Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat moet je doen ???

wat moet je doen ???

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Loop gewoon rustig naar binnen kijk even op het bord/prijslijst en kies of vraag gewoon en lekker wietje of sterk etc.
Ik kan wel zeggen white widow of jack herrer maar geen idee hoe die daar is.
Have fun :wave:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#2
jaah duur is niet altijd goed heb een keer in adam kerstboter ofzo gehad heb de heleavond op de hurken gezeten had zon pijn in me kop dag dat ik van me stokkie ging :mrgreen:
t
techno_eendjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
wat moet je doen als je de cofeeshop binnegaat moet je de soort vragen die je wilt want ik weet niet welke soort ik rook ik rook gwn een joint met weed je kan tg moeilijk gwn vraagen voor mij 5 gram gewoone wiet alsjeblieft
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#4
je loop naar binne je zeg hee ouwe paas me die wiet
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vraag of je hun kaart kan zien, daar staan de soorten op. In de meeste redelijke coffeeshops kan je wel wat vragen over die wiet. Over het algemeen zijn de duursten de sterksten. Het is altijd wel aan te raden iets een beetje in het midden van de lijst, dus de middelste prijs de kiezen, dan heb je vaak prima spul.
S
Shiva1982Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Vraag gewoon advies aan de verkoper... daar wordt ie voor betaald :wink:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Offtopic: leuke onderschrift heb jij.
S
Shiva1982Lid
01-01-2024, 00:00
#8
jcutter123 zei:
Offtopic: leuke onderschrift heb jij.
Klik om te vergroten...

Thanks! :grin:
D
Dreaming_fantasyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat de duurste vaak ook de beste is klopt niet helemaal.
Bij ons in de shop kun je voor 5 euro een grammetje Dynamite kopen.
Deze dynamite is vrijwel altijd restwiet van een van de stekere soorten, je krijgt dan welliswaar geen mooie toppen, maar wel goede wiet (vaak toch)

Als je "gewone" wiet wil zou ik gaan voor Dynamite of NLX.
Wil je toch iets sterker zou ik gaan voor white widdow, Snowwhite of Jack Herrer (deze is als ik me niet vergis wel iets sterker als ww. en sw? correct me if i'm wrong!)
Als je gewoon flink wil spacen kun je voor een haze soortje gaan, bij ons in de shop zijn dat Boedah haze (iemand ooit van gehoord???) of Amnesia Haze.
Het Prijsverschil tussen de "normale" en de sterke is ongeveer 8 euro pg.

Maar goed in iedere shop hebben ze wel een prijskaart, en 9 van de 10 keer wel mensen achter de bar die je graag een handje helpen!
Als je het helemaal niet weet kun je vaak ook nog welleens rondvragen in de shop zelf aan de mensen wat de beste wiet is!

Succes in ieder geval :)!
]
]-[IG]-[Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Je moet natuurlijk ook weten waar je het wiet moet kopen, dit is niet vanzelfsprekend achter de bar.
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#11
Koop een goeie haze soort meestal iets duurder maar lekkere smaak en goed effectje , Ik rook zelf bijna alleen maar Hasj maar als ik weed haal haal ik zelf het liefst haze soorten !!
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#12
''1 (of 2,3,4,5,40.000) white widow graag'' :grin:
''Alsjeblieft''

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."