Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoeveel had je precies gedronken? Na inname van alcohol en coke vormt zich cocaethyleen, en dat kan behoorlijke vergiftigingsverschijnselen met zich meebrengen als er maar genoeg van in je lichaam zit."
"Acetonewash. Rest delen door starthoeveelheid. Tadaa!"
"Frisko zei: bobo1234 zei: Nou ik heb de coke gekocht het ziet er wel een beetje anders uit dan wat ik normaal gebruikte ik gebruik zeer zelden en vindt het nog al prettig en wil het wel vaker gebruiken(met mate natuurlijk) maar deze is echt een witte poeder terwijl die ik normaal haalde zaten ook kleine brokjes tussen. en hij zei tegen me als ik het tussen me vingers zou wrijven verdoven me vingers ik heb dat alleen nog niet geprobeert vindt t een beetje zonde. en wat denken jullie? Ik heb het net trouwens ff tusse me vingers gewrijfd en het verdween gewoon lijkt alsof ik tandpaste aan me vingers heb gehad maar me vingers verdoofde niet. maar ik zal zowiezo morgen het laten teste bij drugs-test.nl dan weet ik het zeker. Klik om te vergroten... hahahahahahahahahah zeg dat u dealer een NOOB is!!! verdoven tss je vingers!! Klik om te vergroten... Dat is idd ontzettend onzinnig. Dan zou je die troep bv ook op je nek kunnen smeren om een flash te krijgen."
"Stylus zei: als ik me niet vergis is coke een serotonine antagonist? (als ik het fout heb, just tell me) zou het niet kunnen dat aangezien hij een first time user is, een serotonine syndroom heeft opgelopen? ik heb iets dergelijks gehad na een combo van DXM en speed, en ik herken zijn klachten wel. Klik om te vergroten... Volgens mij is coke een dopamine antagonist. [edit] Ik weet dit eigenlijk niet zeker. Sos is in ieder geval een dopamine reuptake inhibitor, en serotonin antagonist wordt gedefinieerd als "to inhibit the action at serotonin receptors." Of de twee termen zonder meer inwisselbaar zijn durf ik eigenlijk niet te zeggen. Heeft iemand hier een duidelijker uitleg over?"
"-O. Dee- zei: Als de coke uitgewerkt is dan krijg je de tegenslag, de flash. Klik om te vergroten... Ehhh... is dit niet de crash waar je het over hebt? Ik meende altijd dat de flash juist datgene is waar het hele coke gebruiken om draait. Kweetniet, ik zou best al jaren mijn terminologie verkeerd kunnen hebben..."
"Paddo100 zei: p.s. nooit 1 lijntje of 1 sleutel nemen, altijd 1 links en 1 rechts Klik om te vergroten... Tja ik hou het meestal bij één kant, dan houd ik 's nachts als ik wil slapen altijd een neusgat vrij om door te ademen. Ik wissel ze wel per iedere keer om."
"Miriam zei: Waarom zou je dat willen elke dag Dan is t niet lekker meer das zonde van t geld. Klik om te vergroten... Gequote voor de waarheid. Deed ik eerst ook, iedere dag meerdere grammen er door heen (wel al 5 jaar geleden hoor) maar idd, er is dan niets meer aan. Tolerantie gaat skyhigh. Nu doe ik het een paar keer per week, en dan weer enkele maanden niet. Gaat prima zo. Maar ik realiseer me wel dat ik destijds flink op het randje van versalving heb gezeten. Ruzie met mijn ouders, agressief, niets meer uitvoeren, brak op mijn werk verschijnen, enz enz. Toen kwamen mijn ouwe lui er ook nog eens achter en toen was het hek natuurlijk helemaal van de dam."
"Snuiven begon ik mee toen ik 16 was, machtig mooi: een half grammetje en de hele nacht waus. Dat lukt me nu niet meer Basen heb ik één à twee keer gedaan, gauw mee opgehouden. Op mijn 26e ben ik begonnen met af en toe spuiten. Niet verkeerd effect, maar moet je niet te vaak doen. Snuiven blijft voor mij nummer één."
"Frisko zei: TheChippy zei: Snuiven begon ik mee toen ik 16 was, machtig mooi: een half grammetje en de hele nacht waus. Dat lukt me nu niet meer Basen heb ik één à twee keer gedaan, gauw mee opgehouden. Op mijn 26e ben ik begonnen met af en toe spuiten. Niet verkeerd effect, maar moet je niet te vaak doen. Snuiven blijft voor mij nummer één. Klik om te vergroten... omg waarom spot ik hier leugens??????????? Klik om te vergroten... Ik weet niet wat jij meent te spotten?"
"MrStreep zei: JA ben er weer, maar zal me gedragen!! Ik wil alleen weten waar ik overal in mn lichaam kan spuiten. Ik heb de volgende maat spuit/naald 2ml X 0,6 X 25 mm Wel serieuze reacties AUB. Klik om te vergroten... Die naald lijkt mij meer geschikt voor subcutaam of intramusculair (skin-popping resp. muscle-popping) vanwege de dikte en relatief grote lengte. Als je wil mainlinen kun je er beter eentje van 0,33-0,45 mm halen, 9 mm lengte (steek je nl. niet zo gemakkelijk dóór de ader in kwestie heen) o.i.d. en dan in één van de aderen in de arm. Minimaliseert het gaatje, dus ook minder bloeding en kneuzing. Speed is niet (goed) oplosbaar in water dus meer kans op abcesvorming (EDIT: duh, dat stond in die post boven dus ook al!) als je gaat skin- of muscle-poppen. Dat zou ik dus afraden."