Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnormaal of niet?

normaal of niet?

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
R
RHCPLid
01-01-2024, 00:00
#1
gebruik op het moment meer coke dan voorheen, maar nu heb ik dus steeds vaker last van verkoudheid. is dit nu normaal of niet?
want met een dichte neus snuift het niet geweldig.

alvast bedankt
RHCP :)
m
magicalLid
01-01-2024, 00:00
#2
Verwelkom die "Collombiaanse verkoudheid" maar :)
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#3
Chronische verkoudheid hoor ik bij bekende pep-junkies in de buurt ook wel vaak vallen..
Ken iemand die al 4 jaar stevig aan de pep zit, die kerel moet constant zijn neus snuiten en is ook altijd wel snotterig/verkouden, heel vervelend (vooral voor hem zelf)

Langdurig gebruik fucked je neus gewoon op, of het heel je leven blijft weet ik niet, maar hoe meer/langer je gaat gebruiken hoe meer je neus gaat tegenzitten
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#4
een echte verkoudheid is een virus dat zijn slag slaat als je afweersysteem laag is .. en dat is natuurlijk helemaal niet gek gedacht na een tijdlang flink snuiven

maar je kunt ook gewoon een beetje verstopt zitten in je bijholtes en voorhoofdsholte omdat je organen daar nogal wat extra slijm aanmaken wegens .. je raadt het al ... snorkie snorkie ..

ik heb me wel eens laten vertellen dat snuiven ook zorgt dat het haar in je neusholtes verdwijnt, waardoor vervuilingen minder goed weggefilterd kunnen worden en dus eerder in de verschillende holtes kunnen komen, waardoor die steeds meer dicht gaan zitten, met hoofdpijn en benauwdheid als gevolg :)

:wave:
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#5
RHCP zei:
gebruik op het moment meer coke dan voorheen, maar nu heb ik dus steeds vaker last van verkoudheid. is dit nu normaal of niet?
want met een dichte neus snuift het niet geweldig.

alvast bedankt
RHCP :)
Klik om te vergroten...


Compleet normaal.
Ik geloof dat het te maken heeft met je Synusholtes (corrigeer me als ik het niet goed spel of niet goed zeg) in je neus.

En het wordt soms wel eens colombiaanse verkoudheid genoemd idd.
D
DoriangrayLid
01-01-2024, 00:00
#6
mij lijkt het best normaal, ik ben om dezelfde reden bijna permanent verkouden
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tip aan de versnijder: Versnij gezond. Versnij met ibuprofen. Twee vliegen in één klap.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."