Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA pil in 2 helftjes lekkerder?

MDMA pil in 2 helftjes lekkerder?

18 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hee DF!

Is een mdma pil in 2 helftjes lekkerder?

Heb rode duifjes,

Ze zijn best heftig.

Hoe is het t best 2 helfjtes te nemen?

1tje nemen, dan 20 min later nog 1 nemen?
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#2
waarom zou je dat doen?
hij slaat toch veel lekkerder in als je hem in een keer inneemt?
of zie ik dat verkeerd?
ik kan er naast zitten maar als je hem dan toch in twee keer wil nemen wacht dan tot de eerste helft is aangeslagen en neem dan de tweede helft...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eerst een hele nemen en daarna nog een halve of een hele, gewoon gaan :rock:
Maar als je 1 pil wilt nemen in totaal dan zou ik een halve nemen en zodra de eerste halve op het hoogtepunt is de andere halve er in gooien. Dan komt er nog een soort 2de piek die nog veel vager is :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Twee pillen nemen :rockband:
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#5
Angramar Temenos zei:
Twee pillen nemen :rockband:
Klik om te vergroten...
:rock:
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#6
MDMA en lekker in één zin? Klinkt raar voor een Belgisch brein. Lolz. Maar nu snap ik het dus, lekker betekent ''leuk'' :tearsofjoy:
S
SupaRobinLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik zou het niet weten. pak ze altijd in 1keer & anders 2 :hearteyes:
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Over smaak valt niet te twisten. Probeer het en je zal weten of je het wat vind.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik neem zelf meestal halve, ik ben niet echt een liefhebber van de harde inslag.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het is maar net wat jij lekker vind... Voor de smaak moet je het niet doen...

Wat heb je liever ? Een rustige opbouw of een harde inslag ?
l
lovely spaceLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zou alleen halfjes pakken als ik weet dat de pillen die ik heb minimaal 150mg zijn.

:wave:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Als het 150mg pillen zijn, zou ik eerst een halve nemen en dan een hele. Of gelijk een hele en daarna 2. Maar met 150mg pillen is dat best veel.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
lovely space zei:
Ik zou alleen halfjes pakken als ik weet dat de pillen die ik heb minimaal 150mg zijn.

:wave:
Klik om te vergroten...

Dat is ook weer persoonlijk, ik zou die hele pil in een keer nemen en mischien zelfs 2 ervan :P

Het hangt gewoon af van wat je wilt.
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#14
In 1 keer :hearteyes: (al is het bij je eerste keer pakken niet verkeerd mss te overwegen 2 halfjes te pakken :wink:)
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#15
Irezz zei:
MDMA en lekker in één zin? Klinkt raar voor een Belgisch brein. Lolz. Maar nu snap ik het dus, lekker betekent ''leuk'' :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Dude...

Je moest er serieus over nadenken?! :openmouth:
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Haha, het is juist iets bijzonders dat het ons niet eens meer opvalt. Lekker is iets heel anders dan hoe het hier bedoelt wordt. MDMA is goor en ook in twee helftjes. (edit: MDMA smaakt goor)

Moet je eens opletten hoe vaak dat gebeurd in ons taalgebruik.
g
geemiesch-goedjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Afgezien van de heftigheid kan je met halfjes de duur van het effect ook wat verlengen.
Je bent dan misschien eerst minder hard aan het gaan, maar het effect duurt wel langer.
D
DrugsmeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja ik zou wel eerst in 2 helftjes doen.

Je weet nooit hoe het in 1x valt.
Als je gewoon eerst een helft doet en na paar uurtjes nog een halve dan
komt t allemaal goed je moet de helft zelf innemen wanneer jy denkt dat het het beste is en hoe goed je je voelt. altijd handig ik zou voor 2 helftjes kiezen. doe ik ook altijd :wink: tenzei ik weet hoeveel mg er in zit en als t niet al te sterk is gewoon in 1x.
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#19
dan krijg je een rustige opbouw van je effect. Als je een relaxed effect wil en niet helemaal joteldebotel wil zijn kun je beter 1 helft namen en 2 uur later andere helft

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."