#1
aan de ene kant denk k t ook maar aan de andere kant, zit r dan ook een draadje los bij ons wij nemen ehm toch ![:wink:]()
Debris zei:Beter kijken dan, zie nog regelmatig mensen een shot zetten of wat bruin spul oproken.
Maar daar blijf ik liever bij uit de buurt.
Deranged zei:Heb een paar keer iets vernomen over dat de Heroine junk in Nederland aan het uitsterven is!Er zouden nog nauwelijks nieuwe bijkomen omdat men steeds meer begrijpt dat het risico to groot is. Denk dat we het qua drugsgebruik toch best goed doen hier in Nederland. Zeker als je kijkt naar Amerika, met hun Crack en tegenwoordig Meth.

en wat als de tabaks kosten nog hoger worden ?dallandra zei:ik blijf bij drum!
hehe het is idd lekker goedkoop maar dat het nou zegt dat je arm bent niet echt :P plus dat iedereen een eigen smaak heeft en dat is maar goed ook anders zou iedereen het zelfde zijn :PWildChild zei:tobacco arm toch je weet
nah dan ken je beter dikke havana paffen johhhKim zei:Ik blijf trouw aan van nelle halfzwaar of zwaar

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."