#1
snitskie die puntjes na elk woord zijn niet nodig hoor ![:wink:]()
Volgens mij is coke een dopamine antagonist.Stylus zei:als ik me niet vergis is coke een serotonine antagonist? (als ik het fout heb, just tell me) zou het niet kunnen dat aangezien hij een first time user is, een serotonine syndroom heeft opgelopen? ik heb iets dergelijks gehad na een combo van DXM en speed, en ik herken zijn klachten wel.

lysergine25 zei:noob laat je 'goede ' shit is testen ........ goede shit is meestal versneden anuspoeder.
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."