Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsovergaan naar ghb.

overgaan naar ghb.

35 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Na dit weekend heb ik eens goed nagedacht over mijn gebruik.
Heb beslist dat ik ga stoppen met xtc en pep.

Ben het beu om paranoia te worden(heb het alty harder en harder)
Ben beu om met een scheef gezicht rond te lopen in een dancing.
Ben het beu om lelijker en lelijker te worden onder invloed van pep en xtc.
Mijn neus ziet er maar slechter en slechter uit.
Ik wordt alleen maar lammer en lammer.
En zo kan ik wel voort gaan..


Dus heb ik even nagedacht,en heb besloten om om ghb te gaan gebruiken voor het te vervangen.
En heb aan mezelf beloofd als ik het ga gebruiken het slim ga gebruiken,en niet met alcahol en dergelijke ga combineren.


Er zullen zeker mensen zijn die het onneens gaan vinden met wat ik van plan ben.

Maar toch,ik voel mijn gezondheid heel snel achteruit gaan.

Maar ja,grtzz.

Heeft iemand nog wat tips of raad met deze dosering?

:wave:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lichamelijk gezien is het wel een goede keuze. Of het geestelijk echter handig is, is een 2e. Maar het lijkt erop dat je de keuze al hebt gemaakt, dus daar ga ik niet over klootzakken.

Ik zou bij een apotheek of iets randoms wat er op lijkt een spuitje kopen waarmee je op de mililiter kan doseren, en dan eerst thuis de juiste dosis zoeken. Als je bekend bent met het effect kan je het eventueel uit de deur ook gebruiken.
T
ThunderBunnyLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik weet wel dat G minderschadelijk is voor je dan X en pep en alcohol
een tip als je nieuwe G hebt eerst voorzichtig uitproberen,
kan best zo zijn dat je G koopt en 2 weken er na weer en dat die dan een stuk sterker is.dus bij een nieuwe lading G altijd even rustig aan doen met doseren. :wave:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee dat niet. Meer het feit dat hij iets WIL gebruiken. Hij wilt kennelijk niet stoppen met gebruik in het algemeen, maar het maakt niet uit wat. Kennelijk is er dus iets niet lekker? En dan is het nooit handig om te gaan drugsen :)
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bal0n zei:
Lichamelijk gezien is het wel een goede keuze. Of het geestelijk echter handig is, is een 2e. Maar het lijkt erop dat je de keuze al hebt gemaakt, dus daar ga ik niet over klootzakken.Ik zou bij een apotheek of iets randoms wat er op lijkt een spuitje kopen waarmee je op de mililiter kan doseren, en dan eerst thuis de juiste dosis zoeken. Als je bekend bent met het effect kan je het eventueel uit de deur ook gebruiken.
Klik om te vergroten...
Je bedoelt een verslavings kans? Denk dat hetopzich wel mee valt. En tjah, ik vind het niet eens een slecht idee. Stukken gezonder :) En goedkoper (mits je zelf maakt)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja ok, maar wat je persoonlijk vind hoeft nog niet over het algemeen te gelden natuurlijk. Kijk maar naar dat verhaal wat Wendy heeft geschreven over d'r broer...
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#7
drugs are bad hmmkay?? :P
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bal0n zei:
Nee dat niet. Meer het feit dat hij iets WIL gebruiken. Hij wilt kennelijk niet stoppen met gebruik in het algemeen, maar het maakt niet uit wat. Kennelijk is er dus iets niet lekker? En dan is het nooit handig om te gaan drugsen :)
Klik om te vergroten...
Hmm dat is waar, maar dan kan tie beter verslaafd zijn aan ghb als aan pep/xtc.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
lijkt me idd een goede keuze.
succes
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Nja beter helemaal niet verslaafd, en weet niet hoe groot het risico is bij GHB, maar XTC is de kans vrij klein en bij pep ligt dat al een stuk hoger. Denk eerlijk gezegd dat de verslavingskans van GHB niet zo heel erg groot is. Mja, gloof me, scheve bekken kun je ook wel van GHB trekken, althans ik kan er nog wel eens scheef van gaan kijken. Maar goed, weet niet of het verstandig is (bedoel dus: weet het echt niet), mja tis iig wel iets anders en kan het me wel heel goed voorstellen. Maar ben blij dat hij zelf al aangeeft dat hij van plan is om het verstandig te gebruiken, het resultaat zien we waarschijnlijk wel vanzelf verschijnen op dit forum.

Dus succes ermee.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mac... zei:
Nja beter helemaal niet verslaafd, en weet niet hoe groot het risico is bij GHB, maar XTC is de kans vrij klein en bij pep ligt dat al een stuk hoger. Denk eerlijk gezegd dat de verslavingskans van GHB niet zo heel erg groot is. Mja, gloof me, scheve bekken kun je ook wel van GHB trekken, althans ik kan er nog wel eens scheef van gaan kijken. Maar goed, weet niet of het verstandig is (bedoel dus: weet het echt niet), mja tis iig wel iets anders en kan het me wel heel goed voorstellen. Maar ben blij dat hij zelf al aangeeft dat hij van plan is om het verstandig te gebruiken, het resultaat zien we waarschijnlijk wel vanzelf verschijnen op dit forum.

Dus succes ermee.
Klik om te vergroten...
GHB vind ik persoonlijk niet verslaven, xtc ook niet echt maar kan wel snappen dat daar mensen verslaafd aan zijn.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mac... zei:
Ja ok, maar wat je persoonlijk vind hoeft nog niet over het algemeen te gelden natuurlijk. Kijk maar naar dat verhaal wat Wendy heeft geschreven over d'r broer...
Klik om te vergroten...
Die kerel is aan alle drugs verslaafd geweest heb je kunnen lezen... ook sos etc. is gewoon een zwakke persoonlijkheid.
Verslaving wordt in het algemeen niet als probleem gerapporteerd. Bij de verslavingszorg hebben zich tot nu toe enkele gevallen gemeld met GHB verslaving.
Klik om te vergroten...
Bron: Jellinek.nl (DrugsPreventie Nederland)
A
AzraëlLid
01-01-2024, 00:00
#13
Goeie keuze; ik heb net dezelfde keuze gemaakt. Ik heb pillen, speed en coke afgezworen omdat het dikke vette brol is die je brains kapot maken. Daarentegen zie je er niet uit!! Scheve smoel, grote ogen, droge mond, niet kunnen plassen, kapotte lippen ed allemaal klote neveneffecten! En als het uitgewerkt is, o wee u feel like shit en ge wilt nog één...

GHB is superieur. Niet op te sporen dr de cops, geen neveneffecten, geen afkick. Pas als je teveel neemt, kan je wel serieus gaan raar doen. Ze hebben me verteld dat ik apesmoelen trek als ik slier, en soms begin ik te bijten enzo van die zaken die je je niet herinnert... 't is soms wel grof ze..

ma soit, goeie keuze!
O
OetjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
ja
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#15
Er is juist wel veel over bekend, het is jarenlang in de psychiatrie en ziekenhuizen gebruikt.

Maar ja, voor sommige mensen is eten verslavend. Voor sommige tv, voor anderen internet, voor sommige GHB. Met alle respect hoor, maar geef niet GHB de schuld van je misbruik.
O
OetjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
raar spul
A
AzraëlLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik gebruik 't toch enkel voor 't uitgaan, om 'n beetje inform te komen.. Is wel beetje verslavend mss maja.. Gewoon je verstand gebruiken e..
O
OetjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
das lekker dan
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
pff zou ik nu niet zeggen, kvind dat jullie maar overdrijven door te zeggen dat ghb niet verslavend is.. alle drugs zijn verslavend, de één wat minder dan de andere en hangt oo kwat van persoon van persoon af.. ik zou bijvoorbeeld nooit aan xtc kunnen verslaafd worden omdat ik mijn hersens niet naar de klote wil, maar wel aan alcohol of weed omdat dat effect zo leuk is
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vind het ook ene goede keuze.. zoalng je maar niet met alcohol gaat combineren

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."