te drinken :P
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Die combi kan wel, maar blijft gevaarlijk. GHB is echt een drugs die je goed moet doseren. Als je ermee kan omgaan dan lukt het wel. Maar je moet niet GHB pakken en voordat je het hoogste punt hebt bereikt alweer iets anders. Ik heb ook weleens eerst XTC, coke of speed gedaan en daarna GHB. Maar je moet wel het moment weten wanneer je GHB kan pakken. Ik heb ook weleens eerst GHB gepakt en daarna ketamine. Maar werd daar te scheef van. Ik hou het gewoon alleen bij GHB en blowen en verder niet combineren.
a
angel-devilLid
01-01-2024, 00:00
#7
zit ook een verschil in.. vriend van mij pakt iedere dag een jointje.. maar gaat hij het combineren met g gaat het totaal verkeerd!!! Andere kunnen er bij drinken
daarbij zou ik nog van neervallen.. en er gebeurt niks!!! Het is ook maar net wat jezelf aan kunt.. niet ieder lichaam is even sterk.. voordat je daar achter komt.. is het vaak helaas al te laat.. maar je weet dan voor de volgende keer dat je bepaalde dingen niet kunt combineren
..
T
ThunderBunnyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het enige dat ik weet is dat speed en ghb een slechte (dodelijke) combi is dus als je weer G neemt gebruig dan even geen speed en kijk of je klachten dan weg zijn. :wave:
f
fredske1985Lid
01-01-2024, 00:00
#9
hoi k ben nu dus in lloret gisteren avond aangekomen in hotel (niet veel geslapen door werk de nacht ervoor, had al ghb genomen 2 ml ongeveer had ongeveer 4ml in lenzen potekes meegenomen en gisteren in een glas gedronken in goed 5 min , we gingen erna naar st tropez en na 20 min begon ik wat te voelen eenmaal binnen begon ik echt duizelig te worden echt ziek!!!! ik ben dan gaan proberen te kotsen heb ik dan ook gedaan maar wa nog altijd nie beter, en zweten dat ik deed ik had een t shirt aan en die wa in een keer kletsnat;;ben dan met vriend naar hotel gegaan 1 uur gaan slapen en het ging terug heb men ghb alleen met cola genomen en had ervoor alleen wat speed binnen (2 lijnen 4 uur voordien) ben niet knockout gegaan , heb nog maar nu durf ik het niet meern toch beginnen met 2 ml indien ik het terug probeer alvast bedankt :
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#10
denk niet dat het normaal is :mrgreen: :wave:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat is niet echt normaal nee, weet iemand waar het aan ligt?


Offtopic; welk hotel zit je? Voor Gardi Park (aan 'the strip') staat altijd een propper met connecties. Tis een Nederlander die propt voor Bumpers, vraag ff rond, dope zat te krijgen daar (goeikope sos! :grin:).
f
fredske1985Lid
01-01-2024, 00:00
#12
DreamWeaver zei:
Dat is niet echt normaal nee, weet iemand waar het aan ligt?


Offtopic; welk hotel zit je? Voor Gardi Park (aan 'the strip') staat altijd een propper met connecties. Tis een Nederlander die propt voor Bumpers, vraag ff rond, dope zat te krijgen daar (goeikope sos! :grin:).
Klik om te vergroten...
hehe ok thx man goed om te weten zat verleden jaar in garbi park wat een kuthotel, zit dit jaar in flamigo een beetje beter maar is normaal voor die prijs 300 euro voor 8 nachten, ``
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#13
fredske1985 zei:
DreamWeaver zei:
Dat is niet echt normaal nee, weet iemand waar het aan ligt?


Offtopic; welk hotel zit je? Voor Gardi Park (aan 'the strip') staat altijd een propper met connecties. Tis een Nederlander die propt voor Bumpers, vraag ff rond, dope zat te krijgen daar (goeikope sos! :grin:).
Klik om te vergroten...
hehe ok thx man goed om te weten zat verleden jaar in garbi park wat een kuthotel, zit dit jaar in flamigo een beetje beter maar is normaal voor die prijs 300 euro voor 8 nachten, ``
Klik om te vergroten...
Wie gaat er nou 2 jaar achter elkaar naar Iloret :grin: Moet je blanes ff een avond uitchecken, mooie vrouwen @ sunset bar :sunglasses:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
1. Ga naar Ibiza ipv lorret
2. Neem minder ghb

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."