Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ritalin en ephedra zijn troep in de vorm van baggerrommel meth is troep in de vorm van te sterk speed is gewoon goed"
"Als de pillen het hoofdgerecht zijn zou ik die gewoon eerst pakken en kijken hoe je je voelt.. Als je te waus of lam begint te raken kun je alsnog die speed bij pakken zo doe ik het meestal dan"
"Het lopen en praten gaat me niet meer zo goed af.. Het is dus niet zo dat alle remmen los gaan en dat ik dus meer doe/durf of aggressief word (wat soms ook wel eens wil gebeuren) Dus gewoon dat ik niet meer uit me woorden kom en van die verhalen vertel waar ik zelf niks van snap..en scheef lopen.. Ik vind het wel relax opzich"
"Die 2 combineren zoals jij beschrijft lijken inderdaad ideaal, maar in de werkelijkheid is het gewoon kut.. Neem de drugs gewoon apart van elkaar.. Dus als je speed gaat doen gewoon de coke netjes opbergen en klaar is kees, want dan nog zul je van (goeie) speed een knetterharde rush krijgen"
"Gewoon een lijntje van 5-7 cm leggen.. Wegwerken en kijken hoe je je voelt na 10 minuten.. Je gevoel geeft dan heus wel aan of je meer wilt ofniet.. En tsja de brakke gevolgen kun je zeker beperken, je eetlust verdwijnt idd, maar als je gewoon wat probeert te eten scheelt dat een hoop met de kater.. Als je nog wilt slapen zul je je lijn smiddags of vroeg in de avond moeten nemen..Alhoewel met de 1e keer speed slapen toch vrij lastig is, maar daar verzin je dan wel iets anders voor, geloof me"
"Als je er een klein lijntje sos uit zou kunnen los weken oké (weet niet eens of het wel werkt mja) Maar pep? koop gewoon nieuwe"
"quotethemadraven zei: Man is dit een complot? wtf is er aan de hand met neusspray? Klik om te vergroten..."
"Het onderwerp gaat over hoevaak je speed gebruikt, niet caffeine"
"pilliewilly zei: waarom is het baggerrommel? Klik om te vergroten... Als drugs om recreatief te gebruiken is ritalin gewoon troep.. Speed is gewoon vele malen beter.. Voor 30 pillen ritalin betaal je bijna 40 euro, het gevoel van speed is gewoon veel intenser en beter.. En snuif je neus maar een keer een half uur nadat je ritalin hebt gesnoven"
"Leg ze meestal zo lang als een bankpasje en net wat minder breed dan die van jullik.. Maar ik moet zeggen dat die nogal scheef ligt en niet goed fijn is gekapt"