Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"vlaemink zei: Psycho_Chrono zei: matthijs zei: Er gaat niets boven groningen...toch Psycho_Chrono zei: van de andere kant ; hoe debiel ben je als je onveilige sex hebt op een homosexfeest, dan kun je toch wel een vermoeden breien niet? Klik om te vergroten... Er was GHB in hun drankje gegooid en ze zijn verkracht. Niet echt vrijwillig dus. Had al wel eens gehoord van iemand dat er hier hele gruwelijke sexfeesten voor homo's werden gegeven.. zal hier wel iets mee te maken hebben gehad. Echt ziek! Klik om te vergroten... Dat GHB vrhaal geloof ik geen hol van. Er waren veel getrouwde mannen die verborgen dat ze naar deze feesten gingen, nu zijn ze erbij en hebben ze wat uit te leggen aan vrouwlief en de kinderen. Klik om te vergroten... Waarom kan dat niet? Als het bewezen is dat er ghb in het drankje van die mensen zat, dan is dat zo. Punt aan de lijn. Klik om te vergroten... nou ik kan je zeggen dat kan zeker iedereen hier weet dat ik als we hier op het forum over ghb in drinken hadden dat ik een van de mensen was die schreeuwde dat je dat moest merken en proeven. ik ben er dus zelf achter gekomen JE PROEFT HET HEEL SLECHT!!! pas als je er echt op let proef je het. en onveilige sex ja daar kies je zelf voor dan weetje ook wat de consequenties zijn hiv en andere soa's maar de meesten deden het juist veilig! hun gingen ook altijd op zoek naar mensen die het veilig deden om dat ze dan wisten die zijn hiv negatief! ga nu niet doen of homo's het zelf schuld zijn! ik heb er ook niet om gevraagd om als laboratorium rat gebruikt te worden en verkracht te worden!!! de meeste die ik kende van de party en waarik van wist dat ze een vrouw/vriendin hadden deden er net alles aan om niks op te lopen! en julie laten het lijken of ze alleen op zoek waren naar mannen die een vrouw/vriedin hadden niet dus daar keek men niet naar was gewoon pakken wie je pakken kan! dus ga nu niet ons zitten beschuldigen. als ik dit van te voren geweten had, had ik nooit met mijn ex gedate laat staan naar feestjes toe gaan. inmiddels is de eersterechtszaak geweest over geval groningen en dat ging er gruwelijk aan toe http://www.eenvandaag.nl/index.php?...5,32299,32289,32231,32114,32111,31751,31255,0 http://www.eenvandaag.nl/index.php?...5,32299,32289,32231,32114,32111,31751,31255,0"
"ja dat klopt lana maar we hebben het hier niet over een klein groepje die dit doen dit is heel erg goed georganiseert en goed gefinanceert. ik ben met "iets" geinjecteert geworden dat is iets dat staat 100% vast heeft de huisarts zelf het wondje van gezien weet de politie ook alleen de vraag is wat? wat heeft men met mij uitgespookt. en dat moet nu eerst eens onderzocht worden. dat er meer is weet iedereen de huisarts en politie is nu alleen wat??? en daarbij vindt ik dat de huisarts me heel slecht bij helpt."
"JuNk zei: Kim zei: Play_bunny zei: het vermogen om te denken en te relativeren. Klik om te vergroten... Juist en dieren denken niet ? de meeste dieren zijn slimmer dan mensen. Welk dier ken jij dat zijn eigen soort aanvalt ????????????????? Klik om te vergroten... dieren hebben reflexen & primitieve instincten, maar kunnen niet denken, alleen mensen kunnen echt denken Klik om te vergroten... Daar ben ik het echt niet mee eens. een hond kan echt wel denken die kan je zelf eenvoudige reken sommetjes leren. als een hond ergens ligt en bv water gaat drinken moet die toch over na denken. een voorbeeld van mijn eigen hond. tijdens het wandelen kom ik op het laast naast een stuk water met dijk hij rent dan altijd de dijk af richting het water als ik zelf bij de straat ben roepte ik hem en huppa hij komt aan gesprint als die meteen komt krijgt die een snackje of een knuffel, op een dag sta voor de straat en wil hem roeppen draai mijn hoofd en hij komt uit zich zelf aan gerent en gaat naast me zitten! en dan heel trots kijken van doe ik het goed? als een hond niet kan denken zou die dat ook niet kunnen. hij zal toch gedacht moetten hebben van als ik nu uit me zelf kom dan verdien ik een knuffel of een snackje! en ik vindt een hond/dieren boven ons staan maken geen oorlog bezeiken je niet zijn 100% trouw enz kan ik van ons mensen niet zeggen."
"caatje zei: Ik ben bang dat ze die steun heus wel krijgen. Hun zijn helaas niet de enige pedo's in dit land. Als alle pedo's tekenen dan zijn ze binnen Klik om te vergroten... Nou ik dacht het dus even van niet blijkt uit een onderzoek onder pedofiellen dat 90% van de gevraagde pedo's tegen de partij zijn en er niet op gaan stemmen! Als zelfs de pedo's in dit land tegen die partij zijn dan maak ik mij eerlijkgezegt geen zorgen die zullen de kamer niet in komen en al zouden ze dat wel komen zal dan echt wel blijven bij 1 zetel . Dan krijg je het zelfde als met jan maat en zijn partij die wordt dan gewoon genegeert. ik maak mij er geen zorgen over."
"Pfff dat gaan dan heel wat molens worden die geplaatst moetten worden wil je even veek stroom op wekken. Een kerncentrale is op dit moment nog altijd de meest efficiente manier van stroom op wekken, dat het ook de meest gevaarlijke en vervuilende is lijkt niemand echt te boeien. Ik ben er tegen zolang ze nog geen oplossing hebben wat te doen met het radioactief afval en zo lang die dingen kunnen smelten kijk naar tsjernobyl wat de gevolgen zijn. windmolens in zee is idd wel een gedeeltelijke oplossing. een andere mogelijkheid wat veel te weinig wordt toegepast is brandstof cellen. je ziet ze in sommige auto's maar blijkbaar is er nog niemand op het idee gekomen dat je ze ook wat groter kan maken en daar heel schone energie mee opwekt, En kreten als ja maar de techniek is nog niet zover zeg ik "My ass" brandstof cellen zijn heel ver uit ontwikkeld en kunnen zonder veel gevaar voor mens en aarde toegepast worden."
"Damm Wat een groot vreselijk drama zeg! Maar goed met zulke hoeveel heden maak je mij niet wijs dat hij dat allemaal alleen of met een paar vrienden ging opsnoeppen. Ik vermoed dat die van plan was op dat festival een hoop te verkopen. Ik heb al een paar keer gezegt geen drugs mee nemen op vakans. en das dus niet voor niets, Nu zien we wat voor ellende je kan krijgen er mee. ik ben er vrijwel zeker van dat we hem een hele lange tijd niet meer gaan zien als die nu 10 pillen had een paar ml ghb enz zou je nog kunnen zeggen is voor mij zelf maar met zulke hoeveelheden en ook nog verschillende drugs zien ze je ook in italie als een dealer/smokkelaar aan en dan kom je er niet met een boete van af. en dan het gewoon in je rugzak stoppen tja dat is helmaal vragen om problemen. Ik vindt het heel erg naar voor hem maar hij wist wat die ging doen en heeft een groot risico genomen wat dus fout gegaan is. Ik leef met hem mee en wens hem heel veel sterkte toe in de komende tijd."
"SAN FRANCISCO (AP) -- The San Francisco Planning Commission has decided a medical marijuana dispensary doesn't belong near the shops, cable cars and postcard views of Alcatraz Island that make up Fisherman's Wharf. The commission voted 4-2 late Thursday to reject the application filed by the Green Cross, a pot club that wanted to open the dispensary. Commissioner Michael J. Antonini said he voted against the permit because of concerns by local merchants, who feared the pot club would scare off tourists, as well as concerns by residents, who argued its presence would impair the quality of life in the neighborhood. "The people who were against granting the permit were from the neighborhood where it would have been located, and those in favor of it were mainly coming from the outside and asking that it be imposed on that area," Antonini said. The Green Cross was the first cannabis club to seek a permit under strict guidelines the city adopted in November to curb street crime around its roughly 30 dispensaries and prevent sales to non-patients. This left-leaning city quickly became a hub for cannabis clubs after voters in 1996 made California the first state to legalize medicinal marijuana. Voters in 10 other states have since enacted laws that allow dispensing pot to treat specific medical problems, although the federal government continues to outlaw marijuana. San Francisco's clubs were largely unregulated before the new rules. Now the owners of dispensaries must submit to criminal and employment background checks, pay for a permit and business license, and are prohibited from operating near schools. The Green Cross storefront had already been built - minus the marijuana. It is all sleek sophistication, from the black walls and piped-in jazz to the swarm of security cameras. Patients would have been required to show a government-issued medical marijuana card and a doctor's note before being presented with a selection of 55 different marijuana strains displayed in a glass counter with neon green lights. Latest News S.F. Medical Marijuana Club Denied Permit Judge Strikes Down Part of Alaska Pot Law N. Korea Missile Tests Suggest Range Drive-Thru Pot Smoke Gives Pair Away © 2006 The Associated Press."
"PCS Ben! das ook mijn gedachte ik heb zoals je weet op vakantie geen drugs gebruikt en dat 21 dagen en ik rook ook vrijwel dagelijks heb je op vakantie geen last van, je denkt niet eens aan een joint of wiet. niets mee nemen en genieten van je vakans."
"Ja belgen maak het legaal hoef ik als nederlander niet meer uren te wachten in de shop omdat er een groep belgen uitgebreid wiet/hasj staan te bekijken en ruiken. PS. Geld ook voor duitsland!"
"Ja het is zeker erg en helemaal als je zelf een slachtoffer van die klootzakken bent! (ik dus) en ik kan nu al zeggen dit is niet iets dat in groningen gebeurd gebeurd in heel nederland arnhem tiel utrecht amsterdam ook weet ik dat dit in belgie en duitsland ook gebeurd en heb het vermoedde dat het in nog meer landen gebeurd. lijkt wel een soort van sekte achtig iets die maar een doel heeft zo veel mogelijk mensen besmetten en zich bezig houden met het creeren van het ideale virus dat door geen hiv test herkend wordt en ik was daar een proefkonijn voor. iedereen is als de dood voor dit virus . de chatbox chatboy en chatgirl is door hun opgezet om dus mensen te vinden en besmetten. want dit gebeurd niet alleen op sex feestjes maar ook bij die mensen thuis. mijn hele leven is idd naar de kloote letterlijk en figuurlijk! ik heb een blog geschreven om het van me af te schrijven. en deze blog is nog maar een zwaar gestripte versie. dat is dus ook de reden waarom het nu moeilijker gemaakt is om aan grondstoffen voor het maken van ghb te komen. hier de link naar mijn blog. http://thunderbunny.web-log.nl/mijn_weblog/"