Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskaakjes kauwen

kaakjes kauwen

55 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#1
veel kauwgum werkt bij mij
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb flink zitten kauwen, ik dacht zelf eraan om kauwgum te nemen zodat ik daar dan op kauw?
s
stoeipoeskeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re:

De Sjeik zei:
Ik heb ooit gelezen dat magnesium dat kaken-spasme kan verhelpen. Ik weet alleen niet waar dat spul te vinden is. Apotheek?
Klik om te vergroten...

je kan magnesiumpillen gewoon bij de tuinen , kruitvat of etos kopen. potje kost volgens mij tussen de 8 en 11 euro
ikzelf heb het ook geprobeert en merkte er niet veel van
is natuurlijk bij iedereen anders hoe die het ervaart
T
T-ShortyLid
01-01-2024, 00:00
#4
klinkt mishien dom maar bij mij helpt kauwgom altijd maar na een uurtje ofzo heb ik het gevoel dat mijn kauwgom vloeibaar wordt en dat hij gwn wegspoelt

als ik het iemand verteld lachen ze gwn

MZR IK WEET NOG STEEDS NIET HOE HET WERKELIJK IS EN HOE HET KOMT!
J
JoshPitLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb het idee dat naarmte ik vaker xtc/mdma gebruikt heb, ik steeds meer last krijg van mijn kaken tijdens gebruik :confused:. gelukkig kauw ik niet heel mijn mond/tanden een gort maar ik krijg wel een ontzettende zweefkaak. daar komt ook nog bij dat ik heel leip ga kijken :(. vroeger had ik daar niet veel last van (tenzij ik echt veel op had). volgens mij ga je er dus steeds begaaider uitzien naarmate je vaker x of m gebruikt.

mja.. ik zal magnesium eens proberen
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
mijn kaken zitten altijd gewoon strak opelkaar... ik kan ook amper meer praten dan :beer:
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#7
JoshPit zei:
. volgens mij ga je er dus steeds begaaider uitzien naarmate je vaker x of m gebruikt.
Klik om te vergroten...

+1

In het begin had ik alleen last van heel erge trillingen in m'n kaken, nu kauw ik heel erg inclusief knarsetanden, binnenkant van m'n wang die kapot is en 3 dagen last van m'n gebit...
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Miss J zei:
JoshPit zei:
. volgens mij ga je er dus steeds begaaider uitzien naarmate je vaker x of m gebruikt.
Klik om te vergroten...

+1

In het begin had ik alleen last van heel erge trillingen in m'n kaken, nu kauw ik heel erg inclusief knarsetanden, binnenkant van m'n wang die kapot is en 3 dagen last van m'n gebit...
Klik om te vergroten...

das naar, ik neem kauwgom, werkt toppie, probleem is alleen dat je dan wel meer en sneller gaat kauwen
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#9
M'n eerste keren viel het wel mee. weinig kauw syndroom en geen wondjes achteraf.

maar tegenwoordig heb ik echt na elke trip vet irritante wondjes.
ik bijt meestal stukjes van m'n wang kapot en soms ook beetje m'n tong waar ik dan de dagen erna aardig wat last van heb. echt kut..

ik heb altijd kaugom mee en zit dat eigenlijk ook wel de hele nacht te kauwen. beter als op je eigen tanden dacht ik.
D
DarCnessLid
01-01-2024, 00:00
#10
TOPIC NUMMER ZOVEEL !!
M
MaartiniLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik zelf neem altijd spenen,
voor baby's jeweet.
het is misschien gay, maar bij mij werkt het echt!
ik zou er alleen wel een stuk of 5 meenemen :P
m
minamoLid
01-01-2024, 00:00
#12
hey,
ik heb bij sommige XTC pillen dat ik als ik bijna het einde van de trip nader, op mijn kaken ga kauwen. op dat moment boeit het niet zoveel, maar de dagen erna ben je er een stuk minder blij mee :P

Nu had ik dus een vraagje, is er een manier om dit te voorkomen, of in ieder geval te beperken? ik heb al kauwgom geprobeerd, en tanden op elkaar proberen te houden, maar dat hielp niet bijzonder veel.

alle suggesties en of op en aanmerking zijn van harte welkom:wink:

mvg,
Minamo
m
minamoLid
01-01-2024, 00:00
#13
haha, ok:P...... maar is dat nou wel zon goed idee,veel suiker eten in een trip?:P
T
TostiniLid
01-01-2024, 00:00
#14
suiker! :grin:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#15
Geen XTC nemen.

Serieus, werkt altijd.
T
TostiniLid
01-01-2024, 00:00
#16
minamo zei:
haha, ok:P...... maar is dat nou wel zon goed idee,veel suiker eten in een trip?:P
Klik om te vergroten...

het kan nooit kwaad om een hap suiker te eten.. wrom zou dat in een trip erg zijn..
voor zover ik weet is het het handigst als je gewoon blijft eten en drinken..
je kan ook cola drinken, zit ook suiker in.. komt ook overeen met een hap suiker.
trust me het werkt :)
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#17
hubba bubba :sunglasses: weet niet hoe dat tegenwoordig heet...
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb ooit gelezen dat magnesium dat kaken-spasme kan verhelpen. Ik weet alleen niet waar dat spul te vinden is. Apotheek?
T
TostiniLid
01-01-2024, 00:00
#19
magnesium is denk ik wel in een sportwinkel te vinden.. met gym kregen we dat op onze handen zodat je er niet zo last van kreeg met ringzwaaien..
waarschijnlijk kun je het zelfs ergens op internet bestellen.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik weet het niet, maar misschien is er een verschil tussen magnesium en inneembare magnesium. Beter eerst ff wat informatie vinden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."