Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"*als je gaat slapen (blijf altijd bij men vrienden) bang hebben om je om te draaien omdat je weet dat die KANKER LEREN ZETEL weer lawaai gaat maken"
"had ik gisteren ook maar later op de avond had ik door dat ik een scheurtje in me neus had XD"
"go-hard-o-go home zei: Phantom zei: ff nog een k*tvraag mag je in belgië nog binnen roken? Klik om te vergroten... ja zunne zolang ze het niet zien en als je genoeg centen op zak hebt lol Klik om te vergroten... did is een voorbeeld van mensen die nooit in belgie uitgaan jah je mag roken in belgie maar zonder groene tabak je kan proberen weinig kans dat je gepakt wordt hoor"
"ik weet dat het niet waar is maar da zegge zie hier (niet menes bedoeld natuurlijk)"
"J86 zei: true, alleen een film kijken lijkt me echt niks tijdens X... zonde van de tijd Klik om te vergroten... en zonde van de pil"
"wcpapier zei: tot nu toe al een paar keer gehad. waren in alle gevallen harde, maar toch broze pilletjes. en elk met een witte kleur (zegt natuurlijk niks over de werking/inhoud) Vanacht met oud en nieuw was het dus weer zover 5 rolex kroontjes gehaald onder de noemer dat het ''echte knallers waren'' 1tje genomen, maar niet bar veel van gevoeld, toen op een gegeven moment 3 bijgenomen wat achteraf gezien best dom was, want zodra het insloeg bekroop een heel raar gevoel me. heel onbehaagelijk, alles tintelde en jeukte en terwijl ik 3 dekens omhad had ik het toch om de 5 minuten ontzettend koud prikkerig waarna er weer een soort warme ''jeukflash'' kwam opzetten. ook lichte hallucinaties zoals overal roosters en strepen in te zien. ook kon ik niet normaal naar de wc lopen, omdat als ik liep ik het gevoel had alsof ik 1 krat bier had opgedronken in me 1tje uiteindelijk toch nog kunnen slapen na 5 helse uren gelukkig nog 1 bewaard, die laat ik testen om zeker te weten dat het mCPP is Voortaan toch alles dan maar laten testen. Klik om te vergroten... klinkt niet echt of er mccp in zay"
"ik ben van kut belgie die zo hyprocriet is dat het denk dat het niet nodig is maar hoe kan ik nou mijn pillen laten testen zonder ervoor naar nederland te rijden?"
"en heb je het ook als je buiten gaat staan of heb je alleen op feestjes en in discotheken gebruikt? het kan zijn dat je diep vanbinnen stress ontwikkelt waardoor je meer zuurstof nodig hebt en of een feestje hangt er 60%rook 40% zuurstof"
"nee ik heb het geluk gehad dat ik altijd goede pille kreeg en een lkkr nachtje tegemoet ging srry ik kan je nieth elpen met deze jonge .."
"zelfs met XTC slaap ik een hele nacht niet"