Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"op party's is het toch het beste hoor ^^ mja kheb het al een paar keer thuis gedaan met wat vrienden en da was echt plezant"
"WOW! wat een vette lijn! dat meisje is gestoord!"
"lukt je toch niet."
"ik zou het niet weten. pak ze altijd in 1keer & anders 2"
"Mmm heb ik nog niet meegemaakt. Het duurt wel vee langer voor er iets uit komt, maat het kom er toch altijd uit hoor"
"Psytrance. Luister daar maar eens naar als je aant trippen bent. :P"
"spijtig genoeg is dit wat ver van antwerpen zonder auto... !"
"Alcohol + weed Dan kots ik alles onder..."
"denk niet dat het ghb was hoor.. Mss iets met MDMA? ik zou het niet weten."
"ziet er echt lekker uit!"