Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCRAVING

CRAVING

14 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
shadadLid
01-01-2024, 00:00
#1
...
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wees maar blij want je bent al een geestelijke verslaving aan het opbouwen, en als je dat doorzet gaat het je heeel erg veel geld kosten. Meer dan je lief is, uiteindelijk :)
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik raad het je niet aan,maar je kan natuurlijk een veranger zoeken :wink:

Snel,snel!
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#4
stoppen ik probeerer ook mee te stoppen want het is zo verlsaafend als de pest
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nooit echt last van gehad. Heb wel soms zin in coke maar das meer t gevoel als bv "zin in een appel" als je begrijpt wat ik bedoel. Zo weer weg.
wanneer ik wel last krijg als mjn packie leeg is dan is dat wel ff zweten en stressen. maar dat komt niet vaak voor meer. Met roken is dat wel ander.s daar draaie de meeste mensen helemaal van door.
Beste is hulp zoeken altjd, en ook die hulp echt willen.
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ik ken dat probleem niet :grin: ik geraak 24/7 op 15 minuten tijd aan sos :grin:
x
xPlaystationxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ken het gevoel wel. En het is inderdaad beter dat je een time-out neemt. Toen der tijd ik dat gevoel had, heb ik voor een kleine 2 weeken de coke gescot. En ik d8 er haast niet meer aan. Tot het weer een xtje fout ging. Maar elke dag dat je het niet doet helpt je geestelijk ook in de goede richting.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Armani7 zei:
ik ken dat probleem niet :grin: ik geraak 24/7 op 15 minuten tijd aan sos :grin:
Klik om te vergroten...



Even opletten deze meneer verkoopt suiker !!!!
Helaas niet illegaal....

:wave:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Armani7 zei:
ik ken dat probleem niet :grin: ik geraak 24/7 op 15 minuten tijd aan sos :grin:
Klik om te vergroten...

Dus je dealer slaapt nooit?
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#10
Waarom zou je dat willen elke dag :confused: Dan is t niet lekker meer das zonde van t geld.
T
TheChippyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Miriam zei:
Waarom zou je dat willen elke dag :confused: Dan is t niet lekker meer das zonde van t geld.
Klik om te vergroten...
Gequote voor de waarheid. Deed ik eerst ook, iedere dag meerdere grammen er door heen (wel al 5 jaar geleden hoor) maar idd, er is dan niets meer aan. Tolerantie gaat skyhigh. Nu doe ik het een paar keer per week, en dan weer enkele maanden niet. Gaat prima zo.

Maar ik realiseer me wel dat ik destijds flink op het randje van versalving heb gezeten. Ruzie met mijn ouders, agressief, niets meer uitvoeren, brak op mijn werk verschijnen, enz enz. Toen kwamen mijn ouwe lui er ook nog eens achter en toen was het hek natuurlijk helemaal van de dam.
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#12
TheChippy zei:
Miriam zei:
Waarom zou je dat willen elke dag :confused: Dan is t niet lekker meer das zonde van t geld.
Klik om te vergroten...
Gequote voor de waarheid. Deed ik eerst ook, iedere dag meerdere grammen er door heen (wel al 5 jaar geleden hoor) maar idd, er is dan niets meer aan. Tolerantie gaat skyhigh. Nu doe ik het een paar keer per week, en dan weer enkele maanden niet. Gaat prima zo.

Maar ik realiseer me wel dat ik destijds flink op het randje van versalving heb gezeten. Ruzie met mijn ouders, agressief, niets meer uitvoeren, brak op mijn werk verschijnen, enz enz. Toen kwamen mijn ouwe lui er ook nog eens achter en toen was het hek natuurlijk helemaal van de dam.
Klik om te vergroten...

Ik vind af en toe een iljn veel beter en lekkerder dan elke dag. hele week nuchter en dan in twekend smaakt die beter das veel goedkoper ook
J
JuliaLencoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oh ik ken dat wel ja. Die van mij was op vakantie gegaan, ik was in staat tot moord!

Maar als goedmakertje kreeg ik wat extra toen ie terug was, en nu voel ik me weer zijn favoriete klantje HAHAHHAHAA.

Oh mijn god, wat ben ik sip.
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gister avond was het heel erg na dat rond negen uur t laatste beetje werd uitgekookt dacht ik alleenmaar aan hoe i meer moest halen. was wel hee erg junky en kut dat jje voelt das niet leuk maar nu weer fris wakker dus niks aan de hand
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#15
per direct stoppen met die shit

het is en blijft zooi, ik kan het weten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."